BETUL KE ADA ORANG MATI DALAM HIMPUNAN BABI KUNING 3.0?

Aku nak tergelak pun ada bila aku baca berita Malaysikini yang mengatakan ada 2 orang peserta demo mati dilanggar kereta polis!

Tapi bila diamati, aku rasa apa yang dilaporkan Malaysiakini ni dah melampau, dia siap kata dia saksi beb. Aku harap PDRM siasat tulisan reporter takde maruah ni.

Aku pun ada kat sini, apa yang pasti banyak kenderaan polis dan anggota polis diserang oleh babi kuning ni. Malaysiakini cuba mengulangi insiden Supardi!

Aku harap mereka dikenakan tindakan yang sekeras-kerasnya!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

11 Responses to "BETUL KE ADA ORANG MATI DALAM HIMPUNAN BABI KUNING 3.0?"

  1. cuma ada org mati pucuk je bro

    ReplyDelete
  2. mana pulak mati pucuk, senjata dia bengkok sempoi apa cuma bukan untuk bini dia tapi.... sebaba bini dia dah monopos kot??

    ReplyDelete
  3. Mati betul2 pun ok sebab banyak menyusahkan orang. Suruh dia bersihkan ketua2 dlm paass tu yg sah sah sekongkol dgn kafir laknatullah yg benci orang islam. Apa nak jadi dgn balaci senggal paass ni. Nama saja parti islam tapi tak melambangkan islam langsung. Tak takut dgn kemurkaan Allah. Nazub'billah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL BRO
      KALAU MAMPOS PUN AKU GELAK GULING2
      NI PUAK2 AJARAN SESAT
      GULONGAN YANG TAK DIBERI MANAFAAT DENGAN ILMUNYA
      JADI HAMBA DAJJAL

      Delete
  4. aku tunggu tindakan dari kerajaan terhadap puak2 iblis ambiga nie..

    ReplyDelete
  5. salam buat semua...

    selepas aku tgk dlm berita tentang perhimpunan BERSIH PUKIMAK ni...menyirap darah aku...!!..weii...! menteri KDN BAPOK..! aku nak tanya apa kerja yg kau buat...! hishammudin sila beri kenyataan..adakah kau masih senyap...? kereta polis di terbalikan,polis di cederakan serta harta awam di musnahkan..!!..weiii...weiii tolonglahh....tuan blogger..tolonglahh...aku dah naik menyampah dan benci dengan sikap lemah lembut yg di buat kerajaan..tak payah nak bagi ruang pada mereka yg nak buat huru hara di MALAYSIA yg tercinta ini..!!.Buat AMBIGA dan kuncunya...anda bernasib baik kerana tinggal di negara aman.jika anda tinggal di negara yg tidak aman...kemungkinan besar anda semua hanya tinggal nama sahaja....!!
    Nak tgk apa kerajaan buat jika ada perhimpunan BERSIH PUKIMAK 4.0.....

    ReplyDelete
  6. Aku harap POLIS tembak mati saja babi kuning yang kena tangkap dan kena tahan sekarang ni jangan lepas.. ....buang saja kat laut.. diaorang semua ni dajal... Hishamudin kau memang sial...kalau tak tangkap segera ambiga penganjur laknat ni...tunjuk telur la.Kau ingat ahli keluarga polis ni nak duduk saja ke...AMBIGA memang sial//..UNTUK SELURUH ORANG PAS DAN PKR YANG ISLAM ELOK LA ESOK KAU ORANG PEGI GEREJA KELUAR JANJI JADI ORANG ISLAM ..NIK AZIZ SETAN< ANWAR DAJAL SETAN>>

    ReplyDelete
  7. kalau BABI2 KUNING ni mati kita kahak kubur dia ramai2..

    ReplyDelete
  8. Saya menyokong penuh kalau Polis terus siasat pelesit yang terlibat mengancam, membaling, merosakan kereta polis dan pelesit yang mencederakan polis. Lempang dulu sebelum tanya soalan. kalau boleh depan keling Ambiga.

    ReplyDelete
  9. Portal pembangkang semua menipu. Merekalah sebenarnya penyebar fitnah yang dikepalai oleh pemimpin biseksual mereka..siapa lagi kalau tak Anwar Ibrahim dan Ambiga...

    ReplyDelete
  10. nokharom punya babi kuning..
    anwar al juburi cocksucker nick nakjis..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!