CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, March 30, 2012

CILI KASI TARUK! HUSAM BANGSAT ANJING KURAP SEMAKIN TAK KERUAN!



Entah apa sebab, tiba-tiba Husam Musa menjadi pemalu.

Sejak dia merasakan dirinya kemungkinan berhadapan dengan kekalahan dalam kes saman malu terhadap Mohd Faisal Robhan Ahmad yang dituduh adalah tuan punya blog RBF pada bulan lepas, dia dikatakan berasa terlalu malu.

Selepas muktamar PAS, Husam beriya-iya mahu saman Kickdefella. Nampaknya sehingga kini, dia seperti dipermainkan Kickdefella kerana kesnya tidak dapat diteruskan kerana satu demi satu hakin asyik mengundur diri.

Dipercayai sudah tiada hakim di Kelantan yang boleh mengendalikan kes.

Ada pihak mengkhabarkan Husam Musa akan membuat beberapa saman malu terhadap ramai lagi blogger-blogger. Ini bakal jadi perang sabil Husam terhadap mereka yang memalukannya.

Antara lain, Husam malu kelihatan dalam gambar-gambar berikut:




Apa yang jadi rasa malu, wallahu alam. Kelihatan dia suka bergambar dengan gadis China tersebut.

Dari pakaiannya yang agak mahal dan langsung tidak mencerminkan seorang Tok Lebai PAS, hairan pula Husam boleh merasa malu. Entah apa ada pada dirinya yang dia rasa malu.


Setelah diperhati wajah dan matanya, baru disedari ada sesuatu cacat pada pandangannya. Tidak dapat ditolak kemungkinan Husam malu kerana matanya juling. Dia pandang pada orang tapi matanya pandang ke lain.

Selain itu, Husam juga tidak selesa dengan satu risalah yang sedang deras tersebar di Kelantan sejak raya lepas.


Begitu tersebar risalah ini hingga kini Husam malu nak bertanding Parlimen Kubang Kerian yang dipaksa kosongkan ke atas Salahuddin Ayub. Ura-ura dia akan ke Kulai Johor di kawasan Cina. Itu pun kalau DAP benarkan Melayu tanding kawasan mereka.

Samada dia merasakan namanya dah tercemar hingga boleh kalah di Kubang Kerian atau dia tak yakin Pakatan Rakyat boleh menang, Husam bersungguh-sungguh memilih mahu kekal di DUN Salor saja. Polisi baru PAS hanya benarkan tanding untuk satu kerusi saja.

Peliknya dia tidak ada menafikan isi kandung risalah buku tersebut. Setakat yang kami The Unspinners tahulah.

Susahlah ahli politik pemalu yang tidak boleh bergambar, tidak boleh ditegur dan tidak boleh didedahkan salahlakunya. Kalau hanya dia saja yang boleh dedahkan keaiban orang, tapi marah bila diri sendiri didedahkan, baik pencen sajalah dari menjadi ahli politik.

Dahlah juling, tak sangka Husam adalah seorang yang telinga nipis!

Sementara itu, agaknya siapa pula dia akan tuduh dan lakukan saman malu atas risalah tersebut?

HOUSE PK: Ini aku petik dari The Unspinners, menggelupor semacam je Husam ni aku tengok. Yalah apabila dosa mengejar diri, inilah jadinya. Nik Aziz jadi gedebe kerana si Husam ni la juga, memang bangsat Husam ni!

KHHAIIKK PTUUIHHH!

No comments:

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!