CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, March 26, 2012

PANAS BERAPI! LAGI PENDEDAHAN TENTANG KES WANITA PKR SERANG KANAK-KANAK!

Pertengkaran mulut beberapa orang pemimpin PR yang menyertai himpunan Wanita tempohari dengan seorang jurulatih sukan sebuah sekolah membuktikan sikap angkuh & ego semakin beraja dalam sanubari ramai pemimpin PR.

Walaupun telah berlalu buat beberapa ketika, tapi isu ini masih lagi menjadi bualan hangat di laman-laman sosial seperti Facebook dan Youtube dimana rakaman video kejadian tersebut disebarkan.

Perhimpunan tersebut yang asalnya mahu menuntut perubahan sebaliknya menjadi medan menonjolkan wajah sebenar pemimpin PR yang tidak segan untuk menindas hak orang lain demi kepentingan sendiri.

Tian Chua, Latheefa Koya, Tony Pua, Maria Chin, Lim Lip Eng dan Ambiga yang turut hadir menyokong perarakan jalanan NGO Wanita Suara Perubahan (WSP) itu sepatutnya berasa malu kerana gagal menonjolkan sikap kepimpinan yang baik malah bersikap angkuh dan mementingkan diri sendiri, walaupun dengan kanak-kanak sekolah.
Malah sehingga hari ini masih tidak mahu mengaku kesilapan tersebut atau meminta maaf kepada guru dan murid-murid terbabit.

Jika hak kanak-kanak untuk menggunakan padang bagi latihan sukan sanggup dinafikan demi menjayakan agenda sendiri, tidak sukar untuk kita bayangkan bagamana nanti rupa wajah pemimpin PR sekiranya di beri peluang mentadbir negara.





Sejak hampir seminggu lalu telah banyak kedengaran suara-suara bantahan daripada ibubapa & guru yang menuntut PR tampil ke depan menjernihkan keadaan dan memohon maaf di atas sikap tidak cermat beberapa pemimpin PR & peserta di himpunan wanita tersebut.

Ini baru merasa secebis kuasa saja, itupun dah berani menafikan hak orang lain. Padang yang luas terbentang di depan mata, kawasan latihan sukan juga yang di pilihnya untuk berarak.

Entah apa jenis hati budi yang bersarang dalam jiwa manusia yang bergelar pemimpin & penyokong PR. Patutlah ramai orang kata siapa saja memimpin atau menyokong PR, automatik jadi bangang by default. Cerdik tak boleh di ajar, bodoh menyusahkan orang.

HOUSE PK: Aku masih tak puashati dengan Lathefaa Koya and the gang ni, sialan ni semua telah menganggu anak-anak kita. Takkan kita nak duduk diam dan tengok mereka menindas anak-anak yang tidak berdosa?

16 comments:

  1. Pakatan sundal memang perasan bagus.

    "We are all leaders here" konon.

    Then you are all sundals and bitches. You certainly acted like it.

    ReplyDelete
  2. Terlalu Benci PKR dah ...March 26, 2012 at 5:49 PM

    Apa macam kekawan, boleh bagi sepenggal lagi PR perintah Selangor?

    PR terlalu banyak bercerita hak asasi tapi video ni terang2 menafikan hak kebebasan kanak2 sekolah utk bersukan. Apa sudah jadi? Hal yg kecik begini pun boleh jadi pertengkaran, diketuai peguam PKR pulak tu ...

    Atau kita bagi pulak PR terus perintah negara? SANGGUP?

    ReplyDelete
  3. Khas buat makcik2, Akak2, adik2, betina2 yg siap pake tudong dah elok lah, tapi dok pi ikut demo2, memekik mekik, terjerit jerit macam beruk kena belacan, suruh orang jangan shout tetapi tak perasan diri sendiri terjerit jerit macam kena sawan. Pake dah elok makcik2, kakak2 dan adik2 rapi pake tudong tapi perangai nauzibillah macam Yahudi bacul, memalukan Muslimah2, perangai menjatuhkan maruah sendiri. Sibuk ikut demo, kan lebih baik dan afdal, pi jenguk dato nenek, ayah ibu dikampong, luangkan masa dan kasih sayang kepada kelurga. Ataupun pi lah ke mesjid2 dan surau2 semenjak dua menjak di bawah Fuckaton, tempat2 tandas dan wudhu, maaf cakap ada yg tak terurus dan meloyakan tekak, lebih2 kalau Mesjid dan surau dibawah PAS, kerana ahlul2 terkenal dalam bab kebersihan, ahlul2 memang pengotor bolor, sebab dalam bab kebersihan tidak ada dalam agenda PAS. Pi tolong bersihkan dari sibuk nak ikut demo, tak tahu mahu punya betina. Betina yg paling burok dah muka hodoh, mulut bau najis, sebab suka menipu, berbohong dan menfitnah, hati busok dendam kesumat macam betina bernama Latipah Koyax Rabax. Janganlah ada adik2 kita yg pompuna mengikut jejak lengkah spesis2 betina yg erada dalm video demo itu, sungguh burok dan teruk akklah, anak sapa lah agaknya, atau ibu sapa lah agaknya. Kecik2 tak nak mampos, dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. hidup sia2 saja, menghabiskan beras. keparat punya betina.

    ReplyDelete
  4. aku tengok perangai mereka dah macam anjing menyalak dimalam hari macam dah kena tutuh dengan batang kayu api. inilah perangai muka pemimpin PR yang sebenar. memang jenis jadinya merancuk bawah pokok pisang

    ReplyDelete
  5. sapa jantan yang pegang kamera dan jerit kat coach "dont shout ! dont shout !!!" tu tapi dia sendiri terpekik telolong depan budak-budak yang tak bersalah tu dan cuba nak provoke .. ini ke muka-muka dan perangai mereka yang menjerit Justice For All .. how about the kids Justice for having fun ?

    dan perempuan yang bertudung tu kenapa melolong macam setan ! Hari wanita melolong !!!

    ReplyDelete
  6. These Pakatans are acting like a bastards. Kick them out this coming election. They have shown their true colors.

    ReplyDelete
  7. kekawan gua tak sanggup lagi dudok bawah umgok lagi dah 54thn kena tipu by by umgok masok lah didalam kubur untuk selamanya disitulah tempat kamu selepas ini

    ReplyDelete
  8. Kesian kau tengok spesis2 betina Fuckaton, siap pake tudong tetapi perangai macam haiwan Vavi. Suruh orang jangan shout, apa punya bahalul sendiri yg terjerit jerit macam beruk kena belacan. Aku kesian tengok betina2 ni, malu nak panggil pompuan, sebab perangai spesis2 betina dari Fuckaton tak mempunyai sifat2 kewanitaan, sebab Idola mereka Hero Tamil murahan tak tahu bezakan antara jantan dan betina, depan atau belakang semua rasa sama. Kesian betina2 ini. Harap jangan ada adik2 perempuan kita, jangan lah ikut perangai vavi betina2 Fuckaton, lebih2 lagi macam Mak Lampir, Latipah Koyax Rabax, dah muka hodoh, hati busok, mulut bau najis, perangai dan gelagat macam vavi hutan.

    ReplyDelete
  9. Tersangat lah angkuh dan sombong para wanita Pakatan PKR Dap ini.

    Jurulatih itu sedang mengendali acara sukan kanak2, tetapi golongan politikus angkuh biadap ini sewenang2nya berarak dalam kawasan mereka, sedangkan kawasan padang amat luas untuk mereka berarak.

    Sungguh memeranjatkan wanita2 ini menjerit2 meninggi suara tanpa ingin bertoleransi.

    Malah ada seorang wanita bertudung tapi melolong. Keperibadian apakah ini.

    Sungguh aib dan memalukan.

    ReplyDelete
  10. "We are the perimeters!" your ASS!

    ReplyDelete
  11. Anom 10.11. UMNO ka masuk kubur atau hang ka kena jolok jubur dengan Al Juburi.

    Kami hidup di bawah pemerintahan BN tyiada masalah pun. Kenapa pulak dengan hang.

    Ada PR bagi elaun tiap-tiap bulan untuk makan tidoq.

    Kalau dah jenis bodoh kepala batu taik pun dia makan.

    ReplyDelete
  12. Anti Pembuli Kanak-KanakMarch 27, 2012 at 3:43 PM

    Aku harap golongan yg masih 50/50 tgk la video nie dan nilaikanlah sendiri..adakah anda mahu org hipokrit sebegini yang sibuk cerita tentang demokrasi, hak bersuara, hak itu hak ini tapi akhirnya merupakan penindas dan pencabul hak paling besar dalam sejarah Malaysia? Hak kanak-kanak dibakulsampahkan camtu ajer. Ade org kate 'Ala coach nie pun kalau benti kejap takkan tak bole bagi budak2 tuh makan ais krim dulu..' Ini bukan masalah benti kejap ke lama, ini soal hak! Coach dan kanak-kanak tuh ada hak nak gunakan masa dan tempat itu utk latihan bolasepak! Kalau hak sekecil dan seremeh ini pun PR tak bole hormat, apetah lagi nak hormat hak-hak yang lebih besar jika memerintah negara nanti??

    ReplyDelete
  13. yang melolong tu tengah kesedapan ke

    ReplyDelete
  14. Betina-betina seperti Latifah Koyak Rabak dan sundal-sundal pengikutnya nanti akan bertelanjang dan menungging juboq bila PR mengambil alih Putrajaya. Tak PERCAYA????????? Kan dah terserlah perangai dan sikap puak-puak haramjadah ini? Oleh itu sebelum mereka menungging juboq kat kita,apakata dalam PRU13 ni kita bungkus mereka dan buang ke Selat Melaka dan Laut China Selatan. Nilah jenis manusia haramjadah yang tak mengenal dek untung.'Kecik-kecik tak nak mampooooooosssssss, dah besaq, tua bangka menyusahkan orang."

    ReplyDelete
  15. Khatib Koyan ,anjing2 penyokong pakatan nie mmg tak makan saman...biar la diorg terpekik2 nak cari tulang kat tgh padang tur..

    ReplyDelete
  16. aku tengok comment2 korang semua, perkataan lucah, perkataan xelok semua ada... AKHLAK MCM LETAK DEKAT BUKU LALI...apa la nk jadi dengan umat yang pentingkan bangsa ni....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!