CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, April 10, 2012

OH FAZURA! I LOVE THE WAY YOU ARE @missfazura! SITI BERTAUBATLAH!



Aku biasanya jarang nak puji artis wanita Malaysia ni, tapi tak tau kenapa la, artis bernama Fazura ni aku cukup suka dengan gaya dan penampilan dia, dia ni bagi aku adalah artis yang paling cantik dalam Malaysia. AKu suka lakonan dia, aku suka cara dia berpakaian, aku suka cara dia berinteraksi dengan wartawan.

Dia ni pandai bawak diri dan terover macam artis-artis lain di negara kita ni, Walaupun satu masa dulu dia penuh dengan cerita kontroversinya tapi kini aku tengok Fazura sudah semakin matang dan semakin cantik. Gadis Pahang ni memang A la!

Masa ABPBH hari tu pun, dia ni memang class penampilan dia, tak la over macam si makcik tua kutuk tak sedar diri bernama Didie Alias tu, geli siot aku tengok makcik over tu, dia telah mencemarkan kehebatan ABPBH sebenarnya, aku tak faham kenapa BH ambik sampah macam dia tu.

Argghh persetankan makcik over tu, yang penting Fazura memang kelas dan cantik! All the best to Fazura, love u babe!

OH! Ada satu benda lagi aku nak cakap pasal ABPBH ni, aku dengar Siti NurHaliza sudah herdik sama Zed Zaidi pasal dia pertikai mamat Singapork tu menang, KLIK SINI

Siti, aku nak cakap sikit la ya, aku rasa negara kita ni tak le ketandusan pelakon sampai kita nak angkat orang-orang SINGAPORK jadi Champion ok, kepada rakyat malaysia yang memilih Aaron tu, bawak0-bawak la bertaubat sikit. Apa nak jadi dengan korang ni?

Apa negara kita dah takde palkon yang boleh tandingi mamat Singapork tu ke? mmat tu dok bangga tunjuk IC Singapork dia sampai orang terperasan tangan dia berkurap tu tak sedar ke bahawa dia sayangkan negara dia?

Berita Harian pun satu hal, yang hangpa dok pi bagi si Aaron tu buat apa? Kenapa pengarah berkaliber seperti Kabir Bhatia tak dibenarkan masuk dalam pertandingan? Sebab dia orang India so tak boleh la ya?

Double standard apa ni? Satu boleh sebab SINGAPORK, satu lagi tak boleh sebab dia dari INDIA? Kalau nak BAN, kasi ban semua la. lagi pun Khabir tu ambik pelakon semuanya orang tempatan, banyak drama dan filem dia memang terbaik.

So Siti, think before you talk. Kepada brader ZED ZAIDI wa sokong lu bro! Kasi stop semua imigran berlakon kat sini, kalau tak nak stop gak, lepas ni kita ambik pekerja kontrak Indon dan jadikan mereka hero ya!

Sesekali aku nak jugak komen pasal Hiburan, asyik poltik je letih gak!

47 comments:

  1. Memang dia sangat cantik..A kelas bro....

    ReplyDelete
  2. klu aku ni bisness man, aku dh ambik fazura jadi bini,,,cantik

    ReplyDelete
  3. klu akuu bisnesman aku kahwin dgn fazura ni,mmg cntik

    ReplyDelete
  4. Jangan pertikai yang menang ..... semak dulu peraturan yang penganjur tetapatn ... kalau tidak dinyatakan bukan warganegara layak dicalonkan , apa masalahnya ?

    ReplyDelete
  5. M.NASIR,OBRI SWITO,AHMAD DANI....SEMUANYA BUKAN MALAYSIAN.
    TAPI.....AH SUSAH NAK CAKAP.

    MACAM LAH MALAYSIA TAK DE ORANG BERBAKAT.

    ADA TAK NEGARA JIRAN MENDEWAKAN RAMLI MS? ROSYAM NOR? FAZURA?

    SEDAR LE...FIKIR LEEE.

    ReplyDelete
  6. Fazura mmg sodap..

    ReplyDelete
  7. Fazura dah bercinta dgn kerabat raja, so dia kenalah jaga tatasusila nya. She is very beautiful.

    ReplyDelete
  8. zed zaidi komen sbb dia ada jawatan dlm seniman,dia nak bela artis malaysia sbb dia anak malaysia,itu saja, akan datang penganjur kena cari inisiatif untk artis luar dari malaysia-contoh; "artis negara jiran terbaik"

    ReplyDelete
  9. kenapa br skrg terhegeh2 nk pertikaikn kemenangan dia.knp tidak dr mula2 lg dr awal percalonan x bersuara. n kemenangan dia adalah rezeki dia yg diundi oleh pembaca berita harian sendiri buknnya ada juri yg menilai.

    ReplyDelete
  10. politik..politik..politik....hiburan pun nak dipolitikkan jugak ker?....apa salah aaron diangkat?...kan berlakun atau menyanyipun kat malaysia!...lagipun dia dicalonkan dan diundi oleh peminat dia?....

    ReplyDelete
  11. Tak habis-habis nak pertikai....janganlah terlalu nak nasionalisme sangat.....lagipun,dia bangsa melayu jugak...cuma berbeza negara but dia ada apply untuk jadi warganegara malaysia pa....yang shah rukh khan dpt anugerah dato tak mau pertikai ka.......itu lagi mengarut..

    ReplyDelete
  12. bertaubat...hahaha dasar mamak tongkang

    ReplyDelete
  13. Alahai papuuuuuuu..ni la ameno...pantang nampak dahi licin semua mcm kena sawan...hahahaha..Dari menteri smpai ke jkkk semua kaki dot dot dot...hahahaha..oiii papuuuuuuu..bab Aaron pun kau nak komen kaa..Lu x de std la papu..apa kecoh kecoh ni papu? si zed tu ameno pasal tu kau sokong..hahhhhaaa kau tak tgk ker blog zed teruk kena lanyak?? Baik kau tolong cepat papuuuu...kecoh la kau ni papuuuuu...

    ReplyDelete
  14. relax r bro..sekurang-kurangnye c aaron tu ada gak sebut '1MALAYSIA'..artis2 yg len xda pn ckp tu sume..

    peace..

    ReplyDelete
  15. kecoh la mesia ni...orng luar dapt macam2 kat mesia ni...kalau orang mesia nak gi indon ke spore ke waimah mana2 negara semue takleh....zed pon kata....kalau orang mesia kan lebih bagus....ada ct nurhaliza yang jaguh kampung dapat anugerah bintang populr kat indon ke spore....ceh kecoh la lu ct....

    mnasir nak menang kat mesia ni pon kene angkat sumpah taat setia dulu (tukar kerakyatann). ni mamat ni dah la bangga ngan singapura-pura....pastu ada lak mesian yang bengap bg laluan mudah. sBB TU la senang bangsa asing pijak kepala kita. grammy awards pon tak bg award kat orang luar.....

    ReplyDelete
  16. Its OK Aaron Aziz won the award...he deserved dont be sour grapes . Kalau nak pertikaikan kenapa masa mula2 listing dekat paper tak dipersoalkan.

    Kita patut ingat balik zaman kegemilangan Shaw Brothers berapa ramai anak seni Malaysia sapert Tan Sri P. Ramlee. Datuk Jins, Saloma...semuanya cari makan di Singapore.

    Sebenarnya yang mencalonkan Aaaron pun peminat2 nya so whats the problem....kalau kita hati baik Insyallah satu hari kita juga akan mendapat Anugerah tersebut. Comeon grow up Malaysians.

    ReplyDelete
  17. Fazura memang npk KETAT...I like!!

    ReplyDelete
  18. jangan pertikai kemenangan orang lain. siapa yang undi? salahkanlah orang baca paper tu

    ReplyDelete
  19. Parpu, ada hal yg hang tak tau pasal apa si Aaron ni tunjuk IC dia... Sebelum tu tersebar ic palsu Aaron Aziz dengan nama Mat Haron Bin Mat Aziz... So sebagai membuktikan bahawa nama dia sebenar ialah Aaron Aziz, dia terpaksa tunjukkan ic Singapore dia... Aaron Aziz tak mendapat tempat di Singapura dek kerana dia ialah melayu... Sebab itu dia berhijrah ke Malaysia... Aaron Aziz dalam proses memohon Pemastautin Tetap di Malaysia... Cuba ko bukak tv Singapork... Ko bley tengok ramai artis cina kiasu lebih mendapat tempat... Contoh paling jelas... Phua Chu Kang... Ada melayu berlakon dalam drama Singapork tu? Takde... Jangan pertikaikan rezeki Aaron Aziz kat Malaysia ni... Sebab rezeki dia Allah yang bagi... Jangan dibandingkan Aaron Aziz dgn Fazura A.K.A Zura Tompok, budak Kampung Mengkasar, Pekan, Pahang... Semata-mata hanya Fazura cantik... Cantik Fazura bukan semulajadi macam Siti Nurhaliza... Tanya member-member sekolah Fazura... Kenapa lekat nama Zura Tompok masa zaman sekolah dulu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fazura tompok ke tempek ke.. Ntah dulu ko kt sekolah org pnggil hape ntah..

      Delete
  20. Congrats! Tahniah Aaron atas kejayaan anda. Macam mana boleh jadi Timbalan Presiden Seniman...ek.? Sama2lah kita gembira atas kejayaan anak Seni...barulah ada UMPH jadi Timbalan Presiden..buatlah kerja yang berfaedah.

    ReplyDelete
  21. Congrats! Tahniah Aaron atas kejayaan anda. Macam mana boleh jadi Timbalan Presiden Seniman...ek.? Sama2lah kita gembira atas kejayaan anak Seni...barulah ada UMPH jadi Timbalan Presiden..buatlah kerja yang berfaedah.

    ReplyDelete
  22. Ini ialah link yang mana pernah menyiarkan ic palsu Aaron Aziz... Mat Haron Mustapha Mat Aziz Atau Aaron Aziz

    Cuba bandingkan dengan ic ni...

    Singapore Superhero: Batman Bin Suparman

    Apa persamaan yang boleh kita lihat?? Baju dalam ic Batman Suparman dengan baju ic Mat Haron Mustafa sama... Jelas ianya SUPERIMPOSE...

    ReplyDelete
  23. uhh...drama malaysia yang ntah ape2 pon korang layan..kite duk babak nangis2, lepak kedai kopi, kish mak datin ngan datuk konon ahli korporat berjaya...benda2 artis yang xdak faedah pon yang x masuk soalan SPM, soal jawab munkar Nakir korang sibuk-sibukkan

    ReplyDelete
  24. Ya Allah, tolong lah.. dah rezeki dia, dia yang menang,, rezeki orang jangan pertikaikan.. betul lah.. MELAYU SEKARANG MEMANG BODOH, GADUH SESAMA BANGSA, BANGSA SERUMPUN PUN GADUH, SAMA ISLAM PULAK TU.. paham tak apa tu rezeki..

    SEnang CITER MELAYU MALAYSIA memang mudah melatah, TAK BOLEH BERSAING SESAMA SENDIRI, bila dah jatuh, mula BOMOH ORANG.. MELAYU TANDUS DALAM DUNIA MELAYU sendiri...
    ME-LAYU.. layu lagi lemah.. MELAYU MACAM NIE SEMUA YANG TAKUT UTK BERSAING,,

    ReplyDelete
  25. Apa pun alasan yang korang bagi kat sini dmei defend AARON SINGAPORK AZIZ tu, pada aku dia memang tak layak untuk berlakon pun kat sini. Just bcos muka dia hensem la so korang nak halalkan jugak, lagi satu ada anon bodoh terlebih telan kunyit anwar kat sini kata apa la Shahrukh kalau nak dibanding dgn Aaron, wei kimak Aaron tak promo pun filem Malaysia ke luar negara, Shahrukh promo Malaysia ke seluruh dunia. Apa punya pukimak punya komen tu?

    Ada yang kata kalau nak marahkan Aaron kena marahkan M.Nasir dan Ramli Sarip, beb depa tak tayang IC Singapork mereka macam Aaron babi tu! Dia bangga menjadi rakyat Singapork, org Malaysia je takde maruah nak angkat hanjeng macam dia tu.

    Zed Zaidi lagi steady la dari Aaron bodoh dan bebal tu, lahanat dari Singapork tu elok dihalau keluar je dari negara ini. kalau lu pikir sebab dia melayu so kita kena sokong then mat Indon pun nak ngaku melayu gak, amacam? Kita kasik je negara kita ni sesiapa yg mengaku melayu ek?

    Bagus House PK, teruskan perjuanganmu, wa kalau bab-bab nasionalisme ni memang wa takleh nak bertola ansur la. Halau je semua pendatang yang datang sini pastu nak jadi hero pulak.

    ReplyDelete
  26. he he ,kat sana,rasanya dia tak dak la peluang ,org kedah kata naik nyok sj la kot
    bangga jadi rakyat Malaysia,buy Malay/malaysia first

    ReplyDelete
  27. Anonymous said...
    uhh...drama malaysia yang ntah ape2 pon korang layan..kite duk babak nangis2, lepak kedai kopi, kish mak datin ngan datuk konon ahli korporat berjaya...benda2 artis yang xdak faedah pon yang x masuk soalan SPM, soal jawab munkar Nakir korang sibuk-sibukkan

    April 11, 2012 1:05 AM
    WHY WHY U SIBOK2 BACA ?? BACA KHITABLAH , DAH TUA SAMPAI KEHARINI TAK LULUS LULUS SPM?? HANG TAK BCO BUKU TAPI MAJALLAH HIBURAN KOT ,
    BEB HIPUD MESTI PERLU SERBA TAU YG BAIK FOLLOW TAK BAIK LET IT GO

    ReplyDelete
  28. Anonymous said...
    uhh...drama malaysia yang ntah ape2 pon korang layan..kite duk babak nangis2, lepak kedai kopi, kish mak datin ngan datuk konon ahli korporat berjaya...benda2 artis yang xdak faedah pon yang x masuk soalan SPM, soal jawab munkar Nakir korang sibuk-sibukkan

    April 11, 2012 1:05 AM
    WHY WHY U SIBOK2 BACA ?? BACA KHITABLAH , DAH TUA SAMPAI KEHARINI TAK LULUS LULUS SPM?? HANG TAK BCO BUKU TAPI MAJALLAH HIBURAN KOT ,
    BEB HIPUD MESTI PERLU SERBA TAU YG BAIK FOLLOW TAK BAIK LET IT GO

    ReplyDelete
  29. Orang Melayu ni tak habis habis dengan dengki busuk hati, yang menang org Melayu pun, apa masaalah?

    ReplyDelete
  30. Dah rezeki Aron utk menang. Terima sajalah. Aron warga singapura terpaksa mencari rezeki di negara kita kerana kesilapan yg di lakukan org sebelumnya mungkin datuk nenek mak ayah sebab kerana mereka memilij pemerintah yg salah dia dan melayu singapura lain menerima padahnya. KITA MELAYU MALAYSIA PATUT AMBIL IKTIBAR DARI APA YG BERLAKU DI SANA. itulah yg akan terjadi kalau kita cuba2 nak tukar tampuk pemerintahan yg ada sekarang yg sudah sah nampak sedikit seBANYAK jasanya dlm menjaga kebajikan kaum bumipitera. Sekarang di penang pun sudah nampak belangnya. Apa akan jadi jika satu malaysia. Mereka yg suka membangkang patut duduk dan fikirkan hal ini. Jangan bila nasi dah jadi bubur baru nak melompat. Benda kalau dah terlepas dari tangan susah nak dapat balik. Kita sokonglah kerajaan sekarang dan minta mereka baiki lagi apa juga kelemahan. Sesal dulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna.

    ReplyDelete
  31. Kalau Aron Aziz boleh menumpang cari rezeki di malaysia sebab di negerinya si kuasai olih bangsa cino. Peluang utk orang melayu amat terhad. AGAK2NYA KALAU INI TERJADI DI NEGARA KITA MANA KITA NAK LARI YA???. SINGAPORE? TAK MUNGKIN SBB MELAYU SANA PUN... INDON?? PUN TAK MUNGKIN SBB RAKYATNYA TERLALU RAMAI. Jadi malaysia yg aman ni lah tempat kita. Jangan suka2 nak tukar kerajaan. Yg ada sekarang cukup bagus. Baiki saja. Contoh negeri yg cuba tukar kerajaan macamana? Parpu dan gomo banyak dedahkan. Rakyat pun bolih pergi tgk sendiri. Jadi fikir2kan lah.

    ReplyDelete
  32. Ni apanama punya cerita. Korang ingat sini. Orang melayu memang serumpun. So apa masalahnye. Kalau kita puji dan angkat orang lain tak bermakna maruah kita jatuh atau reputasi kita tergugat. Malah kita akan dianggap lebih adil dan dihormati. Soal Aaron Aziz org Singapore tu soal kedua. Ada sebab dan hikmah dalam apa jua keputusan atau kejadian. Yg penting kita buat postmortem utk penambahbaikan. Cari win-win formula. Bukan sikit2 je tak puas hati. Apa benda dalam dunia ni yg korang puas hati?
    Kalau banyak duit sangat dan rasa tak puas hati beli je pulau duduk sorang2 kat situ.

    Dato R

    ReplyDelete
  33. org melayu dah hilang semangat nasionalisma bro. apa nk dihairankan .

    ReplyDelete
  34. org melayu dah hilang semangat nasionalisma bro. apa nk dihairankan .

    ReplyDelete
  35. Kenapa nak dipersalahkan Aaron Aziz hanya semata-mata dia dilahirkan di Singapork sana?? Bukan salah dia dilahirkan di sana... Apa punya mentaliti la korang ni... Dia tu melayu... Kita melayu... Kenapa meayu takleh support melayu?? Clearly!! Aku dah boleh lihat dengan jelas sikap melayu... Tak boleh melihat orang lain berjaya... Aaron Aziz nak promo apa lagi, sebab dia pun dah malas nak dok Singapork tu lagi, sebab tu dia mohon jd Penduduk Tetap... Setakat nak promo filem Malaysia kat Singapork sana tu... Jauh sangat ke Singapork tu?? Perlu diingat, Aaron Aziz adalah antara mangsa diskriminasi kaum kiasu kat sana, sebab tu dia cari rezeki di Malaysia ni... Bumi Allah ni luas... Kenapa kita perlu pertikaikan seorang makhluk Allah menumpang kasih rakyat Malaysia di sini? Kenapa perlu pertikaikan dia mencari rezeki di sini... Don't be selfish!! Kita melayu jangan jd tamak mcm kaum kiasu... Bila tamak sampai sudah kita tak maju... Asyik dok bertengkar dan berbunuhan... Disebabkan ketamakkan... Kenapa sorang tak pertikaikan M.Nasir dapat Datuk? Kenapa tak pertikaikan?? M.Nasir tu asal bukan Malaysia, tapi Singapork sana... Jika nak dibandingkan dengan Shah Rukh Khan, dah le dianugerahkan pangkat Datuk, sedangkan jasa tak seberapa... Cuma mengeksploitasi Malaysia sahaja di dalam filemnya... Tak lebih dari tu... Cuma kita sahaja tahu sesetengah scene dlm filem tu kat Malaysia, orang luar negara sana tahu??

    ReplyDelete
  36. ni semua salah papu sbb pegi kuarkan citer fazura..hahaha..aikk citer psl artis lak dlm blog politik..ishhhh aper nak jadik ameno ni semua..rusak rusakkkk..

    ReplyDelete
  37. ABPBH tu 100% harapkan pengundi yg undi. pengundi tu pembaca bh la. sekarang korang tau la kan pembaca bh tu golongan yang mcm mana. tak boleh salahkan aaron aziz sbb org yg undi dia.

    bagi aku walaupun aaron tu org m'sia sekalipun dia tak layak menang sbb lakonan dia keras mcm kayu. ramai lagi pelakon yang berlakon bukan mcm org berlakon.

    ReplyDelete
  38. post paling bangang yang pernah aku baca dalam blog politik.. kalau nak tackle masalah kenegaraan, tackle dari awal bro.. kalau dah menang baru bersuara, maknanya ko dengki.. kenapa sekarang baru bercerita tentang isu artis luar poular di malasia??..

    ReplyDelete
  39. apa le...aku rasa zed tak pertikaikan aron menang...dia cuma rasakan yg dia lebih berbangga kalau artis malaysia yg dpt anugerah tu...

    ReplyDelete
  40. woi manusia kutuk...ko aphal nak persoal rezeki orang...kalau ko rasa nak assabiyah sangat,ko pegi duduk laut sulu sana...laut tu ko konker..xde orang kaco...patut la orang melayu tak boleh nak bersatu...ada manusia kutuk macam ko la bodoh...

    ReplyDelete
  41. kepala tunut lu la. beria sgt. mcm kau tu bagus. kn senang kau je yg belakon. ape bende la. bodoh. narrow minded!kalau artis kite kat lua sana diiktiraf, diangkat, lu xnk pulak mnyalak contohnya YUNA. diangkat kat amerika sane!. bodoh. publisiti myurahan. kau dgn zed zaidi same je. rasis!! bodoh.

    ReplyDelete
  42. aron ni bagi aku tak lah best sangat. cuma nasib dia baik. dia selalu berlakon dalam filem/drama best2. kemampuan lakonan dia pada tahap biasa je. cuma dia ni lebih tak wajah. tergolong dalam kategori hensem tu yang buat orang minat. kalau nak kira mutu lakonan best lagi adi putra (tapi orang luar juga kan). malaysia ni selalu sngat mengambil sikap terlalu terbuka kepada orang luar dalam apa hal pun tu yang buat orang luar besar kepala.mereka2 ni pilih malaysia sebab negara ni menguntungkan mereka. kalau tak ada jangan hraplah mereka nak datang sini. sebelah mata pun mereka tak pandang.penggiat seni kita yang hebat2 di sini sikit tak di angkat martabatnya di negara lain. kita ni mesti lah ada semangat nasionalisme sikit.

    ReplyDelete
  43. anon 11.44

    apa masalah ko ye. kan tuan blog dah kata dia nak lari sekejap dari bincang isu politik. aku setuju dengan anon 12.38.

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. saya bersetuju dengan anda mengenai fazura..tapi kenapa perlu ada penulisan yang kurang ajar seperti anda? kenapa perlu menggunakan kata-kata yang kasar seperti menukar singapura/singapore kepada singapork? tidakkah ada marah apabila indonesia menggelar negara kita malingsia? atau malingsial? perlukah kita menurut jejak bahasa kasar seperti itu? mengenai isu kerakyatan dalam anugerah bintang popular? tiada syarat kerakyatan dalam anugerah tersebut.pembaca berita harian yang mencalonkan artis dalam anugerah tersebut..malah semua artis yang tercalon adalah mereka yang memeriahkan industri seni tanah air...kalau hendak diperkatakan tentang kerakyatan..dato' michelle yeoh serta zee avi juga merupakan artis kelahiran malaysia...malah mereka sangat popular..tetapi kenapa tidak tercalon? pokok pangkalnya bergantung kepada pilihan pembaca...pembaca tidak buta memilih artis yang berbakat...bukan sekadar rupa...bukan pada kerakyatan...mengenai isu khabir bhatia tidak dibenarkan bertanding? maaf bertanya..adakah pertandingan itu dalam anugerah bintang popular? setahu saya..tiada anugerah pengarah popular bukan? malah aaron aziz juga tidak dibenarkan bertanding dalam festival filem malaysia dimana syarat kerakyatan diletakkan disitu...jadi tidak sepatutnya timbul isu kerakyatan disini...saudara ingin memartabatkan bangsa melayu bukan? perkasakan dulu bahasa anda sebelum memartabatkan bangsa kita..bahasa melambangkan bangs..tapi maaf bahasa saudara sendiri telah menjatuhkan bangsa kita..salam

    ReplyDelete
  46. KEMENANGAN AARON ADALAH HASIL UNDIAN DARI PEMINAT 100% JADI SEPATUTNYA TIDAK ADA ISU YANG HARUS DIBANGKITKAN..ZED ZAIDI SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN SENIMAN SEHARUSNYA MEMBUAT SATU MEMORANDUM MEMBANTAH PENYENARAIAN ARTIS2 LUAR DARI SEBARANG ANUGERAH ANJURAN KERAJAAN ATAU SYARIKAT2 DARI MALAYSIA LEBIH AWAL DAN BUKANNYA SELEPAS MAJLIS TERSEBUT BERLANGSUNG..MALAH LEBIH MALANG ZED JUGA HADIR SEBAGAI JEMPUTAN PADA ABPBH..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!