ANWAR MEMANG BABI! BUKTI DIA SEMAKIN TAK LAKU

KAH KAH KAH, MUAHAHAHAHAHAHA! KUI, KUI KUI!

Nak tau kenapa aku tergelak sambil guling-guling ni? KLIK SINI

10 Responses to "ANWAR MEMANG BABI! BUKTI DIA SEMAKIN TAK LAKU"

  1. Gambar ini waktu pintu dewan baru bukak agaknya. Kalau ini kesemua yang hadir, Anwar gerenti penin kepala.

    ReplyDelete
  2. TIDAK SEMUA DARAH MUDA BOLEH DI ANGKUT KE SANA DAN KE SINI BAGI TUJUAN POLITIK

    SEKALI SEKALA MUNGKIN OK TETAPI KALAU BERKALI KALI KERNA BERSIHKAN RUMAH PEMBANGKANG APA CER?

    ReplyDelete
  3. cuba la bagi gambar time majlis...
    bukan gambar sebelum majlis atau selepas majlis...

    ReplyDelete
  4. Percayalah tipu helah BN. Mesti curi masuk sebelum even mula. macambersih la. BN kata 4000 saja hadir. kaka ka

    ReplyDelete
  5. ini lagi satu spesis bangang dan benggong dulu kini dan selama-lamanya yang dilahirkan oleh umnogok.kalau nak tipu pun janganlah ambil gambar yang orang belum masuk dewan

    ReplyDelete
  6. Haha dah terang lagi bersuluh...pencacai2 fuckatan ni tak nak terima realiti pulak....psl tak ramai urg dtg ler imam mahdi kalian c al-juburi batalkn kehadirannya ke majlis ni kerna tak nak dpt malu...begitu juga khalid gagap....klu ramai yg dtg pasti zionis melayu tak lepas peluang nak jual minyak dia hahaha

    ReplyDelete
  7. Keta banyak tapi yg datang a la seciput je lagi ramai kenduri kawin dewan sebelah

    ReplyDelete
  8. ceramah noh omar kat gombak ada 70 org......hari yg sama ceramah anwar lbih 8000 orang

    ReplyDelete
  9. belum pernah saya masuk mana-mana majlis perhimpunan yang vipnya sudah duduk-duduk kat tempat duduk vip baharu orang ramai masuk. vip yang kena tunggu orang ramai datang. kalau lihat dalam gambar vip sudahpun duduk kat tempat duduk vip. orang ramai mana? kalau pihak puckatan menganggap gambar ni tipu, silakan kasi keluar gambar yang menampakkan orang ramai memenuhi tempat duduk mosong tu atau gambar orang ramai melimpah-limpah kat luar. tempat duduk tidah cukup.

    ReplyDelete
  10. umno memang NGOK.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!