CILI KASI TARUK! BAR COUNCIL KE BAR ARAK NI?

SUDAH tiba masanya MAJLIS PEGUAM dibubarkan.Majlis ini sudah hilang maruah,tiada kredibiliti maupun intergeriti,majlis ini dipimpin oleh orang-orang yang mempunyai kepentingan diri dan bukannya menjunjung prinsip Rukun Negara iaitu mempertahankan Keluhuran Perlembagaan dan Kedaulatan Undang.

Majlis ini sudah jadi alat,sudah jadi perkakas dan paling jelas majlis yang kononnya didokong oleh profesional,bijak pandai dalam undang-undang sebenarnya adalah pengkhianat kepada undang-undang negara ini malah mereka umpama bapa ayam yang sedang melacurkan undang-undang mengikut acuan mereka dan bukannya berpandukan kepada undang-undang sedia ada serta garis panduan penubuhan mereka.

Wajarlah Nazri Aziz bersuara walaupun sudah agak terlewat kerana majlis ini telah menjadi seperti kandang-kandang yang mengurung orang gila.Tindak tanduk mereka sejak sekian lama tidak langsung mencerminkan profsesinalisme seorang pengamal undang-undang dan paling terbaru bila mereka menipu dengan mengadakan Mesyuarat Agung Luar Biasa dan melahirkan resolusi mengecam tindakan polis.

4 Responses to "CILI KASI TARUK! BAR COUNCIL KE BAR ARAK NI?"

  1. bar council juga perlu ada transformasi.sistem yang ada sekarang telah lapuk dan tak sesuai lagi dengan zaman.

    ReplyDelete
  2. too many hopeless n un professional lawyers in malaysia.......

    sgt2 memalukan for the honest lawyers out there

    as majority silent malaysian globally......we feels so disgusted by reading their stupidity

    ReplyDelete
  3. Sudah tentu BAR ARAK
    Sebab dah banyak KELING MABUK DI BARUA COUNCIL.

    Dah semakin kuat belitannya

    ReplyDelete
  4. BUBARKAN..........MAJLIS PEGUAM...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kamu ada lah PELACOR kepada Pembangkang yang MUNAFIK...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!