CILI KASI TARUK! APAHAL JAS SALLEH MENGAMUK NI? PASAL PAPA GOMO?

Say Hello to my little friend!
Kalau korang nak tahu apa ceritanya, KLIK SINI

Nasihat aku kepada si Deformed atau reform, jangan sampai aku betul-betul bukak cerita lu yang akan membuatkan penjaga lu semua lari beb....he he he

3 Responses to "CILI KASI TARUK! APAHAL JAS SALLEH MENGAMUK NI? PASAL PAPA GOMO?"

  1. bukak je .....bukan...bukak..bukak.....hehehe

    jangan lah parpu...janganlah.....

    hahaha

    ReplyDelete
  2. apa cerit tu bro'? apa pulak sampai macam tu pulak komen sekor dua budak tak sekolah tu. aku yakin dia pun blogger macam kamu jugak. kah kah kah, penakut jugak eh? identiti takut nak taruk. ini macam blogger taik kucing, baling batu sorok tangan. ini suma gara gara takut blog dia kena komen.

    aku memangnya lihat blogger UMB ni tak sekolah. dah macam budak budak je gayanya. orang cakap lain dipahamkan lain. dah macam pemimpin sebelah sana je bunyi nya.

    yang aku pahamkan Gomo beri pandangan yang berupa nasihat tapi kenapa kaum UMB tu melolong dan meraung macam kena sampuk polong. ini lain macam je, agaknya ayat Gomo ada isi tak. kalau tak masakan setan setan dalam badan habis mengarok. dah Xde alasan, dia hentam pulak peribadi.

    Bro' tlg cakap ngan Gomo, lain kali kalau picit tu, janganlah kuat. dorang tu kerja nampak tul Xikhlas. kena tegur dah malalak, abis nak pujuk macam budak kecik. ada jugak sikap dan perangai nik azis pada diri mereka ye? kena tegur, marah. abis nak ikutkan aje. masa kecik kecik bolehlah bro' tapi sekarang ni dah bersabut tu.

    katakan pada mereka mereka itu supaya jadi lebih professional. jangan cemburu atas kejayaan orang lain. patutnya belajar dari kejayaan orang lain kan lebih bagus.

    patutnya nak dekat PRU ni, berikan kerjasama. dalam kesebokan menjalankan tugas kadang kita terlepas pandang. oleh itu sekiranya ada teguran, kita terima aje. kan kita sama sama nak menang.

    ReplyDelete
  3. PK,

    Perbezaan antara blogger spt Gomo, PK, GAP & RBF ;adalah perjuangan yg ikhlas demi agama, bangsa & negara berbeza dgn blogger yg ditaja kerana dibyr..biasanya apabila dibyr tapi tidak diiringi dgn nawaitu yg ikhlas dan jelas; maka buat kerja pun cincai..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!