CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Monday, February 27, 2012

PANAS! ORANG MELAYU HINA ISLAM DI FB? MESTI BACA

Ini ada member kasi aku pasal budak-budak Melayu yang sudah semakin moden dan boleh hina kesucian agama Islam ikut suka mak bapak mereka je:

Klik untuk besarkan imej!
Agaknya sebab itu selepas menonton Anwar tibai China Doll, Anwar liwat jantan, badrul dok panjat bini orang, Eli dok terkangkang dan macam-macam lagi tetapi jenis melayu ini tetap menyokong Anwar dan PR kan? Sebab tu mereka ni tak heran Anwar walau Anwar pertahan Israel!

Korang tengok la maki hamun mereka ni? Jika ditakdirkan aku terserempak dengan salah satu manusia di atas ini, maka akan aku ajar mereka sampai mereka akan ingat kembali apa asal usul mereka! Golongan lahanat macam ni dah halal darah mereka sebenarnya!

16 comments:

  1. Inilah akibat guru-guru agana disekolah suka sangat tekan budak-budak tu tentang rupa orang beragama tetapi tidak menekankan maksud apa itu orang beragama. Budak-budak tu berlakon. Depan mak bapak, cikgu-cikgu mereka berlakon baik. Sebenarnya inilah warna mereka.
    Aduh sedihnya! bala apa yang Allah dah turunkan pada anak cucu Adam berbangsa Melayu!

    ReplyDelete
  2. Melayu yang macam ini yang menyokong penuh anwar ibrahim and geng..

    ReplyDelete
  3. Bro Bukan salah ibu mengandung tapi salah bapak nya yang ta reti pakai kondom , sebab tu lah kepala budak ni jadi biol

    ReplyDelete
  4. Bro Bukan salah ibu mengandung tapi salah bapak nya yang ta reti pakai kondom , sebab tu lah kepala budak ni jadi biol

    ReplyDelete
  5. biasa la, bila mak bapak selalu abaikan anak. didikan agama pon tah kemana. anaknya bukan taknak usaha sendiri belaja agama. pasal dah masalah materialistik. tu yg jadi buta agama. aku nampak dia ni, mmmg kena ludah ngan aku

    ReplyDelete
  6. Bro, cikgu skolah terutama area bdr Sri da$$$¥¥ra tu ramai yg keje ya menyesatkan murid dan pecahbelahkan perpaduan sesame guru. Orang suruh mengajar agama, ko pulak mentarbiah murid bencikan kerajaan. Ni yg murid2 bukan belajar agama tapi belajar bencikan kerajaan.
    Ni lah hasilnya.

    ReplyDelete
  7. Dari gaya komen..ni budak singapore..salah satu yg bagi komen tu rasanye Makcik Hajah tut..yg pernah bikin hangat dl..idup balik ke FB dia..tolong tuan pK siasat..

    ReplyDelete
  8. jadi macam mana cara kita nak jawab KENYATAAN mereka supaya mereka boleh berfikir semula????.....jom sama2 kita fikir

    ReplyDelete
  9. apa nak heran bebudak melayu ni,asal usul dorang dulu pun dari pagan. bila da sampai ke 7 keturunan balik asal la..yang beriman da tak banyak, yg sayangkan bangsa tinggal berapa kerat. yg lebihnya berimamkan mahdi kaki bontot,berguru dgn ostad2 pembalun bini orang dan cucuk sate sdiri.species melayu hampas.

    ReplyDelete
  10. apa nak heran bebudak melayu ni,asal usul dorang dulu pun dari pagan. bila da sampai ke 7 keturunan balik asal la..yang beriman da tak banyak, yg sayangkan bangsa tinggal berapa kerat. yg lebihnya berimamkan mahdi kaki bontot,berguru dgn ostad2 pembalun bini orang dan cucuk sate sdiri.species melayu hampas.

    ReplyDelete
  11. ya ALLAH..kesian budak2 ni , ALLAH tu kan tuhan perlu ke Die ikut nafsu kita?!mintak jauh perkara ni kat malaysia!kita kene kerja keras tuan/puan.

    ReplyDelete
  12. MashaAllah..! bagi aku sebenarnya mereka tersebut bukan beragama Islam, mungkin cuma berlagak2 Islam untuk melaga2kan umat Islam!

    BERWASPADALAH DENGAN GULUNGAN INI.

    ReplyDelete
  13. Klau tgk dari segi penggunaan ayat, nmpk mcm org singapura..

    ReplyDelete
  14. Syaitan dah berjanji akan menyesatkan manusia hingga akhir zaman. Kita dikurniakan akal, gunakanlah dengan sebaik-baiknya. Pada yang tersasar kita hanya mampu berdoa semoga diberi hidayah oleh Allah swt. untuk kembali ke jalan yang lurus. Sesungguhnya Allah Maha Pengampun dan menerima taubat. Ugama Islam tidak diwarisi. It is acquired bukannya inherited. Contohnya anak Nabi Nuh a.s. dan Ibrahim a.s. dengan ayahnya. Fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
  15. Ya ALLAH kau tunjukkan jalan yang lurus kepada makhluk makhluk yang sesat ini. . .

    ReplyDelete
  16. Biarlah dia nak berkata kata..pabila ALLAH menghilangkan nikmat suara baru pada dengan muka..ni mesti kes mak/bapak liberal atau dah memang keturunan dajal mata satu yang menyesatkan...kau tak nak beragama kau pun pasallah yang nak menyibuk dengan ISLAM dan agama ku kenapa?...muka kou mesti huduh tu sebab kou benci sama ALLAH kan..tak pun nasib kou selalu malang so kou salahkan ALLAH..kalau gitu pendek cerita KOU BERPUTUS ASA ATAS RAHMAT ALLAH...selalu selalu lah nonton TANAH KUBUR ada gak faedahnye..wassallam

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!