CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, April 10, 2012

PANAS BERAPI! ADUN SIMPANG PULAI YANG SEMAKIN KURANG AJAR! VIDEO INSIDE



Korang tengok la si anak Cina bernama CHAN MING KAI yang selama ini dok pakai budak perempuan Melayu sebagai PA dia sudah tunjuk taring kaw-kaw punya! Punya la kurang ajar anak haram ni, dia naik podium dan hempas dokumen kat speaker macam GANGSTER KIMAK je.

Nampaknya budak cina haramjadah ni dah melampau, takkan la kita orang Perak nak orang macam ni jadi wakil kita wei? Kimak ni elok dibaling kasut je ke muka dia! Kurang ajar dia dah melampau. Cina Bangsat ni dah semakin melampau.

Sedarlah wahai rakyat Negeri Perak, inikah dianya wakil korang? Berlagak macam gangster murahan?

Aku semakin hilang sabar dengan bangsat-bangsat ini semua.

Kalau nak baca cerita penuh pasal insiden ini, KLIK SINI
Ini budak melayu yang dia pakai

Selama ini, dia kurang ajar sama Melayu, sekarang dia sudah mula kurang ajar sama orang India pulak, aku dah kata, Cina Pakatan Perak ni memang bencikan melayu dan India! Depa ni memang racist!

10 comments:

  1. Anak haram sial...kau ingat ni tanah bapak kau??

    ReplyDelete
  2. Siapa yang bertanggongjawab tu? kalau bukan pengundi. Pengundi yangt mengundi cina laknat inilah yang sama bersubahat. Kecuali yang silap mengundi tu, lepas ni berhati-hatilah bila hendak mengundi. Tanpa pengundi takkan cina bangsat ni akan berada disitu.

    ReplyDelete
  3. Kita orang melayu kene sedar dap nie memang racist...
    Serpihan PAP a.k.a KOMUNIS..
    Kita orang melayu mempertahankan IMB..
    ISLAM ITU AGAMA RASMI
    MELAYU BANGSA YG MULIA
    institusi BERAJA KITA JUNJUNG..
    WASSALAM...

    ReplyDelete
  4. Ini sah ikut cara bersidang wakil rakyat di Hong Kong dan Taiwan ni..Apa sangat yang dia tak puas hati tu.?? Dia ni mungkin sebaya dengan MP video klip Linggam tu kot.

    ReplyDelete
  5. Kami pun perak takda hal punya ,bagus juga dia buat kat pria bangsat tu gitu,dah lah masok pintu belakang nak tunjuk bagus bangsat pria begindo ni mentang adik suku sakat kamu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiannya dgn kau yg takda perasan sayangkan negeri perak. Kau nak komunis perentah kau ke. Jgn jadi bodoh tak bertempat. Nak bodek kafir tu kau dpt apa. Dia perintah perak sekejap tapi dpt bagi tanah lease kat org dia 999 thn beb. Kau dpt apa? Alamat menang sorak kampung tergadai kalau org perak masih tak sedar lagi.

      Delete
    2. Ade2 dia dapat tengok peha amoi hahahaha

      Delete
  6. The little titans wants to make the incident slightty comes from BN,no wonder the Big cracken smell that when punished the malay they can get a lot of food and money!!!!

    ReplyDelete
  7. Buat apa kita nak melalak kalau ada yang ada kuasa pun tak berani nak ambil tindakan..? apakah kuasa yang ada pada kita..? melainkan hati sahaja yang mampu membakar dan terbakar....!!

    ReplyDelete
  8. Melayu Bodoh tak Sadar Diri mahu dipimpin oleh Cina Haramjadah ini. Sadar lah dari mimpi shurga tu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!