GEMPAR! PAS DAH MULA SERANG BERUAS!

Nampaknya apa yang dikata oleh Dr Zambry tadi pasal pemilihan calon memang kena diambil serius. Dia tahu apa dia cakap:

"Beberapa YB Perak yg berkhidmat lebih drp 3 penggal & menang dgn majoriti kecil dlm PRU-12 bersedia utk tak bertanding pd PRU-13 -MB, DS Zambry"

Aku cukup takut tgk crowd macam ni! Apa nak jadi ni? Apa orang UMNO kat Bruas buat dengan keadaan ini. Aku baru dapat tahu lepas hujan reda orang makin bertambah ramai ni.

Guan Eng si bapa Nenen baru habis berucap, lepas ni Hj Hadi akan berucap! Si peliwat tegar tang kuat berzina on the way dari Penang nak menipu orang Bruas!

Dengan keadaan macam ni boleh ke BN pertahankan Perak? Apa orang UMNO buat? Nak tengok je ke Pakatan mengencing rakyat terus-terusan? Memang tak nak menang ke ni?

Tahukah kome, kalau keadaan berterusan macam ni kita bakal menjadi pembangkang semula di negeri kelahiran aku ni? Apa perancangan UMNO untuk counter benda ni?

Aku nak tau, aku tak nak Perak jatuh lagi....

14 Responses to "GEMPAR! PAS DAH MULA SERANG BERUAS!"

  1. Masalahnya terlalu banyak FITNAH pada UMNO oleh mereka ini semua dan ramai pula terlalu senang termakan dakyah mereka. Mereka tak ada MODAL hanya hasutan kebencian terhadap establishment. InsyaAllah kita bersikap positif dan semoga UMNO bangkit dengan pengisian untuk kebaikan rakyat Perak khasnya dalam hal ini.

    Dan memang baiklah calon calon sedar sendiri betapa mereka mesti berkorban dan beri laluan pada calon lain yang lebih dihati rakyat. WaAllahuAlam.

    ReplyDelete
  2. Ahmad Zahid Hamidi kena tolong orang beruas....

    ReplyDelete
  3. kalau umno nak menang, terap prinsip 'kena buku dengan ruas'..insyallah

    ReplyDelete
  4. masalahnya orang-orang UMNO takut hendak membuat fitnah kerana mereka takutkan balasan Allah, tidak seperti orang-orang PAS yang menabur fitnah disana-sini dan tidak takutkan dosa sebab POK NICK dah menjanjikan syurga buat dia orang semua.

    ReplyDelete
  5. ada ckp2 di kalangan org2 pas yg umno bruas ni bermasalah dari ketua bahagian, timbalan dan naib..harap2 tkde laaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul! Terbaru naib tu sapu bini kawan sendiri sampai bercerai berai...

      Delete
  6. Zahid(bekas kroni dan anjing Anwar)Hamidi pun dah jangka PR akan menang PRU 13.
    Sebab tu dia ajak LGE naik Scorpene.
    Dia nak bagi LGE membiasakan diri sebagai persiapan sebagai Presiden dan Supreme Commander Malaysia.
    Zahid tu kalu dah anjing memang akan jadi anjing jugak.
    Dia banyak duit semasa zaman Anwar dan guna duit utk jadi Naib Presiden.
    Org2 mcm ni le yg Najib Mongol kata winnable candidate.

    ReplyDelete
  7. Ala dia orang tu ramai-ramai dengar ceramah aje. Nak tahu antara kebenaran dan kemungkaran. Antara yang betul dan yang penipu.

    Tapi bila mengundi nanti tetap BN.

    ReplyDelete
  8. Anon 7.58, jaga la sikit mulut kau tu. AKu sendiri dah check dengan DS Zahid Hamidi, dia memang clean la, dia bukan anjing Anwar. Dia orang Najib, tapi anwar memang nak UMNO percaya bahawa Zahid ni orang Anwar suapay mudah dia dibunuh karier politiknya. Sial kan Pakatan ni?

    ReplyDelete
  9. Pemuda Bagan Dato,
    Typical UMNO tak suka kpd kebenaran.
    Cuba ko tengok sejarah 98, Zahid (anjing Anwar} Hamidi tu penyokong totok Anwar le.
    Tak usah le nak menegak benang yg basah.
    Anjing kalu dah makan taik tetap akan makan taik.
    Musoh dlm selimut UMNO ini akan membawa Anwar masuk semula UMNO kerana itu saja jalan Anwar utk jadi PM.
    Dari mana Zahid {anjing Anwar} Hamidi ni dapat kekayaan yg luarbiasa?
    Ko jgn tarok kepala hotak ko kat kepala bawah ko.

    ReplyDelete
  10. saya pengundi d perak tak menyerah utk kali kedua pada fuckatn riot..

    cukup hanya di sini sayangg.....

    ReplyDelete
  11. Aku dah peringat kat YB Beruas & pengkalan Baru lama dah, setesen bas pun tumpang restoran Cina,yang naik bas orang kita,bagi tau kat orang kata kita menjana pembangunan, sembang kat kedai kopi boleh la, bila masyarakat tanya balik nak jawab apa?

    ReplyDelete
  12. Ni lagi satu yang aku tak bekenan, yang pi tutup air kat tandas masjid tu pasai apa? orang tak marah kat orang yang tutup airsebab deme tak tau, tapi yang kena sumpah seranah AJK Masjid,Nak lawan pun biarlah tak merosakkan imej dan maruah penjaga rumah Allah.naya aje

    ReplyDelete
  13. pulak dah! pump air milik Jabatan Pertanian kat tepi sungai kena sabotaj,battery hilang,wayar dipotong potong, radiator dituangkan minyak. pasai nye tokeh kilang papan yang guna buat pengairan kebun sayur.kenapa le khianat sangat. macam mana nak raih undi kali niii, rosak,rosak

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!