MARI TENGOK VIDEO BABI KUNING MEMUKUL POLIS HINGGA MASUK ICU!



Korang tengok la betapa ganasnya penyokong BABI KUNING ni! Mereka boleh pukul polis sesuka hati mereka!

Khabarnya anggota polis ni cedera parah dan sedang dirawat di ICU, KLIK SINI

8 Responses to "MARI TENGOK VIDEO BABI KUNING MEMUKUL POLIS HINGGA MASUK ICU!"

  1. memang babi punya tali barut keling ambiga. melayu pulak tu.

    ReplyDelete
  2. puak2 ni memang keturunan anaak haram la. aku kalau ada senjata memang aku tembak puak2 ni mampos...caya le.

    ReplyDelete
  3. AKU PUJI POLIS TU
    DALAM KEADAAN NYAWANYA TERANNCAM PUN DIA TAK GUNAKAN PISTOLNYA
    MUNGKIN ARAHAN BOS DIA
    TAK BENAR GUNAKAN SENJATA
    SEPATUTNYA PUAK2 HARAMJADAH TU BERTERIMA KASIH KERANA TAK KENA TEMBAK
    DAN BOLIH BALIK RUMAH MALAM NI SONDOL BINI
    MEMANG DAYUS KORANG
    HANYA BERANI DENGAN POLIS YANG TANGAN MEREKA TERIKAT
    TAKBIRRRRR NIK AJIS...

    ReplyDelete
  4. Apabila pihak keselamatan menjadi mangsa,ini merupakan satu petanda buruk kepada negara.Dasar bersabar dan membiarkan mereka bebas adalah silap besar.Kita ingin berlumba dengan siapa,menunjukkan kita demokrasi, bebas untuk merosakkan negara?Dengan membuat kenyataan akhbar "PDRM bertindak profesional", adalah tidak memadai.Itu kenyataan bersifat 'escapism'.Kepala perosak negara dibiarkan bebas lepas tanpa dikenakan apa-apa tindakan.Akan menyusul lagi beberapa siri demontrasi merosakkan negara ini menjelang PRU 13, dan selepas ini bapa peliwat negara akan pastikan berlaku pertumpahan darah diiringi dengan letupan bom demi mencapai hasrat hatinya.Cara fikir Al-Juburit yang berpenyakit ini sangat mudah dibaca.Kami majoriti yang memberi amanah kepada kerajaan ini sudah tidak boleh bersabar lagi kerana keadaan semakin hari menjadi tidak selamat dan mengancam keselamatan kami.Apabila kami rakyat sudah merasa tidak ada jaminan keselamatan lagi,maka pelbagai kemungkinan akan berlaku,contohnya terpaksa mengambil tindakan sendiri samada secara individu atau pun berkumpulan untuk menyelesaikan apa yang gagal dilakukan oleh pihak berwajib dalam menangani petualang-petualang ini.Ramai yang menyimpan dendam terhadap kepala-kepala pengkhianat ini.Apabila ini berlaku,maka nasi sudah menjadi bubur,memang Perlembagaan terpaksa ditukar.Ketika itu tidak ada lagi sekolah jenis kebangsaan yang ketika ini merupakan satu pemangkin kepada sifat kepetualangan yang menjadi acuan kepada kerosakan sebuah negara berdaulat.

    ReplyDelete
  5. u tak tengok polis sial ni cuba pandu kereta dia melanggar orang sebelum ni! jangan bodoh

    ReplyDelete
  6. Klu aku pon dah lama aku tembak babi hutan ni....tp yang peliknya nape babi ni warn kuning plak....

    ReplyDelete
  7. Klu aku pon dah lama aku tembak babi hutan ni....tp yang peliknya nape babi ni warn kuning plak....

    ReplyDelete
  8. saye sedih dgn pas yg di gunakan oleh puak2 yg dulunya xumno..dan yg anti islam untuk menjahanam perpaduan umat islam melayu di malaysia...semoga dijahui dari sebarang bala bancana...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!