AKU SOKONG PERKASA DALAM MENDESAK SI BAPAK KAFIR UNTUK GUGURKAN PERKATAAN ISLAM DARI PAS!

PASIR MAS 12 Mei - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) meminta Majlis Fatwa Kebangsaan bermuzakarah bagi mengeluarkan perkataan Islam pada Pas kerana banyak tindakan dibuat oleh pemimpin dan ahli parti itu bercanggah dengan akidah serta syariat Islam.

Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali berkata, muzakarah itu penting kerana ahli dan penyokong tegar Pas seolah-olah menganggapnya sebagai agama mereka dan bukan lagi parti politik sehingga sanggup melakukan apa sahaja yang diarah pemimpin meskipun ia bercanggah dengan ajaran Islam.

Kata beliau, perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat mewajibkan ahli parti itu menyertai perhimpunan Bersih 3.0 di Kuala Lumpur baru-baru ini yang menyebabkan berlaku rusuhan, sedangkan beliau sendiri tidak menyertainya.

HOUSE PK: Hoi kimak punya PAS KAFIR, kasi tukar nama korang, kita tak nak kau guna nama Islam lagi, lebih baik korang gugurkan je nama Islam dari parti korang. Korang kafir tak layak guna nama Islam!

Jangan sampai kita buat demo depan rumah Nik Aziz! Fuck Unit Anal PAS

10 Responses to "AKU SOKONG PERKASA DALAM MENDESAK SI BAPAK KAFIR UNTUK GUGURKAN PERKATAAN ISLAM DARI PAS!"

  1. Kesian org pas. Rupa rupanya dah 20 tahun lebih memperjuangkan isle tak pas pas lagi.

    Btw, tengok sape yg buat laporan polis sbb kena kacau kat depan rumah? duk kutuk polis last last kena jilat ludah sendiri. Masa buat bershit tak ingat privacy orang nak niaga. Skrg pandai cakap pasal privacy. Cilakak. Pokimak. Babimak.

    ReplyDelete
  2. patutnya parti setan semalaya

    ReplyDelete
  3. Bengong punya komen. Jaga lidah tu...

    ReplyDelete
  4. Polis jgn layan aduan sikeeling ambeegalahanat. Biar org berjual dpn rumahnya. Itu kan hak rakyat.

    ReplyDelete
  5. saya amat bersetuju gugurkan perkataan ISLAM dari pas.sebab pertama orang Islam dikata kafir,orang kafir dah jadi khalifah.bahasa yang di gunakan bahasa yg tidak sopan.contoh: umno celaka,mampus dan macam 2:32 pm.

    ReplyDelete
  6. apa kata kalau tukar nama PAS jadi...PUKI...Parti Ukwanul Kebajikan Insan..baru betol beb!!!!

    ReplyDelete
  7. undang-undang baru siapa saja boleh jual ditepi jalan kalau tidak menggangu lalulintas dengan aman..polis mungkin hadir untuk menjaga keamanan asalkan huru hara tidak berlaku ..ok lah tu atas jalan bukan dalam kawasan umah dia. Go ahead brothers..

    ReplyDelete
  8. betulk tu jalanraya hak rakyat bukan hak ambabiga dan jiranya.

    ReplyDelete
  9. tukar kepada PASPISPUS MALAYSIA.

    ReplyDelete
  10. tukar jer nama jadi PUSSY... dah ada Unit Anal dah... kan korang pengemar LGBT

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!