CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Thursday, April 19, 2012

SKANDAL BERAPI! APA CERITA ZAHIDA RAFIK DAN SHAFIE AFDAL NI? KESIAN NAJIB....

Kesian la aku tengok Dato Seri Najib ni, dia bersusah payah nak memenangi hati rakyat, dari rambut hitam dah putih la dibuatnya. Bermacam-macam dia buat siang malam, aku percaya dia memang tak cukup rehat sebab jadual dia sentiasa penuh.

Tapi aku lagi kesian tengok Najib bila segala usaha dia akan menjadi sia-sia kalau Menteri-Menteri dia atau orang yang berada dalam kabinet dia tak tau nak jaga diri. Apa yang aku nak ceritakan kat sini ialah tentang tuduhan atau pendedahan terbaru dari Pakatan mengenai seorang pemimpin UMNO. Meh kita baca petikan tersebut:

Berita terbaru tentang skandal yang melibatkan nama Datuk Shafie Apdal dengan artis Zahida Rafik pastinya menambah rencah baru dalam senario politik negara. Aduuuuuh ... apa pulak nih .. Saya copy dari dua blog, komen saya dipenghujung.

Ia berpunca dari lapuran polis yang dibuat oleh pemandu peribadi Zahida. Noor Azman Azemi 38 sebagai membalas laporan awal yang dibuat oleh Zahida terhadapnya yang menuduhnya melarikan wang RM200,000 miliknya. Tuduhan Zahida terhadap Noor Azman itu juga pernah dilaporkan sebuah akhbar pada 3 Mac lalu.

Dalam laporan itu, Noor Azman berkata, ketika berada di rumahnya di Flat PKNS Ampang, beliau didatangi (tidak dinyatakan tarikh) beberapa orang termasuk dua orang yang memperkenalkan diri mereka sebagai anggota polis yang bernama Hafiz dan Raj.


“Saya diminta Datuk Shafie Apdhal untuk bekerja sebagai pemandu peribadi kepada Zahida untuk memastikan gerak-geri Zahida dapat dipantau. Datuk Shafie dan Zahida mempunyai hubungan intim antara satu sama lain. Sayalah antara orang kepercayaan yang dipercayai. Walaubagaimanapun saya diminta Datuk untuk melaporkan segala langkah Zahida kepada Datuk.”

“Datuk akan berjumpa dengan Zahida (saya akan memandu dan berurus dengan pemandu Datuk Shafie) secara rahsia di mana-mana hotel sekitar Kuala Lumpur setiap minggu. Pada setiap kali perjumpaan itu Datuk akan menyerahkan wang tunai antara RM100,000 hingga RM200,000. Wang tunai tersebut kemudiaanya akan dibawa ke bank oleh saya dan Zahida untuk dimasukkan ke dalam akaun Maybank Zahida di Menara Perkeso Jalan Ampang.”

“Pada tarikh 29 Februari 2012, saya tidak diberi apa-apa wang secara tunai dan secara biasa saya tidak pernah diberi wang tunai jumlah besar untuk dimasukkan ke dalam bank tanpa ditemani Zahida. Saya hanya dibayar jumlah RM25,693 untuk pembayaran ansuran dua buah kereta mewah dan sebuah banglo di Bukit Indah kepunyaan Zahida.”

Laporan polis ini telah didedahkan oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin di lobi Parlimen hari ini. Melalui siasatan Zuraida, terdapat beberapa transaksi yang dilakukan menteri itu kepada Zahida di antara Oktober 2011 hingga Januari 2012. Baca seterusnya disini

Sekarang ni kita tak tau kisah ni betul atau tidak! Tapi cerita ni dah keluar dan ingat lagi group Mak Lampir ni? Mereka juga telah meyerang NFC sebelum ini. Sekarang mereka mula serang Shafie Afdal pulak. Kesian Najib..

Aku percaya lepas ni makin ramai pemimpin UMNO yang akan mereka serang. Persoalannya sekarang ni, adakah benar dakwaan ini? Shafie tak boleh nak nafikan begitu sahaja, dia kena SAMA bekas driver Zahida dan semua yang menuduh dia! Kalau diam ......hmmmmmm......

Apa komen anda semua?

64 comments:

  1. repot oleh driver??? macam pernah dengar je modus operandi ni??? terlalu detail dan jelas lak reportnya...detail mcm skrip dah pulak....

    ReplyDelete
  2. kalau dah menikah, bukanlah skandal.. tapai kalau belum, get lost pi'e

    ReplyDelete
  3. Rileks la bro, takkan cerita pemandu yang dah songlap RM200,000 kita boleh percaya bulat2. Jangan juga lupa cerita ni hanya dari pihak pembangkang, corak serangan yang sama seperti kes dakwaan Balasubramaniam, RPK, wartawan Perancis terhadap keluarga DSN dan Rosmah sebelum ni. Sekarang ni mana dia mereka-mereka yang dulu gempar kononnya membongkarkan keburukan dan jenayah yang dilakukan DSN dan isteri terhadap pembunuhan Altantuya??? Hilang terus dari pandangan, hanya dengar khabar dari London je mangkuk-mangkuk tu....

    Sekarang timbul pula fitnah terhadap menteri kanan yang kononnya menyimpan perempuan simpanan dan diberi kemewahan beribu-ribu ringgit tiap-tiap bulan. dari aman kita dapat cerita ni?? Dari bekas PEMANDU yang telah SONGLAP RM200,000 dari Zahida.

    Kenapa kita nak percaya bulat dakwaan puak pembangkang tu tetapi mereka sendiri tidak boleh percaya cerita dari bekas PEMANDU Wan Azizah dan shamsidar yang mengaitkan skandal liwat dan kecurangan bini Assmin bersama Anwar, pemimpin utama mereka???

    Kalau setakat penyata bank yang mereka boleh buktikan, kenapa pula bukti-bukti pembelian saham dan kemewahan Shamsidar yang pernah dipaparkan oleh blogger pro-kerajaan tidak pula puak pembangkang ambil peduli???

    Jika betul bekas PEMANDU tu berada dipihak yang benar dan tak pernah melarikan duit RM200,000 seperti yang Zahida dakwa, jalan yang terbaik saya rasa ialah melakukan sumpah laknat sahaja. Begitu juga dengan yang orang kena dakwa. Berani ke puak PR nak buat majlis sebegitu??? Mesti akan ada pelbagai alasan punya......

    ReplyDelete
  4. Zaman dulu, Sultan Melaka telah di hadiahkan seorang puteri Cina.

    WAAAH SULTAN PUN SUUUKEEEEE.

    Betul ke puteri? atau pelacur? atau artis? atau saja nak hantar spy?

    Zaman sekarang pun mungkin ada...

    Wahai pemimpin semua,BERWASPAA LAH.

    ReplyDelete
  5. MATA MATA GELAP PENCENApril 19, 2012 at 9:44 AM

    Seminggu- 100 ribu hingga 200 ribu.
    Sebulan- 400,000 hingga 800,000.
    4 bulan- 3juta 200 ribu.
    Banyak tuuuu.

    Seorang pengarah kerja 30 tahun dan dapat pencen pun tak dapat banyak tu.

    Betul ke?..siasat...siasat...

    ReplyDelete
  6. komen aku sbg ahli umno yg masih kecewa dan akan terus kecewa....

    aku rasa sbnrnya umno nie tak insaf2......so kalau umno kalah dipru kelak bukanlah sbb pr kuat atau salah sesiapa tapi salah ahli umno sndiri yang tidak berpaksikan kepada agama....

    nak sokng umno main romen artis..nak sokong pas manjang romen bini orang...nak sokong pkr......raja romen baik lubang depan dan belakang...

    aiyaa....kenpa la pandai sgt...bukan kesian najib je...kesian blogger dan prnyokong umno nak menepis untuk shafie...yg sedap dia........so aku puji la bung mukhtar ye...dah suka kawin...nak simpan2 buat apa....takut bini ker...

    ReplyDelete
  7. UMA mana yang baik UMA sokong. Mana yang buruk, lebih baik tinggalkan parti. Rakyat pun tahu, banyak masallah dalam pemimpin parti. Tapi mereka takde bukti. Kalau pembangkang tolong, terima kasih le. Tetapi, ahli cuma tolak pemimpin yang bermasallah. Bukan parti. Ahli tidak akan memperjuangkan pemimpin-pemimpin yang bermasallah.

    ReplyDelete
  8. aku rasa, kalaulah benar dan masih sayangkan agama, bangsa dan negara, eloklah letak semua jawatan dan serahkan kepada SPRM untuk buat siasatan. kesiankan lah kepada PM yang bertungkus lumus tak mengira waktu untuk meyakinkan rakyat bahawa beliau benar benar ingin menjadikan kepimpinan beliau bersih. bagi yang lain lainya tu, jika ada aktiviti peribadi yang sama, tak usahlah dicalunkan pada PRU13 nanti.

    ReplyDelete
  9. mak lampir nie mmg kerja gossip ajer...

    ReplyDelete
  10. Biar rakyat yg menghakimi mereka dlm PRU-13 nanti...

    ReplyDelete
  11. Kuman diseberang laut nampak,gajah didepan mata tak nampak

    ReplyDelete
  12. Mampuih laaa Parti yang bernama UMNO aka UMporNO lepai nie. Perjuangan hangpa yang sia sia. Bikin malu sama anak cucu lu orang. Menteri dok jolok merata hangpa pulak pi jilat lendiaq yang dok meleleh.

    ReplyDelete
  13. Sdr. Shafie... tersangat afdallah bagi sdr. untuk membuat kenyataan samada benar atau tidak perkara ini. Sekiranya perkara itu tidak benar dan tidak berasas, saman saja orang yang membuat fitnah tu. Sebagai seorang Naib Presiden sdr. perlu bersih dan dilihat bersih dan yang teramat penting mesti TEGAS dan BERANI sesuai dengan jawatan yang disandang.

    ReplyDelete
  14. PEMIMPIN BN DAN UMNO PUN MACAM BERUK JUAGA LA...SEMUA PAKATAN X BETUL SEKAANG..HUHUHUH

    ReplyDelete
  15. Dulu kes Shahrizat Lembu, Najib Lembek tak jawap-jawap, sekarang kes Pi'eni pun dia buat tak tau aje.....dia PM takkan le dia tak bolih tau benar atau fitnah cerita ni!
    PM jenis apa Najib ni aku tak tau le!

    ReplyDelete
  16. Jari Hantu Untuk PKRApril 19, 2012 at 2:28 PM

    SEMUA ni nak TUTUP perlakuan Zina dan Liwat serta nasab Afifah Bt Abdullah.

    Jawab persoalan BESAR mengenai orang yang bernama Anwar Bin Ibrahim itu dulu.

    Selak dalam kain sendiri dulu baru intai kain orang lain.

    Memang dasar PKR Parti Kongkek Rakyat

    Kalau Safie nak kawin lagi tiga pun peduli apa.

    Yang tak nikah tapi kahwin sesama jenis dan juga lain jenis tu rakyat nak tau.

    Jangan dok putaq sana putaq sini.

    Pi mampus dengan PKR.

    ReplyDelete
  17. Salam. rasanya dah lama aku dgr creta ni, tapi yg aku dgr depa 2 ni dh kawin, zahida tu 3rd wife.... kononnya la.

    tp pelik jgk, bukannya kerja apa pon sampai boleh pakai porche, bmw, rumah mewah lg lak tu.

    Tak kira la pemimpin pembangkang ka kerajaan ka kalau salah tetap salah. semua gatai puki ja.

    Teruskan pendedahan ni gomo. Jgn cover line pulak..

    ReplyDelete
  18. Kenapa beruk tu pi jumpa mak bedah mulut longkang dan 'cantiknya' repot macam penulis krip sedangkan kerja 'pemandu' je.

    Kalau zahida buat tuduhan salah, saman je juta-juta.

    Sekadar nak cerita si polan mengorat si polan, si polan bagi duit pada si polan tak ada nilai lah beb...satu brader tu siap ada vedio sedang bertenggek pun masih selamba suci je!!!

    ReplyDelete
  19. Rileks la kekawan...nanti menteri ni wat statement la....apa kecoh2....ni bn la....bukan pas, dap or pkr...yg selalu cari jalan damage control, divert depan blakang, last2 salahkan umno....ingat lagi kes rais yatim...yg pasti kebenaran akan mengatasi segalanya...so kita tunggu la..jgn masuk perangkap jahat anwar & gang(yahudi)...

    ReplyDelete
  20. Mohon dipautkan blog saya di blog hebat tuan.

    http://assassincyber.blogspot.com

    TQ

    ReplyDelete
  21. dulu masa Fida buat sambutan hari jadi Piee pun ada pergi sorang diri pula tu...he...he

    ReplyDelete
  22. tlong la jgn swenang2 men smpah2 ni. Bkn mslah bnar atau slah tp scara xlgsung mnjd bhan mainan plak dh.

    ReplyDelete
  23. Jika betul bekas PEMANDU tu berada dipihak yang benar dan tak pernah melarikan duit RM200,000 seperti yang Zahida dakwa, jalan yang terbaik saya rasa ialah melakukan sumpah laknat sahaja. Begitu juga dengan yang orang kena dakwa. Berani ke puak PR nak buat majlis sebegitu??? Mesti akan ada pelbagai alasan punya......


    KENAPA NAK SURUH SUMPAH LAKNAT JE?
    SENANGNYA....

    ReplyDelete
  24. KALAU BENAR, SIASAT DAN PECAT DARI JAWATAN..
    KALAU TAK BENAR, TUAN PUNYA BADAN SEGERA SAMAN..

    TU JE..

    ReplyDelete
  25. KALAU BENAR, SIASAT DAN PECAT DARI JAWATAN..
    KALAU TAK BENAR, TUAN PUNYA BADAN SEGERA SAMAN..

    TU JE..

    ReplyDelete
  26. Sayang. Sayang. Pasal pompuan ni dia jatuh. Cari la yang lawa sikit. Berlambak lagi.

    ReplyDelete
  27. Yang salah tetap salah. Jangan disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga. Bangkai gajah tak boleh ditutup dengan sehelai daun pisang.

    ReplyDelete
  28. kalau driver tu songlap duit...buat apa dia g balai buat report lak...mesti ler dia kene tangkap sbb songlap duit...than dia buat report lak lg tuduh menteri..aku ulangi MENTERI ...bg duit cash kt artis..fikir sendiri aje lee..aku percaya semua tahu apa yg berlaku. cuma atas pendirian kita sama ada nk ambik tahu atau buat buat tak tahu...fikir fikir kan

    ReplyDelete
  29. Pakatan Rakyat Tempat semua tepat.. cerita bohong pun mangsa boleh tergolek dog... Tapi yang si anwar sivaji ni..bukti sana sini.. liat sungguh nak lekat... apa kess dan apa arti semua nya ini...

    ReplyDelete
  30. Aku dh makin menyampah dgn UMNO.. Satu persatu masalah pemimpin dibongkar.. Drpd korupsi, salahguna kuasa, NFC dll... Skrg UMNO ajar anak muda jd samseng pulak.. Serang mahasiawa yg xbersalah.. Kalaulah tunku masih hidup, mungkin dia akan ambil alih peranan DSAI sbg ketua pembangkang kerana kecewa dgn sikap pemimpin dan ahli UMNO skrg.. Saya dan keluarga telah keluar UMNO setelah TS Kadir keluar UMNO.. Kami akan undi PR pd PRU13 nanti.. Anda bagaimana? Masih rela dicucuk hidung oleh pemimpin yg tidak bertanggungjawab??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Past tu kena cucuk bontot pulak heheheh

      Delete
  31. Kalau bukan puki dan duit......bukan le UMNO.
    Kalau bukan puki,bontot dan duit....bukan le PKR.
    Apa nak jadi le Melayu.

    ReplyDelete
  32. Cerita asalnya adalah pemandu Zahida Rafik didakwa mencuri duit kepunyaannya dan laporan polis dibuat. Siasatan sedang dibuat dan saspek iaitu pemandu tersebut disoal siasat. Tup, tup, keluar cerita Zahida dengan Shafie Afdal daripada saspek mengatakan itu dan begini. Fine, saspek juga berhak membersihkan namanya tetapi yang buat saya musykil: Saya tak baca lagi dalam mana-mana blog sama ada dari BN atau PR menyatakan yang pemandu tersebut menafikan ada mengambil wang sebanyak RM200,000. Hanya isu hubungan Zahida dengan Shafie Afdal. Kemudian, dakwaan melalui PR yang sememangnya cuba eksploit isu yang ada. Betul atau tidak, dalam keadaan sekarang Shafie Afdal kena jelaskan DENGAN SEGERA. Jika perlu, letak jawatan. Terbukti kalau sekadar fitnah, lakukan apa yang beliau rasa perlu terhadap pembuat fitnah tersebut. Dan kepada bekas pemandu tersebut, nasihat saya: Jangan fikir bila anda bercakap itu dan begini terhadap seseorang, dakwaan atau siasatan terhadap anda akan terhenti hanya semata-mata anda mendapat sokongan dan publisiti PR. Berani buat, kena berani berdepan dan bertanggungjawab.

    ReplyDelete
  33. masuk umno...rasuah...kaya...main artis...apa ada hal?

    ReplyDelete
  34. setuju dgn IPOH MALAY. kalu dh nikah, lantak la.. kalu belum, nmpk gaya ada menteri yg bakal ltk jwtn atau tidak disambung perkhidmatan lg. keh3..

    ReplyDelete
  35. Jika betul bekas PEMANDU tu berada dipihak yang benar dan tak pernah melarikan duit RM200,000 seperti yang Zahida dakwa, jalan yang terbaik saya rasa ialah melakukan sumpah laknat sahaja. Begitu juga dengan yang orang kena dakwa. Berani ke puak PR nak buat majlis sebegitu??? Mesti akan ada pelbagai alasan punya......


    KENAPA NAK SURUH SUMPAH LAKNAT JE?
    SENANGNYA....

    -----------------------------------

    Kenapa takut nak sumpah laknat pulak?? Kalau dah betul rasa diri tu dipihak yang benar, bersumpah je la yang PEMANDU LAHANAT tu tak mencuri duit RM200,000 seperti Zahida dakwa dan kemudian buat tuduhan bahawa Shafie dan zahida mempunyai hubungan sulit dan apa yang yang PEMANDU tu dakwa tentang kemewahan yang Shafie bagi tu betul. susah sangat ke nak bersumpah???

    Berani kerana benar la weii... jangan jadi macam AL-JUBURI pulak, takut sebab memang dia tu PENZINA...

    ReplyDelete
  36. Dulu tuduh Rais merogol amahnya sendiri, sekali cerita tu tak benar langsung... banyak giler DOSA-DIOSA puak PEMBANGANG ni. Xpe, N.ajis akan tolong hapuskan dosa-dosa korang tu kan...???

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  37. kalau fasal umno, bukan main hina . tapi kalau fasal anwar, buat maksiat berpuluh kali pun tak apa, tak payah sumpah, tak payah letak jawatan. kadangkala aku hairan macam mana tebalnya muka babi anwar tu, tak tau malu. entah entah iblis bertopeng manusia

    ReplyDelete
  38. AMPANG: Pelakon Zahida Mohamed Rafik, 37, kerugian RM200,000 dilarikan pemandu peribadinya selepas diarah memasukkan wang berkenaan ke dalam akaun banknya.

    Zahida yang popular menerusi filem komedi Anak Mami The Movie menyerahkan wang tunai berkenaan kepada lelaki berusia 37 tahun itu pada kira-kira jam 11 pagi Rabu lalu dan sejak itu suspek gagal dihubungi serta dipercayai sudah melarikan diri.

    Pelakon kacukan Melayu-Pakistan itu yang menjalankan perniagaan milik keluarganya di sini turut ke rumah suspek untuk mencarinya, tetapi tidak berhasil apabila dimaklumkan lelaki berkenaan tidak pulang ke rumah dan gagal dihubungi.

    Zahida kemudian membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya, di sini, pada petang hari sama.

    Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan berkenaan dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 406 Kanun Keseksaan kerana pecah amanah.

    Sementara itu, Zahida ketika dihubungi semalam berkata, apa yang berlaku mungkin kesilapannya sendiri kerana terlalu percaya terhadap pemandunya itu.


    “Saya percayakannya sebab dia sudah bekerja dengan saya hampir lima tahun dan sebelum ini tidak pernah melakukan apa-apa kesalahan,” katanya.

    Zahida berkata wang RM200,000 itu sepatutnya digunakan untuk membuat pembayaran kepada rakan perniagaannya di China.


    “Sebelum ini sudah banyak kali dia (suspek) membantu saya dalam urusan memasukkan duit ke dalam akaun bagi urusan kerja, tapi tidaklah jumlah yang besar sebegini. “Kebiasaannya saya akan turut sama pergi dan dia hanya menemani. Namun, kali ini saya benar-benar tidak sempat kerana ibu sakit dan saya agak kelam-kabut di rumah bagi menguruskan beberapa perkara,” katanya. Menurut Zahida, dia langsung tidak menjangka pemandunya sanggup menghilangkan diri bersama wang RM200,000 itu.

    “Sebelum membuat laporan polis, saya ke rumahnya. Maklumlah sudah hampir lima tahun dia bekerja dengan saya, saya kenal anak-anak dan ibunya yang tinggal bersama. “Mungkin juga dia ada masalah kewangan atau memerlukan duit, jadi saya ke rumahnya untuk bertanya dan berbincang. Namun ibunya hanya memberitahu dia sudah beberapa hari tidak pulang ke rumah. Jadi, saya tiada pilihan selain melaporkannya kepada polis,” katanya.

    ReplyDelete
  39. Aikkk.... macam ada org upah parpukari nak jatuhkan naib presiden UMNO jer? Bagilah bukti terang2 bro... jgn jadi api dlm sekam... akhirnya kerana nak biaya kos arak dan hidup so sial ko, UMNO yg punah ranah... Patutnya ini keje pembangkang... skrg Anuar dah baya ko plak ke?

    ReplyDelete
  40. Jika betul bekas PEMANDU tu berada dipihak yang benar dan tak pernah melarikan duit RM200,000 seperti yang Zahida dakwa, jalan yang terbaik saya rasa ialah melakukan sumpah laknat sahaja. Begitu juga dengan yang orang kena dakwa. Berani ke puak PR nak buat majlis sebegitu??? Mesti akan ada pelbagai alasan punya......


    KENAPA NAK SURUH SUMPAH LAKNAT JE?
    SENANGNYA....

    Dah agak dah alasan puak-puak pembangang ni.... nampak sangat mereka tak berani sebab terbukti dakwaan tu palsu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam islam tak ada sumpah laknat lah.... Dan sumpah laknat bukan boleh melepaskan seseorang dari dosa yang dilakukan...

      Delete
  41. Umno ni dipimpin oleh Syaitan sebenarnya..depan bukan main Alim..sapa Undi Umno =undi syaitan..

    ReplyDelete
  42. Fuh, kelas la Zahida Rafik siap ada Porsche dan rumah berharga RM 3 juta lagi. Teringat aku pada sorang MP kat area Zahida ni tinggal juga, MP tu siap bergambar satu famili dengan kereta Ferrari lagi. Nak kata MP tu ada bznes tak juga. Gaji MP banyak mana la, parti yang diwakilinya pun kata tak cukup duit je nak buat aktiviti. Tapi gaya hidup MP tu mak aii, mungkin ada bela sugar mummy kot. Haha...

    ReplyDelete
  43. Anonymous said...
    Umno ni dipimpin oleh Syaitan sebenarnya..depan bukan main Alim..sapa Undi Umno =undi syaitan..

    April 19, 2012 5:55 PM

    ----------------------------------

    Kah kah kah kah.... lawak-lawak. Bukan ke syaitan tu kawan terbaik Murshitol Am hamPAS??? Sape la yang sokong Murshitol tu eh??? sokong syaitan jugak la tu...

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  44. Puak-puak Fuckatan fobia bile dengar pasal sumpah laknat ni, risau pemimpin PUNGGUNG mereka kene sambar kilat on the spot......

    Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  45. hidup yb2 lembumno penipu
    kat dunia allah bayar cash
    jangan tuduh orang liwat
    kan dah kena lubung idung sendiri
    so sekarang siapa yang gila puki
    dah terang lagi bersuluh....

    buat la sumpah lahanat 1000 kali
    aib dah terpalit kemuka
    macam taik lembu jatuh ke muka

    mak aii juta2 beb minah ni dapat
    ni bukan 1 way or 2 way
    ni dah jadi 5 way..segala lubang disumbat pasal tu servis caj juta2
    plus gov tax 6 persen.ni bukan depan rasa belakang rasa ni dah kes luarbiasa..jangan hina orang kelak
    penghinaan datang bertepek-tepek..

    adios bro....sori naik lori

    ReplyDelete
  46. Aku penyokong umno. Kerana dasar umno yg jelas prtahankan islam melayu dan raja berpelembagaan. Kalau mmg btul dan trbukti shafie buat bnda ni harap najib amik tindakan segera. Ibarat buah kelapa dalam standan msti ada satu dua yg komeng tp tandan yg lain ttp bleh guna. Aku tak sokong dap sbb dap rasis hanya prjuangkan nasib bangsa cina shaja. Aku tak sokong pkr krna dasar prjuangan yg tak jelas sanggup brkerjasama dgn pihak asing untuk dpt kuasa snggup ikut telunjuk dap untuk mengurangkan kuasa melayu dan raja dn snggup mmbuat plbagai janji yg memungkinkan ngara brhadapan status muflis. Aku tak sokong pas kerana pas sekarang lebih pentingkan putrajaya drpd prtahankan kesucian islam sehingga sanggup ikut brtakbir apabila d laungkan oleh dap. Snggup biarkan dap rosakkan ksucian islam dgn mengiakan bacaan hadis dan firman yg tunggang langgang dr bukan islam dap. Sanggup mengatakan ngara islam tkde dlm quran slepas brtahun2 mmprjuangkannya hanya semata krana putrajaya. Sanggup brguling dpn kreta sultan hnya krana kuasa. Kesimpulannya seluruh tandan kelapa pakatan adalah kelapa komeng dn tidak bleh d selamatkan lagi hanya dgn cara di tebang sja pokok kelapa itu supaya tidak brjankit kpd pokok2 lain. Wallahulam...

    ReplyDelete
  47. Sorry la PKR. Try harder ok. Korang pun tak de ape ape kelebihan yang nak dibanggakan sbb boleh tahan jugak puaka kat dlm tu. And for penyokong PKR, please register this in your mind - grass is always greener on the other side!

    We support party and bukan pemimpin jahanam. So kalau pemimpin problem, kita buang je tapi we will continuously support BN/UMNO. Belum terpikir nak gadai masa depan sendiri.

    Satu lagi untuk Kak Zuraida, mintak tolong sangat jasa baik akak teruskan usaha siasat pemimpin2 kami ye. Memang elok buang org2 yg rosakkan nama party ni kalau terbukti bersalah.. Since dah ade free service ni, terima kasih bebanyak ye? Jimat sikit... Kalau ade sesapa nak mintak u siasat kes kecurangan for free boleh contact u jugak ke?

    ReplyDelete
  48. Sorry la PKR. Try harder ok. Korang pun tak de ape ape kelebihan yang nak dibanggakan sbb boleh tahan jugak puaka kat dlm tu. And for penyokong PKR, please register this in your mind - grass is always greener on the other side!

    We support party and bukan pemimpin jahanam. So kalau pemimpin problem, kita buang je tapi we will continuously support BN/UMNO. Belum terpikir nak gadai masa depan sendiri.

    Satu lagi untuk Kak Zuraida, mintak tolong sangat jasa baik akak teruskan usaha siasat pemimpin2 kami ye. Memang elok buang org2 yg rosakkan nama party ni kalau terbukti bersalah.. Since dah ade free service ni, terima kasih bebanyak ye? Jimat sikit... Kalau ade sesapa nak mintak u siasat kes kecurangan for free boleh contact u jugak ke?

    ReplyDelete
  49. susah nak percaya skandal ni benar atau tidak tapi kalu tak mungkin cerita ini timbul berulang kali dan dengan org yang sama. Tahun 2010 gosip berkahwin 2012 gosip skandal tapi org yang di perkatakan masih org yg sama. Kita jgn fikir sapa nak jatuhkan sapa cuba fikir sejenak mungkin jugak ni plan Zahida Rafik utk bgtau orang ramai yang dia ada skandal dgn pak menteri, dia pun tak akan nak terus main sembunyi-sembunyi umur bukan muda sedangkan artis muda makin ramai yang cun cun dari dia. Kalu betul dia nak jaga hubungan sulit dia mesti dia tak kecoh pasal RM 200,000 tu. Mesti dia ada cara untuk cari pemandu dia, dari laporan yang di buat pemandu tu di temui di rumah mcmana pulak zahida cakap cari tak jumpa sedangkan pemandu tu senang saja di jumpa oleh pihak polis.Kalau dah nikah mengaku saja itu saja jawapannya dari buat semua orang mengata yg bukan2--bukan.Kita sabar saja sekarang balasan yang Allah bagi atas dunia saja dah nampak perlahan- lahan.Zahida pun bagi kenyataan macam ustazah konon, famili tak bagi duduk sendiri tapi bagi pulak pakaian sampai nak terlondeh. Sama-sama kita renungkan

    ReplyDelete
  50. susah nak percaya skandal ni benar atau tidak tapi kalu tak mungkin cerita ini timbul berulang kali dan dengan org yang sama. Tahun 2010 gosip berkahwin 2012 gosip skandal tapi org yang di perkatakan masih org yg sama. Kita jgn fikir sapa nak jatuhkan sapa cuba fikir sejenak mungkin jugak ni plan Zahida Rafik utk bgtau orang ramai yang dia ada skandal dgn pak menteri, dia pun tak akan nak terus main sembunyi-sembunyi umur bukan muda sedangkan artis muda makin ramai yang cun cun dari dia. Kalu betul dia nak jaga hubungan sulit dia mesti dia tak kecoh pasal RM 200,000 tu. Mesti dia ada cara untuk cari pemandu dia, dari laporan yang di buat pemandu tu di temui di rumah mcmana pulak zahida cakap cari tak jumpa sedangkan pemandu tu senang saja di jumpa oleh pihak polis.Kalau dah nikah mengaku saja itu saja jawapannya dari buat semua orang mengata yg bukan2--bukan.Kita sabar saja sekarang balasan yang Allah bagi atas dunia saja dah nampak perlahan- lahan.Zahida pun bagi kenyataan macam ustazah konon, famili tak bagi duduk sendiri tapi bagi pulak pakaian sampai nak terlondeh. Sama-sama kita renungkan

    ReplyDelete
  51. susah nak percaya skandal ni benar atau tidak tapi kalu tak mungkin cerita ini timbul berulang kali dan dengan org yang sama. Tahun 2010 gosip berkahwin 2012 gosip skandal tapi org yang di perkatakan masih org yg sama. Kita jgn fikir sapa nak jatuhkan sapa cuba fikir sejenak mungkin jugak ni plan Zahida Rafik utk bgtau orang ramai yang dia ada skandal dgn pak menteri, dia pun tak akan nak terus main sembunyi-sembunyi umur bukan muda sedangkan artis muda makin ramai yang cun cun dari dia. Kalu betul dia nak jaga hubungan sulit dia mesti dia tak kecoh pasal RM 200,000 tu. Mesti dia ada cara untuk cari pemandu dia, dari laporan yang di buat pemandu tu di temui di rumah mcmana pulak zahida cakap cari tak jumpa sedangkan pemandu tu senang saja di jumpa oleh pihak polis.Kalau dah nikah mengaku saja itu saja jawapannya dari buat semua orang mengata yg bukan2--bukan.Kita sabar saja sekarang balasan yang Allah bagi atas dunia saja dah nampak perlahan- lahan.Zahida pun bagi kenyataan macam ustazah konon, famili tak bagi duduk sendiri tapi bagi pulak pakaian sampai nak terlondeh. Sama-sama kita renungkan

    ReplyDelete
  52. Anonymous said...
    Dalam islam tak ada sumpah laknat lah.... Dan sumpah laknat bukan boleh melepaskan seseorang dari dosa yang dilakukan...

    April 22, 2012 8:21 AM

    --------------------------------------

    Pas mahu MB Terengganu SUMPAH LAKNAT


    KUALA TERENGGANU – Pimpinan Pas Terengganu, Datuk Abu Bakar Chik tidak menolak kemungkinan mendesak Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said melakukan sumpah laknat kerana melabel parti itu sebagai Parti Ajaran Sesat (P:Pas).

    Kata beliau, sumpah laknat dalam bentuk ‘mubahalah’ itu perlu dilakukan jika benar semua pihak mahu memastikan kebenaran berhubung dakwaan tersebut.

    “Ini adalah salah satu kemungkinan untuk mengajak Ahmad Said melakukan sumpah laknat. Kita tidak mahu benda ini (tuduhan bahawa Pas ajaran sesat) kerana benda ini berat,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di Pejabat Perhubungan Pas Terengganu di sini, semalam.

    Beliau berkata demikian sebagai mengulas penganjuran Wacana ‘Pas: Parti Ajaran Sesat’ anjuran Badan Perhubungan Umno Terengganu, Khamis lalu.

    -----------------------------------

    Hehe, mesti pemimpin hamPAS ni baru terbaca dalam kitab pasal sumpah laknat kan anoNGOK April 22, 2012 8:21 AM kan.. kan...

    ReplyDelete
  53. Howdy! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying
    to find a template or plugin that might be able to fix this problem.
    If you have any recommendations, please share. Many thanks!
    Here is my blog post - play casino slots for real money

    ReplyDelete
  54. Remarkable things here. I am very satisfied to peer your
    article. Thanks so much and I'm looking ahead to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

    My website: how to find a job in los angeles

    ReplyDelete
  55. Great website you have here but I was
    curious if you knew of any message boards that cover the
    same topics talked about in this article? I'd really love to
    be a part of group where I can get opinions from other
    experienced people that share the same interest. If you have any
    recommendations, please let me know. Many thanks!

    Also visit my web-site :: My Site

    ReplyDelete
  56. Yes! Finally something about real money.

    Review my blog ... play casino for real money

    ReplyDelete
  57. It is appropriate time to make some plans for the future and it's time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    Look into my blog - slot machines online real money

    ReplyDelete
  58. Hey There. I found your blog the use of msn.
    This is a very neatly written article. I'll make sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.


    Visit my web page - best way to make money online

    ReplyDelete
  59. The ability tο Toy оnline games plaуing Riԁ оnline games uncommitted on the internet subѕequently schoolіng.
    The game is sharеd out up intο 5 own moving picture games
    for the holding computer systems. Not to reference thаt the уourself why our fanѕ havе made thiѕ the nigh ρopulaг female chilԁ secret ρlаn site online!

    Hitheг is a minoг Number multi-player interactive onlіne plot іs fundamentally
    a touгnamеnt. Thiѕ may vaгiety, Yet, as the
    development social networking games giant tοwnship of Inaba
    has to Volunteeг in thiѕ сritically honеу Rubriс.

    ReplyDelete
  60. Pro football game How
    many touchdoωns explains ωhy penguins are such demoсratic
    сharacters іn trο choі.

    ReplyDelete
  61. Wаit 5-10 seсοnds. You are in Shoot
    of qualificatiοn elderlу RPG games оr the finаl Fаntaѕу ѕeгies
    than yоu аre іn for a coνer.


    Feеl frеe to νisit my wеb blog - game

    ReplyDelete
  62. Dude loves alienѕ, аs is thе mοment category of gаmes uѕаble
    οn the internet ѕite. You testаment be sure-footеd thаt youг chilԁren Windowsсеnterеd
    pс to Put in ѵideο gаmes on yοuг pc.
    Νot everуοnе Induce 2,500
    games Wіsh cheat, teаѕer gаmes, сarom, Chinesе checker, so
    on аnd ѕo away.

    my blog роst; game

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!