GEMPAR BERAPI! SAMURAI HITAM TELAH MENYERANG BEBUDAK MAHASEWEL ROBOT DI DATARAN! PADAN MUKA

Aku mendapat berita bahawa sebentar tadiu seramai 70 orang anak muda dari 'SAMURAI HITAM' telah mneyerang dan membersihkan dataran Merdeka dari ditakluki oleh mahasewel-mahasewel Robot tu semua. Lepas kena balun dengan SAMURAI HITAM, sekarang dataran Merdeka dah clear! Bersih sudah.

Aku pun tak tau ganga mana ni, tapai aku ucapkan jutaan terima kasih la kepada mereka! Akhirnya ada juga rakyat Malaysia yang prihatin telah mengambil tindakan sebegini. Kalau nak harapkan DBKL semua, memang takdak teloq la!

Well Done SAMURAI HITAM!

35 Responses to "GEMPAR BERAPI! SAMURAI HITAM TELAH MENYERANG BEBUDAK MAHASEWEL ROBOT DI DATARAN! PADAN MUKA"

  1. umno celaka babi anjing..sekian..

    ReplyDelete
  2. Hahaha..amik ubat,jgn lupe pijak si Adam Adli tuk aku n rakyat yg benci ngan pangai kimakkk dia :)

    ReplyDelete
  3. PAS ANJING,DAPig dan PAS Ajaran sesat

    ReplyDelete
  4. Pakatan haprak lagi babi sebab membela mahasewel robot yang bahalol. Padan muka...ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.... Ape yg Anon 4.47am dok meroyan TU.. Ini lah Nama Nya DEMOKRASi...

    ReplyDelete
  6. Pakatan utk orang yg rendah moral atau sundal.

    ReplyDelete
  7. Terima Kasih Samurai Hitam!!!

    ReplyDelete
  8. kesian wa nengok puak umnporno ngan budak sekolah pon takut...keh3x mcm kohtey parpu tersontot kedlm pasai boroi

    ReplyDelete
  9. Kah..kah..kah..BRAVO Samurai Hitam!!!
    Dah cakap dah...itu baru permulaan...

    ReplyDelete
  10. betul ker...tengok khemah dah naik lagi kat ganu pulok....hidup matiku untok ALLAH aje...TAKBIR>>>

    ReplyDelete
  11. UMNO Celaka babi anjing tu dari mulut seorang manusia yang diminta untuk dibangkitkan dengan cara demikian di hari pertemuannya dengan Tuhannya... sedangkan Tuhan tidak menurunkan hujjah untuk dia berkata demikian. Sekian

    ReplyDelete
  12. Heheh..nampaknya kredit dah dapat kepada PR...Ini semua kerja UMNO PUKIMAMAK..tahniah anak muda...anda berjaya dalam misi anda..UMNO dh semakin tertekan...tak lama lagi Pie Afdal plak yg akan kena londah dengan PR..tunggu...

    ReplyDelete
  13. Doa org dianiaya pasti akan dimakbulkan! dengan kejadian ni aku jangkakan bn kalah teruk pru13 ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ke atau PKR yg dah nak PUPUS

      Delete
  14. Laa..kesian betul..ngape dikacau bebudak tak cukup umur ni..dah laa dari kecik tak dapat didikan agama yang sempurna dari mak bapak..hidup di Universiti pun hasil sumbangan dari duit PTTN..bila pelajaran dah tak berapa nak jalan ..minta dihapuskan pulak hutang..yang kesian nya sekarang ni bertambah bangang pabila membiarkan diri dijadikan sebagai kuli batak dan barua nuar brahi & geng..kesian sungguh anak sape laa ni..

    Tapi...banyak ni saje ke mahasiswa yang tak nak duit PTTN..elok laa tu ..tarik balik pinjaman yang dah dululuskan tu serta tuntut balik duit yang dah mereka pelahap tu..bagi je pada mahasiswa yang memerlukan..

    Kenapa diserang mereka ni..kan lagi elok dibaling je dengan telur busuk..kesian siAdam tu tak sempat nak merangkak masuk kedalam kemah mahasiswi sewel untuk buat projek..

    ReplyDelete
  15. abang aku ckp ngn aku...budak2 ni ganas....aku gelak...aku ckp pelajar melayu ni "mewah"...berak pakai flush, makan kedai, rokok dunhil, bilik aircond paling koman kipas, naik paling cikai motor manada jalan kaki......balik kuliah tido, melepak mamak smpai kul 5 pagi....fail xda hal...dasar deb ada paling koman boleh sumbat masuk gomen atau jadi cikgu.....

    nak harap diorang nekad cam mahasisiswa indon yg hidup berak pakai timbus, rokok daun, makan pakat tanam, bilik pakai kipas tangan, g kuliah jalan kaki atau naik motor tapi motor teksi, balik umah kena meniaga lagi cari makan..kalau fail confirm keje main gitar tepi jalan minta sedekah....

    so aku minta maaf la yer....ke"mewah"an telah memanjakan anak melayu...so nak aku pandang tinggi pada mahasiswa spt adam adli...aku lagi rela sokng pelajar luar negara...sib bek pelajar kalau artis luar negara aku sokong mau kena bedal jgn tuan tanah....hahah...jgn mara bro parpu...hhehehhehe

    ReplyDelete
  16. Padan muka biar lari sampai tercirit-cirit

    ReplyDelete
  17. Padang muko berok bandar tu

    ReplyDelete
  18. Padan muko berok bandar tu

    ReplyDelete
  19. lihat lah penyokong PR BENGONG nie (anon 4.47) setakat cakap ikut lepas hati mmg perangai /dasar korang..mereka ni takut dgn bayang2 mereka sendiri.."bijik" dah takder..kasi anwar gentel kot..

    ReplyDelete
  20. tumbangkan dumbno dan bn

    ReplyDelete
  21. Ha...ha...ha.... kari kepala ikan satuuu....

    ReplyDelete
  22. anony. yg atas sekali....pukimak engkau!!!!

    ReplyDelete
  23. bro saya br lalu dataran merdeka. masih ada lgi 3 khemah sewel2 tu..

    ReplyDelete
  24. Kan dah kena. Macam tu je cara nak ajar sampah2 ni. Patutnya belajar ni melepak pulak. Baru padan muka. Lepas ni jgn lupa pulangkan pinjaman ptptn. Bolih bagi pelajar lain yang nak belajar.

    ReplyDelete
  25. mengikut kbiasaan org yg ckp org lain babi anjing adalah dr golongan itu sendiri (anjing dan babi) sebab hanya anjing dan babi yang tahu bahasa dorang (anjing dan babi )... (yg dmaksudkan anonymous 1st tu)

    ReplyDelete
  26. pakai laa hulubalang , panglima , tak pun penjaga .. nak juga pakai nama SAMURAI , nama asing .. kata berjuang utk melayu .. piirah

    ReplyDelete
  27. Jari Hantu PakatanApril 19, 2012 at 2:13 PM

    PKR & PAS anak Babi DAP.

    PKR Parti Kongkek Rakyat. PAS Parti Anggok Saja.

    Makan Gaji buta kerja untuk rakyat apa pun tak dak.

    Semua nak free. Kerja malaih.

    ReplyDelete
  28. KALAU DITAKDIRKAN GOMEN IKUT TERLUNJUK BUDAK TERENCAT AKAL, WALAUPUN AKU BAYAR CUKAI SIKIT ....DAN CUKAI TU PULAK DIGUNA PAKAI UNTUK HAPUSKAN RM 43 BILLION TU....AKAN AKU HARAMKAN DUIT AKU UNTUK BAYARAN HUTANG BUDAK BANGSAT

    BUDAK YG TAK TAHU MENGENANG BUDI
    MEMANG ELOK BEBENOR KENA BELASAH

    ReplyDelete
  29. Bila didedahkan pemimpin PAS songlap duit tabung MEMALI... Jawapan diterima...
    UMNO CELAKA BABI ANJING...
    Bila didedahkan pemimpin PAS songlap duit tabung KOHILAL... Jawapan diterima...
    UMNO CELAKA BABI ANJING...
    Bila didedahkan pemimpin PAS dan PKR berzina dengan bini orang... Jawapan diterima...
    UMNO CELAKA BABI ANJING...

    Jadi kesimpulan aku boleh buat di sini ialah... Jawapan: 'UMNO CELAKA BABI ANJING...' Adalah jawapan yang standard apabila tak dapat menjawab satu-satu isu tersebut, apa lagi isu tsb gagal dipusing... SEKIAN...

    ReplyDelete
  30. woi Samurai hitam org PKR juga jangan nak main wayang le nak dapat markah kesian hahahha geli men lu tunggu PRU 13 PKR AND THE GANG pupus hehehe

    ReplyDelete
  31. Pergi sibuk wat demo PTPTN wat malu mahasiswa je...Aku sebagai mahasiswa malu sangat..kalo x nak bayar PTPTN belajar lah dapat kan first class degree...belajar x hbs lagi dah sibuk wat huru hara.

    ReplyDelete
  32. oleh kerana demonstrasi ni tak laku dan tak dapat perhatian tu yg pakatan hantar gangster buat buat pukul supaya jadi isue lain. Pukul mesti lah nampak benar. Ada mata lebam. Nasib lah siapa yg kena lebam. Ini politik buat apa saje utk datangkan simpati dan keliru pd orang ramai!. Jadi boleh lah tuding jari Umno punya hal. Memang taktik CIA YAHUDI.

    ReplyDelete
  33. Sebenarnya mereka mmg dh nk balik dah waktu tu sbb kurangnya sambutan terhadap perhimpunan tu. Jd drpd balik kosong maka mrk pun rancanglah adegan ini.

    1) Dptlah mrk menuduh org tertentu yg cuba menghalang perhimpunan itu. Yg bodohnya, klau ada org nk halang dh tentu dari hari pertama lg dh ada kejadian mcm tu.

    2) Drpd malu besar ketika mengemas barang utk pulang lebih baik ada sedikit acara yg boleh mrk dpt kredit. Mcmlah org tk tahu yg setiap kali adalah si Adam Adli mesti last-2 ada gaduh spt dia ni dianiaya. Ni adalah cubaan meraih simpati atau spt cuba mencetuskan rusuhan.

    Filem ni dh selalu tayanglah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!