GEMPAR BERAPI! VIDEO PENUH KENAPA POLIS DIPUKUL TANPA BELAS KASIHAN!

Korang tengok polis kena pukul tanpa belas kasihan!
Mula tadi penyokong BABI KUNING kata, kerets polis tu yang langgar peserta demo sampai mati la kononnya, sekarang aku nak tunjuk video sebenar, apa yang telah berlaku sebelum polis tak berdosa itu dipukul: Tengok video bawah ni:



Korang tengok la macamana perangai lahanat BABI-BABI KUNING ni? Mereka yang serang polis pastu mereka kata polis yang serang mereka, nasib baik ada video ni, kalau tak. Macam-macam cerita yang direka mereka.

Inilah iblis-iblis yang berbaju kuning! Bangsat betul mereka ni.

34 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO PENUH KENAPA POLIS DIPUKUL TANPA BELAS KASIHAN!"

  1. aku yakin gambar-gambar bangsat yang membelasah anggota polis ni dah pun dikenal pasti. PDRM jgn berlengah lg, terus pegi cari bangsat-bangsat ini dan sumbatkan dalam penjara selama yang mungkin. Gunakan segala akta yang perlu dalam menegakkan keadilan kerana itu yang mereka mahukan. Keadilan kepada anggota berkenaan serta seluruh keluarganya.

    ReplyDelete
  2. nape x post kat utube jer? Kt blog ni sy xleh tgk videonyer sbb npon xdpt bukak huhu

    ReplyDelete
  3. Benar kata sdr. namun apakah tindakan Hisahamuddin keatas pembrontak ini. Memukul polis DIRAJA yang telah dirancang oleh pemimpin pemberontak ini adalah salah satu tindakanMENGHINA dan MEMERANGI YANG DIPERTUAN AGUNG. Kiranya KDN khasnya menteri nya tak berani menggambil tindakan keras, maka lebih baik letak jawatan dan gantikan dengan orang yang benar-benar layak menjaga keselamatan kita, anak-anak kita, sahabat handai kita. seandainya terdapat penentang pemberontak ini yang otak mereka juga gila, saya jamin peristiwa 13 mei akan berulang dan penghapusan etnik kaum india akan berlaku.(saya minta maaf jika tulisan saya ini keterlaluan. saya buka seorang perkauman kerana dalam keluarga saya ada berbangsa cina dan tamil namun dari komen wati ismail budak india yang menitiskan darah polis DIRAJA.tu adalah budak india). kepada budak-budak india yang mengikut telunjuk Ambiga tu dan juga Ambiga serta manusia yang bersekonkol dengan nya. Inilah kenyataan kami untuk kalian: Ya Allah, Ya Dhorru engkau binasakan para pemimpin-pemimpin bersih dan pemimpin yang memberi sokongan terhadap pemberontakan ini... Amin ya rabbulalamin.

    ReplyDelete
  4. bro...yg aku nampak org lain yg menyerang polis tu...mamat 2 org yg sedang memapah polis tu membantu polis yg cedera tu.....itu pandangan aku.

    & ada lagi seorang mamat memakai helmet hitam dibelasah oleh perusuh BERSIH 3.0 kerana cuba menyelamatkan polis tersebut

    seorang lagi adalah perempuan bertudung pink yg menjerit2 minta dikasihani/org ramai berhenti kerana melihat pemuda memakai helmet hitam dibelasah perusuh (mungkin rakan, saudara, adik beradik/ teman lelaki)

    apa2pun aku nak puji lelaki 2 org tu, lelaki helmet hitam & perempuan tudung pink kerana cuba menyelamatkan polis berkenaan

    ReplyDelete
  5. Memang dasar PAS BABi sebab dah termakan dan mentedarah hasutan DAp kristian dan india pariah ambiga. Itu sebab puak yang gila tak dak Iman ini boleh buat keje gila merusuh dan bertindak persis Serbia.. meratah darah orang Islam. PAS itu memang musuh Islam, kerana dia sudah masuk Kafir.

    ReplyDelete
  6. sejarah akan berulang cuma dalam bentuk dan versi yang berbea mengikut masa. pemegang watak raja mandelia dan karma wijaya di istana melaka 700 tahun dulu wujud kembali dalam negara. dan, melayu ku terus menjadi keliru! Pemimpin2 melayu yang masih memegang tatasusila dan menjunjung perlembagaan negara, jangan ambil remeh peristiwa ini. selagi mandelia dan karmawijaya masih hidup dan beketurunan, usahanya tak akan putus begitu mudah.

    ReplyDelete
  7. nak tunggu apa lagi hisamudin oiii
    nak diajar lagi ke ? pangkat MENTERI .. tapi penakut macam BAPOK ..
    sial la ada menteri cam ko ni

    ReplyDelete
  8. PAS&PKR PENENTANG AHLI SUNNAH WA JAMAAH.

    ReplyDelete
  9. TANGKAP AMBIGA. DIA PUNYA ANGKARA. DIA YG ORGANISE DEMO NI. DIA MESTI BERTANGGUNGJAWAP. HUKUM BUNUH. SBB MENGHURU HARAKAN MALAYSIA YG AMAN. JANGAN TUNGGU LG.!!!!.. TANGKAP TERUS... DATUK HISHAM, BERTINDAK CEPAT KE ATAS AMBIGA, SEBELUM ORANG RAMAI MENDESAK PM BERTINDAK ATAS KAMU!!!!!

    ReplyDelete
  10. Bila darah sesama Islam telah ditumpahkan tanpa belas kasihan.aku nak tanya ulamak dalam PAS,dimanakah kewajarannya disudut hukum.

    Kesian,polis malang tu hanya menjalankan amanah yang diberikan.Dia hanya makan gaji untuk sara anak bini
    Dia mungkin diarahkan tidak bolih guna senjata dalam apa jua keadaan dan beliau mematuhinya

    Di takdirkan beliau meninggal dunia,adakah ulamak PAS terutamanya nik aziz akan istiharkan mati sia2?
    Sebab beliau dah fatwakan sertai demo wajib

    Wahai nik nik aziz,minta anda berhenti menjual ugama anda demi mengejar kuasa.Anda tika ini berada sebaris dengan ketua penyokong murtad dan ketua pewariis perangai kaum nabi Lut dan menumpahkan darah sesama muslim
    Hilang hormat aku pada ko,usah dok berlakon menanggislah...jika air mata yang ko tumpahkan untuk memecah belahkan persaudaraan muslim yang mengucap dua kalimah sahadah

    Walau setinggiimanapun ilmu yang ko miliki tapi jika perbuatan mu ingin menjatuhkan sebuah kerajaan yang dipimpin olih seorang muslim dan SPBYDPA adalah seorang muslim,aku kira ilmu yang ko miliki adalah sia2
    Contohilah imam mahzab yang 4,bila berdepan dengan pemerintah yang zalim,mereka tidak pernah menyeru rakyat bangun memberontak kepada khalifah.

    Sautu ketika dahulu ko pernah perintah Kelantan dengan aman damai sampai habis penggal berbekalkan majoriti satu atau dua kerusi.UMNO tidak sezalim yang ko anggap kerana kami memang anak jantan.Kalah satu kerusi pun dikira kalah
    Harap ulamak2 yang masih ada sifat keikhladan dalam Pss menasihatkan mursyidul am yang tak mursyd ni

    ReplyDelete
  11. pemuda yang pakai helmet hitam baju kelabu yang kena belasah tu adalah wartawan n kameraman tv alhijrah..Azri nama dia semoga Allah merahmati beliau kerana cuba membantu polis yg cedera dr dipukul tapi beliau yg teruk dipukul sama.. Allah bersama beliau!

    ReplyDelete
  12. Apakah binatang2 kuning ini ingat mereka terlalu kuat untuk bertindak sesuka hati, binatang yang ganas pun tahu menghormati tuanya, kerana dia tahu tuannya yang memberi makan minum kepadanya.

    Nampaknya mereka lebeh bertuhankan manusia KAFIR LAKNATULLAH....megah sangatlah engkau orang???

    ReplyDelete
  13. dan menteri KDN tak abih2 keluar statement "dengan mengambil semangat" akta perhimpunan yg baru..takde ayat lain ke menteri oii..nk tgu org mati baru nk ilang semangat ke?

    ReplyDelete
  14. Ohooo...bila kamera diarahkan kepada mereka maka berpuraa2lah pulak konon nak selamatkan Polis, baik sangatlah tu, tapi pihak polis lebeh bijak lagi.

    ReplyDelete
  15. ambiga tu 1st yg perlu dtangkap.mulut dia wajib djahit. tiada yg aman dlm perhimpunan ni.rmai yg bwh pengaruh dadah dan syaitan

    ReplyDelete
  16. bagsat bersih anak haram...melayu yg berjaya di perkuda oleh ambabiga sial.......fikirlah siapa yg bodoh...islam sesama islam, polis itupun islam... yg pukul tu pun islam......dimanakah islam anda.... fikirkan lah ....

    ReplyDelete
  17. Yerlah cerita banyak pun tak guna kan kaalu Jabatan Peguam Negara masih ditahap lembab . Bukti dah banyak . Yang dah ditangkap mcm Cikgu BarbB dan tian chua tak boleh nak heret ke mahkamah ker ??? eeemmm lepas gitu jer puak2 ni , sebab pihak pendakwaraya selesa dok dalam bilik dia . Apatah lagi pengkianat yang masih belum ditangkap tu ...

    ReplyDelete
  18. DIHARAP KERAJAAN JANGANLAH TERLALU LEMBIK.

    KALAU AKU ADA KUASA DAH LAMA AKU LEPASKAN TENTERA.

    MASA MAHATHIR DULU, POLIS TANGKAP ANUAR.

    SEKARANG KENAPA TAK BOLEH?

    ReplyDelete
  19. Terima kasih anwar....majoriti melayu akan undi anda ke LONGKANG!!! ALLAHUAKBAR!!!!!

    ReplyDelete
  20. sudah keluar statement yg bnyak polis pakai baju BERSIH. tengok belom apa2 semalam dah salahkan polis pasal hentak keta polis tu...
    nanti orang2 kampung percaya lah kan
    and bersih tu tak salah la .

    ReplyDelete
  21. Kesian tapi silap UMNO juga, tak ada lawyer yang pandai sebelah pihak UMNO sebab UMNO kencing duit kat diaorang. Lawyer buat keje tapi UMNO tak bayar. Kalau sebelah pembangkang bersepah lawyer2 terer. Tak tau la apa nak jadi dengan UMNO, asyik kencing duit ja.

    ReplyDelete
  22. PM dan sepupu dia tak ada teloq.Mereka tidak boleh diharap untuk menjaga keselamatan negara.Negara sedang menuju kehancuran angkara pengkhianat.Apakah kami yang memberi amanah kepada kamu akan berterusan menjadi penonton sahaja,melihat tanah air tercinta dimusnahkan? Mana lebih penting,ambiga,mat sabu dan bapa petualang si peliwat yang musnah, atau negara yang musnah?

    ReplyDelete
  23. Celakalah manusia bernama Anwar Ibrahim... kerana dia melayu jadi pengganas... celaka semua pengikut dia yang tak berakal

    ReplyDelete
  24. Diamm semua...Lu orang x dak telorrr punyyaa

    ReplyDelete
  25. buatlah ape pun..zaman UMNO-BN da berakhir sama macam Hosni Mubarak, Gadaffi dan lain pemimpin yg dibenci rakyat...semua penyokong UMNO-BN skrang ni, jgn risau satu hari kamu terpaksa menyokong pakatan rakyat sebab orang macam kamu ni hanya akan menyokong pemeritah dan selepas PRU 13, pakatan rakyat akan memerintah. Orang macam kamu ni diperlukan untuk bantai orang UMNO-BN bila UMNO-BN pulak yang buat demo jalanan nanti..OK

    ReplyDelete
  26. Mana pegi NGO pro kerajaan seperti Perkasa, Persatuan Silat, Pekida, JMM, Jati dan lain lain lagi. Macam ni punya lahanat penyangak kita nak biarkan dan tengok saja ke?!!. Polis dibelasah macam anjing oleh pengikut tegar Anwar, Ambiga, Tian Chua dan Mat Sabu celaka, kita buat apa?!!

    - Hilang Sabar -

    ReplyDelete
  27. SELAGI LAKNATULLAH SEMUA (TERMASUK PEMIMPIN MEREKA) TAK DI TANGKAP,HATI AKU TAKKAN PUAS.

    ReplyDelete
  28. SELAGI LAKNATULLAH SEMUA DAN PEMIMPIN MEREKA TAK DI TANGKAP,HATI AKU TAKKAN PUAS.

    SETIAP KALI LEPAS SEMBAHYANG,AKU AKAN BACA YASIN DAN SEMBAHYANG HAJAT SUPAYA MEREKA SEMUA DI BERI BALASAN DARI ALLAH.

    ReplyDelete
  29. Tak der maknanya video dan gambar ni kepada samseng politik jalanan tu . Lepas ni mereka akan buat lagi . MANA DIA JABATAN PEGUAM NEGARA ????? Masih tido lagi ker ??

    ReplyDelete
  30. mampos lagi baik lah babi kuning....

    ReplyDelete
  31. http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DBE&gl=BE#/watch?v=M_GTc710d6I
    Tengok ni lagi best gile.

    ReplyDelete
  32. Penganjur Bersih adalah dajjal yang dilaknati oleh Allah. Pemimpin Pas yang bersekongkol dengan Bersih bertaubatlah sebelum Allah menimpakan bala keatas hangpa. Adakah ini cara yang orang Islam. setahu saya ini adalah kerja iblis yang dilaknati Allah.

    ReplyDelete
  33. Sang penakutt MATI PUCUK banyak yang komen dlm blog ni... Kalau berani turun la...bertembung dengan BERSIH skali...JEMPUTLAH perkasa skalii....

    ReplyDelete
  34. Memang laknat babi babi kuning ni.....ikut mcm bos diaorang.....bos diaorang setan berjanggut.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!