CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, April 12, 2012

PANAS BERAPI! AARON AZIZ AKAN BONGKAR KERAKYATAN SEBENAR ZURAIDAH MAK LAMPIR!


Adeh, tak habis-habis la isu pasal pendatang ni, sejak 2 hari ni aku dok bercerita pasal pelakon pendatang si Aaron Aziz, tup-tup keluar pulak kisah pasal Zuraidah Mak lampir yang teramat buruk rupanya ni sebagai PENDATANG HARAM plak.

Sebelum ni kita tahu IC dia ada 71, yakni dia ni lahir di luar negara, tetapi baru-baru in, ada seorang bekas pemipin PKR pulak mendedahkan bahawa dia ada bukti yang akan mebuatkan Zuraidah terus lari balik Singapork bersama-sama Aaron.

Nak tahu kisahnya? KLIK SINI

4 comments:

  1. Dia ni mmg patut disiasat kerana memecah belahkan org melayu tp aaron aziz ok bro sbb dia cuma cari makan kat sini.

    ReplyDelete
  2. Gambar dalam cermin tu menakutkan!!!

    ReplyDelete
  3. Yang dalam cermin tu apa??? ada pameran hatu ke? meremang bulu tengkok aku...!

    ReplyDelete
  4. Aaron hanya nak mencari rezeki yg halal bagi dia sekeluarga. Tapi zuraidah ke sini untuk kepentingan kedudukan dgn cara memecah belahkan org2 melayu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!