GEMPAR! BUKTI VIDEO ANWAR YANG MULAKAN RUSUHAN SEMALAM! MESTI TONTON



Walau kita tak sehaluan, namun aku ucapkan terima kasih kepada blogger pro pembangkang si Ameno World kerana membongkar Anwar la orangnya yang menyuruh para demonstrator rempuh POLIS!

Astagfirullah, sampai bila kamu mahu diperbodohkan oleh si PELIWAT DAN PENZINA ni?

Yang paling aku tak tahan ialah bilamana ada orang kata benda ini dimulakan oleh polis sendiri! nah korang tengok la bukti sendiri, siapa yang suruh!

Petikan dari blog AMeno World:

Ini ialah perhimpunan aman. Dsai tak sepatutnya bagi isyarat suruh rempuh halangan. Lepas tue bila rakyat kena serang dia kat mana? Bila rakyat kena balon, dia kat mana? Dsai bagi isyarat, barulah rakyat naik semangat slogankan suruh masuk di waktu chegu bard bagi ucapan bahawa kita tak boleh melepasi sekatan sebab polis tak bagi kebenaran. Apa benda tue?

Demm.

Nak hentam aku? Aku dah agak tegar dsai bersepah. Tapi aku tegar fakta. Aku tak peduli dengan sentimen korang. Aku hanya mahu peduli dengan sentimen rakyat.

1. Dsai bagi arahan = isyarat.

2. Azmin ali menyampaikan isyarat dsai. Ada facebooker cakap azmin ali yang bagi kebenaran tapi kalau lue tengok video di atas neh jelaskan yang azmin hanya membenarkan apa yang dsai arahkan. Arahan tidak keluar dari mulut azmin sendiri.

3. Lepas tue rakyat dok rempuh. Itupun sebab dah dapat greenlight. Yang rempuh tue kita tatau nak cakap apa. Mungkin dia lupa bahawa boss bersih ialah ambiga dan a.samad said bukan dsai.

4. Lepas kena rempuh, baru polis bertindak balas.

5. Jadi seterusnya apa yang berlaku, lue sendiri yang cari pasal.

6. Dengan neh gua surrender dengan segala bagai pendedahan sebab rasa malu. Ada macam2 info bab dataran yang gua dapat. Tapi gua nak masukkan dalam bakol sampah. Erase. Delete. G mampos. Walaupun gua tahu sb memang bersepah tapi gua reti malu bila tengok video kat atas neh. Gua dah taknak amek port pasal isu dataran merdeka lagi dah. Bab sogo dan masjid jamek je gua nak cover.

7. Kalau polis pukul lue di dataran merdeka, itu masalah orang yang bagi arahan.

8. Lepas tue sentimen tersebut mungkin meleret2 di bawa sampai ke sogo.

9. Nasib baik sampai masjid jamek kami kembali bertenang.

10. Dalam pada itu tak kurang berita2 bahawa kematian peserta2 bersih dihebahkan dari mulut ke mulut untuk menaikkan semangat rakyat.

11. Mula2 gua fikir neh kerja sb.

12. Tapi rasanya better gua berfikir semula dan kumpul segala bukti yang ada sebelum buat analisis ia disebarkan oleh sb. Boleh jadi ia bukanlah sebagaimana yang gua sangka.

Dan, nasihat gua kepada diri gua sendiri, gua kena fikir masak2. Gua kali neh benar2 terkejut. Sampai taktau nak gambarkan sejauh mana gua terkejut. Bai.

Lupa, gua juga nak sesiapa bertanggungjawab bersihkan kembali nama unit amal yang teruk kena kecam. Lue yang pandai2 bagi isyarat apahal unit amal pula kena kecam? Lue jangan nak lepas tangan. Tenkiu.

Tak boleh tengok ye? Klik sini ==> https://www.facebook.com/my.remi/posts/282475921844299?notif_t=share_reply

Kredit kepada rakan reporter yang upload kebenaran neh. Thanks.

Ameno : Bagi arahan suruh rempuh halangan = beri keizinan untuk peserta melakukan provokasi.

Blogger pembangkang ini rasional nampaknya, bukan aku nak sokong dia, tapi aku mahu tunjukkan kebenaran, kenapa korang nak mati untuk si Juburi? Berbaloi ke?

6 Responses to "GEMPAR! BUKTI VIDEO ANWAR YANG MULAKAN RUSUHAN SEMALAM! MESTI TONTON"

  1. BERSHIT ANWAR & GANGTAIKNYA

    ReplyDelete
  2. Bro, video nih elok copy and report POLIS cepat2. Bukti yang memang ANUWAR BERAHI-m bangsat punya kerja.

    Bagitau TV3 sekali suruh masuk Buletin Utama!

    Cepat bertindak.

    ReplyDelete
  3. Jangan hanya membuat kesimpulan hanya dari SATU sumber sesungguhnya,
    "ALLAH SWT MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA BIJAKSANA"

    ReplyDelete
  4. Adakah anda yakin dengan Kes Liwat Anwar?? Dan juga yakin dengan Video Seks beliau??
    1) Jika anwar tak bersalah, anda telah melakukan satu Fitnah
    2) Jika Anwar bersalah, anda telah melakukan Dosa dengan menyebarkan Aib sesorang....
    Sesungguhnya anda adalah seorang yang "MUFLIS" di akhirat nanti.. http://tinyurl.com/7me6v9d
    Terdapat banyak info yang boleh menjadikan you all juga "MUFLIS", terutama bab mencaci maki tu...
    Sabda Baginda Rasullulah SAW " Sampaikan dariku walaupun satu ayat"
    Sekadar mengingati...

    ReplyDelete
  5. Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.

    -DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009

    Haji Hadi berkata:
    “Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

    Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

    ReplyDelete
  6. Anon 10.24, video anwar kongkek pompuan cina dah ada, korang je buat2 buta, sesungguhnya korang ni lebih lahanat dari anwar kerana menghalalakn apa dia buat. mak bapak lu tak ajar agama ke?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!