PANAS! GAMBAR PROTON P3-21A DIDEDAH! MESTI TENGOK!

The Kantoi - Proton P321A



Ini adalah produk terbaik Proton! Memang confirm terbaik! Lepas ni sesiapa yang kutuk Proton selama ini akan ternganga dan tak berani nak kutuk lagi! Tak lama lagi dah...tungguuuu...

9 Responses to "PANAS! GAMBAR PROTON P3-21A DIDEDAH! MESTI TENGOK!"

  1. nak satu lah....hehehehe

    ReplyDelete
  2. ini lah yang dikatakan diciplak oleh proton dari model pengeluaran negara jepun wahai pemcacai umgok beli je terus dari pengeluar yang origanal

    ReplyDelete
  3. aku syok tengok mpv baru proton yg dilancarkan oleh MEDIA PERMATANG PAUH...

    model tu dia nak sedekah kat al juburi...

    apa pun aku dah tangkap lentok tgk model ni...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  4. Boleh la.. Tp harga tu kalau boleh bawah rm50k la.

    Sian kat rakyat bawahan ni. Mengidam jugak nak pakai.

    Apa pun bravo proton.

    ReplyDelete
  5. anom10·40, tulisan anda menunjukkan mentaliti rendah anda. anda telah tunjukkan kebodohan dan kedangkalan anda. sungguh sedih.anda menggunakan nafsu dan emosi anda dalam meluahkan perasaan. Otak yg dianugerah kpd anda telah anda salahgunakan. sungguh memalukan sebagai seorang manusia.

    ReplyDelete
  6. anom10·40, tulisan anda menunjukkan mentaliti rendah anda. anda telah tunjukkan kebodohan dan kedangkalan anda. sungguh sedih.anda menggunakan nafsu dan emosi anda dalam meluahkan perasaan. Otak yg dianugerah kpd anda telah anda salahgunakan. sungguh memalukan sebagai seorang manusia.

    ReplyDelete
  7. ada seekor penyokong BABI disini rupanya..

    aku kereta pertama aku beli Iswara.. tahan 7 tahun . sebelum tukar kepada Perdana ... dan beli satu Persona buat Isteri ..
    walaupun ada nak Alphard .. aku tetap tunggu PROTON..

    Tapi kerana ada dah statment atau lebih tepat 'FATWA' kita boleh aje urusniaga dengan YAHUDI. rasanya nak beli kete YAHUDI pulak .. Pok Nik dan Hadi dah bagi green light ...

    Jom la pakat beli kete YAHUDI !!!! HALAL kan .. ... yang haram TU BABI .. tahu babi tu ape... betul babi tu tapi ehh ada satu lagi la.. masa aku kat Medan ..supir aku panggil ..
    "Pak .. ini ada berita BABI di koran..."

    Aku pelik ape istimewanya babi tu dan aku belek surat khabar tu rupanya Babak Anwar Ibrahim.. memang BABI pun!!!

    KAH KAH KAH ... Jom beli kete YAHUDI dari Proton .. Fatwa Hadi & Nicky Ajis dah keluar .. halal dan lebih afdal .... kete yahudi ape model.. tak kan kete kebal yang dok belasah Palestin tu aje kut ...

    ReplyDelete
  8. Hi,who interest to book a proton preve remember to join us at http://www.preveclub.com to grow together malaysia first proton preve club.need active poster as moderator.. :)

    ReplyDelete
  9. proton ? sori le, selain dari Proton Inspira minta maap, walau pun aku kerja kat proton,sebab apa Inspira? sebabnya Inspira sebijik di cedok dari Mitsubishi,sebab tu aku guna Inspira 2.0 tak pernah mendatangkan masaalah langsung.Alah membeli menang memakai.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!