CILI KASI TARUK! CHEGUBARD HAMPIR TERKENCING DALAM SELUAR!

Kalau kita baca TWITTER Chegu Bard semalam, rasa kesian dan simpati kepadanya pasti akan membuak-buak walaupun kita tidak menyokong PKR. Apakan tidak, Chegu Bard mengadu kepada Latheefa Koya, Nga Kor Ming, N.Surendran dan Sivarasa yang dia telah ditangkap dan dibelasah dengan teruk oleh pihak polis.

Cuma bagi yang berakal waras, kalau dah dibelasah teruk, bagaimana pula dia boleh hantar mesej TWITTER.

Apabila gambar dia meminta ampun dan ketakutan sehinggakan member yang ambik gambar kata, Chegu Bard siap minta izin untuk pergi kencing agar dia tak terkencing dlaam seluar macam Ketua AMK yang gemuk bulat dan cukup terkenal dengan sikap pengecutnya itu, barulah motif sebenar mengapa Chegu Bard buat cerita yang dia dibelasah polis, diketahui.

Pengikut tegar BABI itu rupa-rupanya nak cover malu!

Cakap berdegar-degar tapi bila berhadapan dengan polis, takut sampai ketar lutut. Siap minta ampun, minta maaf dan minta izin nak pi kencing.

Mujurlah polis Malaysia jenis yang akur dengan undang-undang dan ada hati perut. Kalau di China, dah harus keluarga Chegu bard dah dapat perintah mahkamah untuk membeli peluru-peluru yang bakal digunakan oleh pasukan penembak bagi hukuman mati Chegu Bard.

Tak hairanlah puak-puak Pakatan bersungguh-sungguh tak mahu mengaku salah selepas beberapa orang anggota polis, seorang wartawan danharata awam dimusnahkan oleh pengikut mereka sendiri... Jenis Chegu Bard rupa-rupanya puak ni... Berani buat, tapi bila kena tangkap, terkencing-kencing ketakutan. Nak cover malu, buat cerita bohong kononnya kena belasah polis!!!

House PK: Tq Kickers, ini memang artikel bercili, aku percaya lepas ni si Bard yang suaranya macam suara BABI kena cekik tu akan tukar jadi BABI KUNING terus...

6 Responses to "CILI KASI TARUK! CHEGUBARD HAMPIR TERKENCING DALAM SELUAR!"

  1. Satu lagi catatan sejarah malaysia terpalit dengan sisi hitam..aku bukan salah seorang pejuang malayan union atau salah seorang yg mempertahan anak bangsa dlm peristiwa 13 May. Aku adalah waris keturunan Melayu yg lahir di era 70an. Aku nak Melayu yang sama agama, bahasa, adat, budaya dengan aku berpikir guna kepala otak....jangan berpikir guna kepala lutut. Tak cukup BERSIH? TELUS? BEBAS? pihak kerajaan yang ada sekarang? BerJIHAD utk menentang kerajaan yg ZALIM? Hang pa tak rasa lagi diperintah oleh orang yg nama tak dak BIN (malayu la tu) , Aku nak hang pa p dok Singapore cukup la...hang pa nak duduk berkumpul lebih 4 org pun lepas 10mlm. ..kirim salam. Aku tak mau ckp pasai negara org..
    BERSIH? TELUS? BEBAS?
    Tak payah ckp la..hang pa kalau di beri peluang jd kerajaan..lingkup Tanah Melayu Yg BeRaja ni..sejarah da membuktikan...apa da jadi di selangor...apa da jadi di perak..999thn tanah tol...hang pa org yg lupa sejarah. Sejarah tak pernah tipu. 4 negeri hang pa menang masih hang pa cakap tak ' BERSIH', tak ' TELUS' ..chhiitt..dey. .hang pa nak semua negeri baru hang pa rasa bershiit...aku kesian kat hang pa dok jihad utk imam mata lebam hang pa. Aku sedih sebab ISA dah tak ada. Alangkah baik nya jika ISA tidak dihapuskan..bara yg baru nak membara dan membakar..bisa padam dek ISA., sedih terlalu diberi ruang kpd kebebasan hak asadi kononnya.
    Apa yg hang pa kata di zalimi? Adakah hang pa di sekat utk belajar sehingga hang pa dpt megenggam segulung ijazah? Adakah hang pa dihalang memilih kerjaya yg hang pa duka..ada kah duit gaji hang pa di paksa diserahkan utk tabung2 tertentu...adakah hang pa di paksa utk meminjam PTPTN? hang pa p dok kat palestine kalau hang pa nak tau erti sebenar di zalimi...aku pecaya hang pa2 srmua..paling busuk pun mengaji sampai spm...tak kurang juga hasil produk2 IPTA...tapi sayang hang pa tak guna kewarasan utk menilai yang hak dan yang batil...
    Mungkin barangkali hang pa akan merasa puas jika Tanah Malaysia yang bertuah ini menjadi seperti Mesir the next..
    * Bagi yang 'pendukung BERSIH' yg dok makan gaji dengan kerajaan zalim yang ada sekarang elok la hang pa amik 'option pencen/berhenti' sekarang...sebab hang pa dizalimi..
    Chaww

    ReplyDelete
  2. Cakap banyak tak guna . Adakah Jabatan Peguam Negara akan bertindak??? Dengan bukti2 yang ada tapi tiada tindakan membawa pihak berkenaan ke mahmakah akan meletihkan rakyat . Patut ker pemimpim macam ni masih layak untuk menjadi wakil rakyat dari segi undang2 di Malaysia ??

    Adakah cikgu bard akan terlepas dari hukuman setelah membuat ucapan menghasut di Taman Melewar malam sebelum rusuhan samseng politik jalanan tu ??

    ReplyDelete
  3. kalau kau kena pukul memang patut pun keu dah menyusahkan banyak pihak dan buat berita palsu.bila orang orang kau belasah polis kau senyap memang patut kau kena belasah.

    ReplyDelete
  4. kau cakap pandai kalau kau kena pukul kau terimalah macam polis yang kaui orang pukul.

    ReplyDelete
  5. Satu lagi catatan sejarah malaysia terpalit dengan sisi hitam..aku bukan salah seorang pejuang malayan union atau salah seorang yg mempertahan anak bangsa dlm peristiwa 13 May. Aku adalah waris keturunan Melayu yg lahir di era 70an. Aku nak Melayu yang sama agama, bahasa, adat, budaya dengan aku berpikir guna kepala otak....jangan berpikir guna kepala lutut. Tak cukup BERSIH? TELUS? BEBAS? pihak kerajaan yang ada sekarang? BerJIHAD utk menentang kerajaan yg ZALIM? Hang pa tak rasa lagi diperintah oleh orang yg nama tak dak BIN (malayu la tu) , Aku nak hang pa p dok Singapore cukup la...hang pa nak duduk berkumpul lebih 4 org pun lepas 10mlm. ..kirim salam. Aku tak mau ckp pasai negara org..
    BERSIH? TELUS? BEBAS?
    Tak payah ckp la..hang pa kalau di beri peluang jd kerajaan..lingkup Tanah Melayu Yg BeRaja ni..sejarah da membuktikan...apa da jadi di selangor...apa da jadi di perak..999thn tanah tol...hang pa org yg lupa sejarah. Sejarah tak pernah tipu. 4 negeri hang pa menang masih hang pa cakap tak ' BERSIH', tak ' TELUS' ..chhiitt..dey. .hang pa nak semua negeri baru hang pa rasa bershiit...aku kesian kat hang pa dok jihad utk imam mata lebam hang pa. Aku sedih sebab ISA dah tak ada. Alangkah baik nya jika ISA tidak dihapuskan..bara yg baru nak membara dan membakar..bisa padam dek ISA., sedih terlalu diberi ruang kpd kebebasan hak asadi kononnya.
    Apa yg hang pa kata di zalimi? Adakah hang pa di sekat utk belajar sehingga hang pa dpt megenggam segulung ijazah? Adakah hang pa dihalang memilih kerjaya yg hang pa duka..ada kah duit gaji hang pa di paksa diserahkan utk tabung2 tertentu...adakah hang pa di paksa utk meminjam PTPTN? hang pa p dok kat palestine kalau hang pa nak tau erti sebenar di zalimi...aku pecaya hang pa2 srmua..paling busuk pun mengaji sampai spm...tak kurang juga hasil produk2 IPTA...tapi sayang hang pa tak guna kewarasan utk menilai yang hak dan yang batil...
    Mungkin barangkali hang pa akan merasa puas jika Tanah Malaysia yang bertuah ini menjadi seperti Mesir the next..
    * Bagi yang 'pendukung BERSIH' yg dok makan gaji dengan kerajaan zalim yang ada sekarang elok la hang pa amik 'option pencen/berhenti' sekarang...sebab hang pa dizalimi..
    Chaww

    ReplyDelete
  6. Satu lagi catatan sejarah malaysia terpalit dengan sisi hitam..aku bukan salah seorang pejuang malayan union atau salah seorang yg mempertahan anak bangsa dlm peristiwa 13 May. Aku adalah waris keturunan Melayu yg lahir di era 70an. Aku nak Melayu yang sama agama, bahasa, adat, budaya dengan aku berpikir guna kepala otak....jangan berpikir guna kepala lutut. Tak cukup BERSIH? TELUS? BEBAS? pihak kerajaan yang ada sekarang? BerJIHAD utk menentang kerajaan yg ZALIM? Hang pa tak rasa lagi diperintah oleh orang yg nama tak dak BIN (malayu la tu) , Aku nak hang pa p dok Singapore cukup la...hang pa nak duduk berkumpul lebih 4 org pun lepas 10mlm. ..kirim salam. Aku tak mau ckp pasai negara org..
    BERSIH? TELUS? BEBAS?
    Tak payah ckp la..hang pa kalau di beri peluang jd kerajaan..lingkup Tanah Melayu Yg BeRaja ni..sejarah da membuktikan...apa da jadi di selangor...apa da jadi di perak..999thn tanah tol...hang pa org yg lupa sejarah. Sejarah tak pernah tipu. 4 negeri hang pa menang masih hang pa cakap tak ' BERSIH', tak ' TELUS' ..chhiitt..dey. .hang pa nak semua negeri baru hang pa rasa bershiit...aku kesian kat hang pa dok jihad utk imam mata lebam hang pa. Aku sedih sebab ISA dah tak ada. Alangkah baik nya jika ISA tidak dihapuskan..bara yg baru nak membara dan membakar..bisa padam dek ISA., sedih terlalu diberi ruang kpd kebebasan hak asadi kononnya.
    Apa yg hang pa kata di zalimi? Adakah hang pa di sekat utk belajar sehingga hang pa dpt megenggam segulung ijazah? Adakah hang pa dihalang memilih kerjaya yg hang pa duka..ada kah duit gaji hang pa di paksa diserahkan utk tabung2 tertentu...adakah hang pa di paksa utk meminjam PTPTN? hang pa p dok kat palestine kalau hang pa nak tau erti sebenar di zalimi...aku pecaya hang pa2 srmua..paling busuk pun mengaji sampai spm...tak kurang juga hasil produk2 IPTA...tapi sayang hang pa tak guna kewarasan utk menilai yang hak dan yang batil...
    Mungkin barangkali hang pa akan merasa puas jika Tanah Malaysia yang bertuah ini menjadi seperti Mesir the next..
    * Bagi yang 'pendukung BERSIH' yg dok makan gaji dengan kerajaan zalim yang ada sekarang elok la hang pa amik 'option pencen/berhenti' sekarang...sebab hang pa dizalimi..
    Chaww

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!