CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, February 19, 2012

PARPUKARI PRODUCTIONS MEMPERSEMBAHKAN KISAH CINTA TERLARANG 2 BENUA!

"Oh Abe...."

Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Hasan Ali berkata Pas harus dikembalikan ke tangan ulama dan tak harus dibiarkan hancur ditanganparasit-parasit yang semakin berleluasa dalam parti tersebut.

Katanya, jika Putrajaya jatuh ke tangan golongan parasit itu, negara Islam tidak akan dapat ditegakkan kerana ini sudah dibuktikan di Selangor apabila syariat Islam yang kecil pun susah hendak dilaksanakan.

"Sekarang konsep negara Islam sudah ditinggalkan dan pemimpin (Pas) hari ini hanya bercita-cita untuk ke Putrajaya. Bagi saya Putrajaya itu adalah bandingan yang paling hampir, seharusnya bandingan perlu dibuat lebih jauh, lebih 1,000 kilometer."

Hasan melihat golongan parasit semakin mencengkam kuat Pas sehingga kini sudah menjadi majoriti dan memegang kuasa dalam parti itu.

Beliau mendedahkan, dalam kerajaan Pas negeri Kelantan juga wujud parasit yang dekat dengan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Sumber KL POS

Wow siapa PARASIT yang dimaksudkan Hassan Ali tu? Parasit PAS yang dekat dan amat hamir dengan Nik Aziz MB Kelantan.

Emmm Bakal MB Kelantan?
Si Penipu Duit Kambing ni?

"Abe Husang, Wo Ai Ni"


Dia ni ke?
Gua yakin inilah PARASIT yang
dimaksudkan oleh Hassan Ali.

Steady Lah...satu Husang punya satu ana punya...yg penting Husang Musang Bayar Kawe Loni

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Luahan hati Papagomo.com

Sent from my iPhone

8 comments:

  1. Ariff Fahmi pun taji amoi ni..sewa kat luar kelantan/malaysia..mmg tak salah..diorang punya budaya boleh meniaga puki & bontot

    ReplyDelete
  2. Depa apa nak kisah sangat pasal puki, kerana bukannya ape2,lagi pulak tak yah di tebok2 sebab dah sedia belubang, dan lubang itu tempat masuk duit, jadi tak heranlah Pelesit2 yang berasal dari parasit yang mempunyai wang banyak hasil dari pendapatan kotor, akan melebur duit mereka kesitu.

    Bak kata orang Duit Pelesit Setan Makan....! sesuai sangat2.

    ReplyDelete
  3. Ingatkan kisah sayangku dengan homo cun yang sama-sama suka bontot.Nasib baiklah bukan!

    ReplyDelete
  4. Yg melayu tak sedar2 sampai sekarang ialah hanya umno yg boleh selamatkan RIM. Pemimpim2 parti lain hanya pandai bercakap walaupun apa yg dicakap mereka sendiri tak paham.
    Hanya satu yg melayu boleh harap sekarang ni iaitu umno. Nak harap PKR? Parti yg sokong zionist. PAS? Sekejap isle sekejap islam sekejap tenggelam.
    Apa lagi yg orang melayu pikir? Aku kekadang pelik dengan perangai melayu ni. Nak tunggu anak bini jadi hamba abdi baru nak sedar ke? Tak ingat ke orang melayu yg datok nenek mereka berkorban demi anak bangsa diaorang (kita orang sekarang). Tak payah harapkan pkr atau pas sendiri yg kelam kabut dengan karenah party yg tak habis habis lagi membosankan.
    Buka mata akal dan fikiran anda sebelum melutut bersujud lalu tersembam di tanah air sendiri.

    Dato R

    ReplyDelete
  5. pantat punya parpukari, cerita mcm ni pun kamu memantatkan kbenaran nya. memang kamu ni pantat be.

    ReplyDelete
  6. Hebat parpukari production...

    NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. penipu duit lembu sape plak??

    ReplyDelete
  8. jgn stress sgt pasal politik... layan blog nie dulu....
    jumpa disanaaaaa......

    http://stresssik.blogspot.com/

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!