CILI KASI TARUK! AMENO WORLD KETAGIHKAN PENAMPILAN DI RTM?

Kadang-kadang kan aku kesian tengok blogger pembangkang ni, ambik contoh la si Ameno World ni, dia sendiri tahu yang Anwar yang suruh mulakan rusuhan. Tapi dia masih nak sokong gak. Aku tak faham pendirian jenis apa la mereka guna pakai ni?

Terbaru si Ameno World telah membelasah RTM kerana menyiarkan kisah benar apa yang berlaku semasa RUSUHAN 28 APRIL hari tu. Video ni disiarkan oleh Papa Gomo dan kemudian aku ambik dan masukkan ke dalam blog aku. Yalah kita tunjukkan yang benar, apa yang berlaku pada hari yang hitam dalam sejarah Malaysia tu.

Ameno World maki hamun RTM buat apa bro/sis? Aku tak tau jantina mana yang jaga blog tu, apa la kau nak marah sangat pada kebenaran? Kau marah RTM dan maki hamun sebab siarkan video tu? Kau tak nak rakyat tahu kebenaran ke der..? eh sister?

Allah bagi akal guna, kalau ya pun kau sokong sangat si AMBABIGA yang kuat menyokong LGBT tu, takyahlah nak tutp kebenaran dan menipu pengikut kau derr.. PAS dah la berkelakuan seperti orang kafir sekarang ni, janganlah kau pun semacam tu gak.

Dah a video Nizar tu kau putar belit dan cuba nak jadikan si BADIGOL LAHANAT tu hero, kelakar siot, tetiba aku teringat satu blogger korang yang sangat kuat satu masa dulu iaitu Rejam Gay si Milo Suam! Auuwwww. Jangan spi kebenaran bro or sis...or..

Peace bro or sis or whatever you are!

6 Responses to "CILI KASI TARUK! AMENO WORLD KETAGIHKAN PENAMPILAN DI RTM?"

  1. orang dah tak tengok RTM ni. TV syok sendiri.

    ReplyDelete
  2. aku rasa terkedu jugak bila aku buat pertama kalinya bukak blog ameno world dan dia mengatakan video (dipungut) berlaku di melaka. oh well, what a relief!!!!! nampak sangat blog pembangkang ni tak boleh pakai 100%. aku bukanya apa, sekian lama asyik baca blog pro kerajaan, terasa juga nak compare notes dgn blog pro pembangkang. aku terkejut apabila dikatakan video tersebut diambil di melaka oleh keparat ameno world tu. Konon kononya si keparat ameno world ni buat kajian terhadap blogger blogger pro kerajaan. aku rasa malu dan terkilan juga bila keparat ameno world tu menuduh dan mengata ngata blogger pro kerajaan. tambahan pulak pengikut pengikutnya yang bodoh dan bebal macam kepala taik tu, ada yang mengatakan anuar (BABI) sekarang ni tengah kompol pahala untuk akhirat bila blogger pro kerajaan "memfitnah* beliau. Tahulah aku sekarang bahawa pengikut pengikut si keparat ameno world ni main sondol aje dan tak nak bukak mata besar besar dan buka minda luas luas. Patutlah si keparat ameno world ni sokong sangat si BABI tu; rupa rupanya dia pun sama macam babi.

    AMENO: “Tapi pihak2 yang tegar menyalahkan kerajaan negeri penang tue mesti takde pandangan macam aku. Dorang punya pandangan jelassssss berrrrbezaaaa sesaaangatttt. Kan? Dan rasanya tak berapa manis kan nak ubah keputusan saat2 akhir apabila ia melibatkan MELAKA? Betul? Nak plastic bag? Sorry, tak boleh sponsor. Minta kat najib oke. Bai.”

    KOMEN : pandangan macam kepala b***h. pandangan yang terbalik dan bersubahat; pandangan yang penipu dan pembohong. Sememangnya pandangan kami yang menyokong kerajaan terlalu berbeza dengan sikeparat ameno world. Pandangan kami telus dan ikhlas dan dapat melihat sesuatu perkara dalam keadaan saperti dirinya yang sebenar; tak ada putar belit dan tak ada spin macam kepala hotak kamu keparat.

    Ameno : Ya.. yang neh pun maki hamun dsai juga.. itu kepakaran korang.. ekekeke..

    Macam mana ek penulisan2 macam tue pun boleh ada yang follow? Betul ke orang yang benar2 bangang habis wujud di dunia neh? Aku pernah was2 tapi bila perhatikan jek bloggers umno menulis dan pengkomen2 yang pro mereka, rasa was2 tue hilang tiba2. Bukan nak sangka diri neh bijak sangat cuma tak sangka orang yang betul2 bangang wujud di malaysia neh. Siyes.

    KOMEN: itulah kamu dengan penyokong penyokong kamu SETAN!!!!!! Orang yang buta mata dan buta hati pun masih ujud didunia ini. Perasan konon diri kamu tu bijak – sememangnya kamu tu bebal dan perasan diri kamu tu bijak. Hanya orang yang bodoh saperti kamu, ameno world yang menilai diri sendiri.

    - Petikan dari blog amino world


    Nurul Izyan • Top Commenter • Tadika Abim Tg Malim
    DSAI banyak dapat saham akhirat ni. hari2 cacai taik angkut najis fitnah dia.

    Reply • 3 •
    • April 9 at 11:55pm


    Airie Zahkuan • Top Commenter • Pembantu Pegawai Pergigian at Klinik Kesihatan Seremban.
    setau aku pub kat permatag pauh ada satu kat bawah pacific prai...rasanya mungkin kat situ kot..wujud sebelum pr amik alih penang..
    Reply • 2 •
    • April 8 at 4:46am

    Pandangan yang jauh meleset dan tersasar, pandangan orang yang terhijab dan tidak bermaruah. Ameno world aku anggap orang yang sudah muflis idea, dan hanya pandai memutar belitkan cerita. Inilah yang dikatakan kalau benar, lambat laun ianya tetap terserlah. Berita yang aku baca baru semalam sungguh sungguh memalukan dan menjijikkan. Tak payah nak aku kenal lebih lama lagi si keparat amino world sebagai blogger.

    Dah tak ada berita kebaikan pembangkang yang nak dituliskan, maka diselak kain blogger pro kerajaan. Nak tengok apa? Yang ada dua bulat satu tajam. Lepas tu nanti dihebohkan seluruh maya blogger pro kerajaan punyai b***h bercabanglah itu lah dan ini lah dan dihidangkan berita tu kepada pengikutnya yang janggal dan berpikiran jumud; sedangkan berita tu tak benar. Tidak akan aku jengah lagi blog yang meloyakan ini.

    ReplyDelete
  3. DAH TERKENCING DALAM SELUAR LAH AMENO BRO...HAHAHAHA

    ReplyDelete
  4. wekkk bangang tahap lembu la nkorang

    ReplyDelete
  5. pandai kutuk blog ameno world...house pk pun apa kurangnya...banyak kantoi

    ReplyDelete
  6. anon - May 16, 2012 4:49 PM

    ameno world dah kantoi.

    dah tak world lagi tapi "WHIRL". kahkahkah .... ptui.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!