CHINA DOLL ON SALE! HUSAM KANTOI MENIPU RAKYAT KELANTAN!

Aku nak mintak korang KLIK SINI, SINI, SINI dan SINI sebelum korang nak baca artikel panas kat bawah ni.

Aku nak cerita sikit pasal Husam yang nak buat Highway pakai duit sedekah kat bawah ni, ini adalah nukilan blog RBF Online:

Dua tiga minggu ini Pas Kelantan sedang kalut mencanang berita yang mereka akan membina lebuh raya sepanjang 73km dari Kota Bharu ke Kuala Krai dengan kos RM 1.9 bilion. L/raya itu kelak tidak akan dikenakan sebarang bayaran tol.

Majlis pecah tanah untuk pembinaan tersebut telah pun dilakukan semalam oleh MB Kelantan. Manakala orang yang memainkan peranan penting disebalik pembinaan tersebut tidak lain tidak bukan adalah Husam bin Musa.

Menurut kickdefella, ada seorang pemimpin Pas Kelantan menghubunginya dan gelak sakan bila berbicara dengannya kisah l/raya Husam Musa. Awal bulan umum nak bina l/raya, hujung bulan dah majlis pecah tanah. Macam nak buat longkang pula....

Kebiasaannya projek-projek yang dirancang dan dilaksanakan oleh Husam, Insyallah ianya tidak akan ke mana. Hanya gah pada nama dan pelancarannya sahaja sepertimana projeknya yang lepas-lepas.

Read more...

0 Response to "CHINA DOLL ON SALE! HUSAM KANTOI MENIPU RAKYAT KELANTAN!"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!