GEMPAR! POLIS DIPUKUL DAN DIRAMPAS SENJATA DI SOGO!

Ini berita baru aku terima, sebentar tadi anggota polis telah diserang oleh BABI-BABI KUNING dan senjata polis berkenaan telah dirampas.

Orang itu sempat melarikan pistol anggota polis tersebut. Keadaan anggota polis tu belum diketahui lagi. Tapi sesiapa nak ke perhimpunan tu berhati-hati.

Ada BABI KUNING gila yang ada pistol. Apa saja boleh berlaku sekarang ni. Harap takde la benda buruk yang berlaku.

Aku masih menantikan gambar atau video kenderaan polis dan DBKL dimusnahkan.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

16 Responses to "GEMPAR! POLIS DIPUKUL DAN DIRAMPAS SENJATA DI SOGO!"

  1. kalau benar bagai dikata, POLIS bolehlah memulakan pemburuan....samada yg diburu ditangkap hidup2 atau ditembak cedera/mati itu kena tunggu....mereka yg bersenjata pistol lawannya pistol/senapang/sniper...sesi pemburuan penuh debaran akan berlaku...wow!!!

    harap2 polis yg terlibat SELAMAT....berkenaan kenderaan yg rosak & sampah sarap kena la bersabar...maklumlah melayan kerenag BINATANG x berakal, susah sikit nak dijinakkan

    ReplyDelete
  2. babi kuning ada pistol lagi senang nak diuruskan.. tembak je kaki mampus..

    ReplyDelete
  3. Nama je bersih tp perangai mcm anak haram

    ReplyDelete
  4. kemungkinan org tu akan tmbk geng besih lepas tuh tuduh polis yg tmbk

    ReplyDelete
  5. Melampau btul dia org ni. Terlampau dah. Minta Menteri KDN ambik tindakan tegas. Buru habis2an. Klu perlu bom jer kumpulan tu.. biar settle trus. Mmg sakit hati. Kita nak hidup dlm aman. Hanya kerana anwar nak jd PM, semua org hidup ketakutan. Doakan anwar tucpt mampus.

    ReplyDelete
  6. Nilah mainan depa... Dulu 13 mei kita pertahankan negara... Sekarang.... Kita hancurkan negara kita sendiri

    ReplyDelete
  7. Nampak gaya BN boleh menang besar next pru. Rakyat sudah nampak agenda sebenar pakatan.

    ReplyDelete
  8. Padan muka..hahahah..yg pegi langgar peserta bersih sapa suruh ??

    Org lepak pun nak tembak gas..khhaaarrrrkkk ptuiiiii...

    Gi tgk aljazeera..x bias punya video..apa polis ngan fru buat...

    Tgk video dah kena edit memang laaa...

    Ala parpu..dlm ic ko buang perkataan islam..org minum arak ni kapir jer..

    ReplyDelete
  9. Boleh menang dgn menipu. Sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga.Tengok klip video ni http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZZmS2AczePY
    siapa sebenarnya yg melanggar peserta BERSIH. Mereka ni bukan penjenayah.Sekiranya yg langgar tu anggota polis yg beragama Islam, azab menunggu kamu di kubur nanti balasan dari ALLAH yang Maha Adil.

    ReplyDelete
  10. BABI2 kuning ni jgn bagi muka.. kalu aku dapt..jgn bunuh dia berdosa..kasi patah tgn ngan kaki sampai lumpuh biar jadi pengajaran smpi mati..

    ReplyDelete
  11. Tak pe KDN baik hati, gentlemen, benarkan le lagi perhimpunan serupa itu, bagi aku segala2nya adalah atas bahu KDN yang sanggup melayan kerenah segelintir manusia pengganas dan mengenepikan hak rakyat ramai yang inginkan hidup aman dan damai.

    Kenapa perlu mengambil jalan susah???

    ReplyDelete
  12. Mat Peliwat telah berjaya memesongkan perhatian daripada isu tak bermoral beliau,azmin & shamsider dengan bersih 3. Lepas biar isu moral di laung2kan lagi dan si Peliwat akan gunakan babibiga dan anjing2 pas untuk buat bersih 4 pulak. Jom gang blogger...NGOs...ungkit balik balik pasal anwar-shamsidar-azmi-nda anak pompuan..dotdotdot...

    ReplyDelete
  13. Hari ni saya nak menderhaka kepada emak saya. Emak saya menasihatkan saya jangan mencarut dan jaga adab sopan. Memandangkan Emak saya dah meninggal dunia maka Ampunkan saya mak - saya dah tak tahan lagi- akhirat esok saya akan menerima pembalasannya. Semoga Allah memberi keringanan kepada saya sebab saya juga manusia biasa yang mempunyai had kesabaran:-

    Kepada anon April 28, 2012 8:45 PM

    BUTUH HANG!!!!!

    ReplyDelete
  14. Sepatutnya geng babi kuning ni di simbah petrol je kt diorang, pastu bakar.. Biar hangus hitam mcm ambiga.menyusahkn org kl. Dtg dri pantai timur pastu buat kecoh kt kl mmg bullshit diorang ni smua. Kerana arahan seorang paria yg bernama ambiga org melayu boleh buat kerja bodoh mcmni.. Knapa la xde penyokong babi kuning ni yg dilanggar mati waktu keta polis terbabas td. Baru ada akal skit.

    ReplyDelete
  15. BERSIH THE BESSST....LU ORANG X DAK TELORR DIAMMM>>>>>

    ReplyDelete
  16. ermmm minta tuhan tunjuk kan jalan taubat kepada musibat-musibat kuning...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!