CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, April 28, 2012

EH! BERSIH 3 SUKU NI KATA NGO PUNYA, KENAPA MAT SABU DAH AMBILALIH PLAK NI?

Aku tak faham la dengan NGO-NGO ni. Kata demo Bersih 3 suku ni anjuran NGO, tapi malam tadi ramai ahlul politik Pakatan plak yang ada!

Apa yang aku difahamkan sepatutnya Mat Sabu akan merampas upacara Bersih 3 suku ni esok sepatutnya, tapi nampaknya dia dah tak sabar dan dah mula ambil alih dulu. Alah, kat Dataran tadi ramai pemimpin pakatan yang turun dan nampak sangat la ini semua disponsor oleh yahudi melalui Anwar yang nak pertahankan Israel tu!

Tapi lebai PAS bodoh, harapkan janggut je panjang tapi dungu nak mampos, tahu dah ini semua benda tak elok, tahu dah sebagai Islam tak patut seorang pengikut Kaum Nabio Lut, dah tau dah dibelakang ini ada LGBT tapi masih nak kedepan jugak puak PAS ni!

Sengal la depa ni, seperti mana yang korang tau ini baru pemanasan badan je kata mereka tadi. Esok lagi ramai akan turun kata mereka, Mereka sudah mula mengerahkan pengikut-pengikut mereka turun menaiki bas dari seluruh negara.

Siap ada backup plan lagi, kalau dihalang dimana sahaja, samada ada di Tol atau di lebuhraya maka mereka sewajarnya akan membuat demo dimana mereka ditahan. Khabarnya esok Mat Sabu dan pemimpin pakatan akan membuat provokasi besar-besaran terhadap pihak polis.

Tadi mereka buat tapi tak menjadi sebab polis tak layan mereka, esok mereka akan membuat yang lebih ganas lagi. Mereka nak polis membuat sesuatu supaya mereka boleh mendapat simpati rakyat! So besok korang tengok la lagi wayang haramjadah Pakatan yang dibelakang Bersih 3 suku ni!

Wahai rakyat Malaysia, orang sebegini ke kamu mahu untuk mentadbir negara? Asyik suka nak buat kacau je sampai negeri yang mereka perintah tu pun tak terjaga. Macamana la agaknya kalau mereka ni memerintah negara kita ek?

Nau'zubillah!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

  1. Esok polis jgn tunjuk muka langsung..biar mereka nk wat apa saja..kemudian kita tengok apa akan jadi..!

    ReplyDelete
  2. si tonyok ni elok elok sket panjat bonet kete tu weh nanti jatuh tergolek cam nangka busuk bleh plak kata polis tarik kaki aku ha ha ha haaaaa

    ReplyDelete
  3. kalau aku tak boleh gi kelas pagi ni sebab gampang ni... aku gilis je mamat ni. Aku nak g menuntut ilmu la bongok...

    ReplyDelete
  4. Jari Hantu Untuk BERSHITApril 28, 2012 at 6:57 AM

    Mat Sabu dah kena beli dengan Anwar sebab dia pun ada kes cuim burit Mah.

    Semua yang Anwar buat adalah untuk melepas temolok dia, termasoklah, Mat Sabu, Mustapa Ali, Mahpus, Azmin, Samsidar ini semua kes moral yang amat kotoq.

    Hudud dah jadi negara kebajikan.

    Puak2 PAS tau depa pun dah bergelumang dengan maksiat bila terpalit dengan orang bernama Anwar.

    Nak mengaku silap malu kat UMNO, mau tak mau sondolah sampai ke lubang kunyit.

    ReplyDelete
  5. bos2 syarikat cina yg banyak sponser sebab tak sabar nak dapatkan harta rampasan.

    ReplyDelete
  6. PAS anti Islam dan pejuang seks bebas dan murtad sebenar...PAS adalah Malaysian Guardians of Zionist...

    ReplyDelete
  7. Hari ni semua pengkhianat berkumpul.Pemimpin yang dibelakangnya ada raja-raja Melayu yang gagal menangani hal ini adalah juga merupakan satu pengkhianatan kepada amanah yang kami berikan.Al-Juburit,mat sabu dan haiwan-haiwan sekandang mereka bukanlah ahli politik lagi,tetapi mereka adalah musuh yang wajib diselesaikan serta merta.Sampai bila benih jahat ini nak dibiarkan tumbuh di bumi ini?

    ReplyDelete
  8. umno atau kerajaan bukan takut beb merekalah yang gubal undang-undang ini kamu semua berhimpunlah, beraklah disitu. polis tidak akan kerjakan kamu kan kebebasan..nanti hujan lebat datang kamu semua bertempiaranlah lari..aku kat rumah syok tweet, tgk tv, dengan keluarga aku..hai orang2 bodoh tidurlah kamu disitu atas jalan, atas kaki lima dalam jamban kat kl tu..kamu semua dapat apa?? ketua kamu yang diupah puluhan ribu kamu hanya dapat makan, bas pcuma . ada sesetengah tu dengan kain pelikat kopiah aku tengok terhegeh-hegeh tak tau apa. kesian mereka datang dari jauh, penat.

    ReplyDelete
  9. kepada rakyat majority tidak payah pergi kalau tidak kita pun akan jadi macam mereka taik taik semua.

    ReplyDelete
  10. polis hanya kawal dataran merdeka daripada dicerobohi,,d tempat lain biarkan mereka melalak macam anjing gila..

    ReplyDelete
  11. tak kan tak ada peluru sesat.

    ReplyDelete
  12. Bodoh betul org yg sokong bersih. dulu marah dato ambiga sbb dia seorang peguam yg bantu murtatkan lina joy. sekarang, tampa fikir panjang terus je sokong.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!