WEI BABI KUNING! BILA NAK TAWAN DATARAN MERDEKA NI?

Apa la babi kuning ni? Asyik dok pusing macam orang gila je kat KL ni, bila nak tawan Dataran Merdeka ni? Aku tengok dah ada yang letih dan mula balik ni. Tak sabar rasanya nak tengok BABI Kuning ambik alih Dataran ni.

Apa mau takut, polis bukan kacau korang pun kan?

Tapai yang pasti kehadiran 30 ribu orang ini, 60 ke 70 peratus adalah kaum Cina, PAS macam biasa hantar melayu jadi babi ikutan je. Tukang karut, tukang cakap dan tukang bakar adalah golongan PAS.

Unit amal tak ubah macam gangster kampung tak cukup duit nak minum kopi je rupanya. Walau ramai ni tapi takde thrill la sebab mereka tak dapat tawan Dataran Merdeka lagi ni, mereka tak sanggup nak menghadap DAWAI MATA PUNAI atau BARB WIRE tu gamaknya...he he he

24 Responses to "WEI BABI KUNING! BILA NAK TAWAN DATARAN MERDEKA NI?"

  1. dengar kata datang dalam 100 ribu betuil

    ReplyDelete
  2. wao lembu house pk ko nie memang babi sondol btul la!!!!macamane nak tawan bodoh!!!kalau nak ke sana pon di halang!!!!cuba ko duduk je sampai ke dataran merdeka?house pk lembu babi ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape jadah nk tawan..ko dpt pe?..nyusahkn org kaum lahanat.

      Delete
  3. Bersih 3.0 sasar kehadiran setengah juta orang, tapi yg hadir cuma sekitar 20-25 ribu orang( angka terkini). Negara kita ada 28 juta penduduk, jadi lu pikirlah sendiri :)

    ReplyDelete
  4. Ala kalau nak seribu daya anon, ini semua alasan...kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah x dpt meroyan lbh anon..

      Delete
  5. Alasan je...cuma nak seronok-seronok je...dapat campur gaul jantan betina...

    ReplyDelete
  6. X tawan dataran pun x kisahh...janji ada BLOGGER dah jadi gila BABI....

    ReplyDelete
  7. hehehe sian habih semua ketiak hagit,tak masuk lagi dataran merdeka

    ReplyDelete
  8. Bodoh ka apa puak BABI kuning. Kalau nak tawan apa sekalipun mestilah usaha.

    Mana ada istilah tawan kalau boleh masuk duduk macam tu saja.

    Kalau dah jadi beruk kena cucuk hidung terima saja lah.

    ReplyDelete
  9. Bersih 3.0 adalah satu petanda atau petunjuk ke manakah perginya undi kaum Cina masa PRU13 nanti. Nampaknya usaha Najib memanjakan kaum Cina dengan pelbagai bantuan selama ini nampaknya sia-sia je.

    ReplyDelete
  10. Woi Babi anon 3 16
    Kata pejuang rakyat. Pejuang mesti Berani mati, mati syahid kata tok guru sesat.
    Takkan dawai dah takut. Jerit2 tapi takut dawai. Tu Serupa Babi dlm kandang.

    ReplyDelete
  11. satu je nak ckp..JEALOUS..
    haha..lu pk la sndri..

    ReplyDelete
  12. house pk silap, yang dtg tu tak ramai...yg ramai lembu kuning ngan babi kuning...tp babi kuning blk cepat, tinggal la lembu kuning menyondol2 tgk rumput dataran.

    ReplyDelete
  13. Gagal ladi..lebih abik sponsor berjuta tu buat kempen pilihan raya.Lemah strategi.gagal objektif..najib terus bekerja di sarawak!

    ReplyDelete
  14. Babi2 belaan ambigok LGBT....jgn CaBAR kami...! Tungguuuu....!!!

    ReplyDelete
  15. Tembak je babi-babi tu dgn air longkang, biar padan muka dia orang. Bangsa komunis kalau dibagi muka memang nak pijak kepala punya.

    ReplyDelete
  16. salam semua...

    Boleh di katakan yg datang bersih ni adalah golongan gay,lesbian serta bisex..yg lainnya datang hanya nak seronok seronok sahaja.serta di import dari ranting ranting cawangan PKR.Dulu BERSIH 1.0 aku ada juga join..namun tak ada apa faedah yg aku dapat..BERSIH kali ini di terajui oleh AMBIGA SHITT...!memang beliau menyokong golongan LGBT ni.dan lagi satu beliau kan golongan kafir..bua apa aku nak sokong..

    ReplyDelete
  17. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Mereka menCABAR UMNO sebenarnya dan UMNO WAJIB menyahut CABARan itu jika TIDAK mahu diLIHAT BACUL! Bagaimana CARAnya, terPULANGlah..

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  18. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    http://sensecredaccountability.blogspot.com/2012/04/umno-hanya-mampu-buat-walkabout-untuk.html

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  19. bodoh macam umno... pk tq

    ReplyDelete
  20. Sumer baju merah dengan beret di bayar tu

    ReplyDelete
  21. kat BERSIH 3.0 banyak BABI KUNING ngan BABI MERAH.. kat ANJING PR menyibuk kat blog kitorg ni buat ape lahanat mmg dasar ANJING belaan la korang ni..mau jer gua ludah kubur mak bpk ANJING PR nie..

    ReplyDelete
  22. Apa yang BERSEH . Pemimpin semuanya KOTOR. AMBIGA pendokong LGBT di Malaysia dan Penyokong Murtad.
    DSAI dan AZMIN jantan Dayus dan PELIWAT serta Pengamal LBGT.
    DAP tak payah cakap lah Memang KOMUNIS.
    Dan PAS pula NIK AZIZ keluar FATWA orang GILA mengatakan WAJIB menyertai Berseh 3.
    JADI APA HUKUM ORANG YANG MENYERTAI BERSEH 3.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!