CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, April 28, 2012

LIVE DARI KL! BABI KUNING IMPORT DAH MULA SAMPAI

Korang tengok la sendiri, anak kecik pun depa tak lepas nak bawak ke demo!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

  1. KASI turun TENTERA...diorang mau JUNGLE LAW ...kita kasi dia Rimba law..SESUAI UTK PENGKHIANAT KEAMANAN NEGARA

    ReplyDelete
  2. Aku sokong...KASI TURUN TENTERA....tunjukkan mereka yg kerajaan ada undang undang.

    Tangkap dan sumbat dalam lokap.

    Kalau terlalu ramai, peguam mereka pun tak terdaya nak tolong.

    ReplyDelete
  3. Menteri Dalam Negeri patut letak jawatan kerana GAGAL mengawal keadaan

    ReplyDelete
  4. Mula-mula aku bencikan Bersih, tapi bila tengok kerajaan lembab dan KDN lebab nak tangkap dia orang, aku salute bersih. Aku salute bukan kerana agenda dia, tetapi semangat mereka nak adakan tunjuk perasaan. NGO yang menentang hanya bantah dan buat laporan polis dan laporan diibaratkan buang masa dan tenaga kerana tak ada tindakkan yang diambil. Buatlah laporan sebanyak 1000 pun, Hishamuddin, polis tak akan buat apa-apa hanya amaran sahaja.

    Sampai petang ni adakan Ambiga, Mat Sabu, Mat Rock dan lain-lain akan ditangkap, tentu tidak, kalau ada pun ikan bilis sahaja.

    Pergi mampus sama Hishamuddin dan polis kerana bodoh, lembab dan tolol dimana perkara kecil tak dapat ditangani.

    Kalau macam nilah lembabnya kerajaan BN alamat tsunamilah PRU 13 dan BN akan jatuh lagi.

    ReplyDelete
  5. KEPADA PIHAK KESELAMATAN DIHARAP SIAP SEDIA,TUAN TUAN SEMUA ADALAH BENTENG KAMI MEMEPERTAHANKAN KEAMANAN NEGARA.....NAMPAK GAYA MEREKA NAK HURUHARAKAN NEGARA ..KALAU MEREKA BUAT HAL GUNAKAN SEGALA KUASA YANG ADA SEKALI PUN KEKERASAN...JANGAN BIARKAN MEREKA BERMAHARAJALELA TIDAK PATUH PADA UNDANG UNDANG NEGARA...KAMI RAKYAT MARHAIN SENTIASA MEYOKONG ANDA..KESELAMATAN DAN KEUTAMAAN NEGARA PERLU DIUTAMAKAN...

    ReplyDelete
  6. UMNO dh goyang.Semua jalan dh ditutup.Namun semua peserta tetap bersemangat..Inilah yg UMNO x boleh lakukan.Kali UMNO semua nak kena bagi rasuah baru orang datang...

    ReplyDelete
  7. ketua dan penganjur mereka mesti ditahan barulah akan reda.

    ReplyDelete
  8. rakyat majority berakal tidak akan turut langah bodoh penjilat aljuburi.
    dan ambiga kau katalah umno x berani kah apa kah..kami adalah sebahagian rakyat majority yang sama sekali tidak akan langgar undang2..kalau kamu semua nak mampos sebab sokong lgbt, penjubor kau teruskanlah..lahanat.kat demo tu berapa ribu orang 10, 20 30 tetapi rakyat malaysia 28 juta beb.

    ReplyDelete
  9. yaqng ramai datang tu pasal diberi rasuahlah..bawa dari utara selatan bas percuma, makan percuma, berak merata dikl percuma..itu rasuah lah.. tak rasuah maknanya mereka datang dengan sendiri tanpa disponsor itu ini..kami kenalah BABI aljuburi dia raja rasuah, dialah yang mamusia pertama memperkenalkan politik wang dalam umno ..hang beringus tahu apa.

    ReplyDelete
  10. anon 11.09

    mcm dah tak ada modal nak komen jer,,,hampir semua blog komen sama jer..

    Mengikut situasi skrg Bersih tak dpt sambutan seperti yg diharapkan walaupn dibagi wang saku dan penginapan percuma di hotel bgi yg dtg jauh.

    Rakyat dah muak dah dan dah sedar teknik pakatan yg hanya menperbodohkn rakyat tuk kepentingan diri sendiri

    syabas rakyat msia yg dah sedar !

    ReplyDelete
  11. BETUL UMNO GOYANG KAKI KAT RUMAH REHAT DGN KELUARGA TENGOK GELAGAT MAKLUK PEROSAK..

    ReplyDelete
  12. Depa ingat depa dah hebat. Depa mau ingat setiap kali depa berdemo setiap kali itu juga terserlah tahap mana kemampuan mereka.

    Doktrin Strategi Keselamatan mana depa tau. Orang macam Anwar nganga mulut orang dah tau apa nak keluar.

    Lihatlah apa akan jadi, tak lambat.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!