NOH OMAR TARUK CILI SAMA NG SWEE LIM! MAMPOS LA DAP!

Melihat muka ADUN Sekinchan sudah cukup untuk memberikan persepsi kepada kita bahawa dia adalah seorang yang jahat, berhati busuk, chauvinist dan sangat anjing perangainya. Kesalahannya melanggar seorang pelajar Melayu sehingga koma, berjaya ditutup dengan jawatannya selaku ADUN.

Selepas Khir Toyo menyamannya, kini giliran Noh Omar pula melakukan perkara yang sama. Cina DAP bermuka piggy itu, memang patut pun kena saman. Dan saman yang dibuat nilainya lebih dari RM20 juta.

Seharusnya para pemimpin UMNO Selangor itu meniru jejak langkah Anwar Ibrahim yang apabila menfailkan saman, jumlah yang diminta tidak kurang dari RM100 juta. Orang seperti Ng Suee Lim dan DAP tidak boleh diberi belas kasihan sama sekali. Dek kerana belas kasihanlah, mereka begitu melampau dan sentiasa bertindak seolah-olah merekalah raja di Selangor dan di Malaysia.

DAP perlu diajar sepertimana Lim Guan Eng menyekolahkan Utusan Malaysia. Tidak ada ruang langsung untuk Utusan Malaysia apabila setiap laporan yang mereka buat tentang Guan Eng, akan disaman ratusan juta ringgit oleh Setiausaha Agung DAP itu.

Anehnya dalam sebarang keadaan, pemimpin-pemimpin UMNO-BN terlalu lembut hati dan mudah memberi maaf kepada puak-puak Pakatan yang diketuai oleh DAP.

Sekarang, peluang sudah terbuka luas. Semua orang tahu, Ng Suee Lim yang berada dalam keadaan mabuk ketika melanggar seorang pelajar Melayu sehingga koma beberapa minggu, hanya melakukan fitnah dan pernah sekali berlagak seperti samseng yang cuba merampas tanah orang kampung.

Nilai RM20 juta saman yang difailkan oleh Noh Omar terlalu kecil berbanding fitnah yang dilakukannya selama ini!!!

House PK: Ini aku petik dari Flying Kick. Aku puji sikap Noh Omar, kita kena ajar sikit pembangkang ni. Yang mana kurang ajar dan banyak cakap saman je. Toksah kasi muka. Toksah dengar cakap sesetengah golonga elitis kununnya jangan saman menyaman. Itu semua bida'ah!

Kalau mereka boleh saman kita apa kita tak boleh saman mereka ka? Aku sokong tindakan Noh Omar 100%.

7 Responses to "NOH OMAR TARUK CILI SAMA NG SWEE LIM! MAMPOS LA DAP!"

  1. Aku tengok,muka noh omar pun mcm babi juga.babi umno.umno babi

    ReplyDelete
  2. Syabas YB... harap bakal menjadi PM satu hari... kita perlu PM yang tegas mengahadapi pembangkang babi ini...

    ReplyDelete
  3. Saman kalau betul betul benar jangan saman sekadar hendak menyaman almaklumlah keputusan saman ni makan tahun..dah beranak cucu cicit kes saman tak selesai jugak..pada orang politik yang rasa rasa nak saman menyaman kalau betul betul yakin..tauhid pada Allah ..teruskan..keputusan allah tu cepat sekarang ni..banyak banyak bertawakal..

    ReplyDelete
  4. Anon 4:49 kau cakap banyak Babi sebab bos kamu pembangkang tu Tokey Ayam dan Tokey Babi.
    Tau lah kamu suka jadi pencacai taik kandang babi diorang tapi toksah la cakap dengan orang lain kali, nanti orang takut nak dekat dengan kamu...najis la katakan.

    ReplyDelete
  5. SKANDAL PADI BENIH YANG TERBURUK DALAM SEJARAH INDUSTRI PADI/BERAS NEGARA
    (Melibatkan – Noh Omar Menteri MOA, Dato’ Hashim KSU MOA dan Datin Naimah Pengarah IPB (Industri Padi Beras)

    Menteri Pertanian, Noh Omar telah menyalahgunakan kuasa bagi tender benih padi sah kepada petani tahun 2013/2014. Lihat surat dari Kementerian Kewangan bertarikh 20 Julai 2012 mengenai perkara ini.

    Telah disahkan pihak MOF oleh Dato Fauziah Yaacob, Bahagian Perolehan Kerajaan (para 2) bahawa proses penilaian teknikal dan perakuan tender tidak mematuhi kriteria yang ditetapkan dalam dokumen tender dan tidak selaras dengan prinsip-prinsip tender (terdapat 3 kriteria yang dinyatakan).

    MOF pada para 3 menyatakan disebabkan keperluan benih yang mendesak serta faktor kesegeraan bagi musim penanaman semasa, maka MOF bersetuju dengan anggaran kos RM164.8juta. MOF pun kena tipu dengan Noh Omar. Tidak ada keperluan mendesak kerana tender yang tamat boleh dilanjutkan secara bulanan (Amalan biasa MOA selama ini). Tiada masalah keperluan benih padi yang mendesak kerana benih padi yang sedia ada mampu memenuhi permintaan sehingga Mac 2013 dan musim penanaman padi antara negeri-negeri tidak serentak.

    Noh Omar takut mengenai kedudukannya sebagai menteri MOA jika berlaku pilihanraya awal, sebab itu beliau dengan tergesa-gesa mengarahkan agar tender ini dibuat dengan kadar segera. Tender telah dikeluarkan pada 29 Mac 2012, walaupun kontrak tamat pada 31 Disember 2012. Tidak pernah berlaku dalam sejarah MOA, benih padi dibuat secara tender tergesa-gesa.

    certa selanjutnya telah diemailkan kepada admin bersama dokumen

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!