TOLONG! AKU DAN KENGKAWAN BLOGGERS AKU TELAH DILIWAT!

Aku tak sangka la beb aku dan kengkawan bloggers aku boleh kena liwat dengan manusia-manusia tak bertanggungjawab ni. Siapakah orang yang telah cuba meliwat kita orang ni? KLIK SINI DAN SINI

Selama ini aku dok taruk cili kat orang, last-last aku sendiri kena liwat dengan golongan jual nama orang dan menjadi kaya ni! Bangsat sebangsat-bangsatnya manusia jenis ni. Moga mereka dilaknati hendaknya!

10 Responses to "TOLONG! AKU DAN KENGKAWAN BLOGGERS AKU TELAH DILIWAT!"

  1. gua dan kawan-kawan gua pun kena liwat jugak bro....binawe punya lahanat!

    ReplyDelete
  2. PARPUKARI KENA LIWAT ?

    BRO, JOM KITA 'LIWAT' DORANG BALIK NAK ?

    ReplyDelete
  3. Bro..alang-alang dah kena liwat..baik kita liwat balik sama dia orang sampai bontot pecah..muaaahahahaha

    ReplyDelete
  4. Palam Kadaka kolam naaraayana,.., palam kadantal puuraayana . Peribahasa dari kerala. Yentha kaka chaya kudehcha. fikir fikirkan lah.

    ReplyDelete
  5. klau boleh nak gak aku liwat nurul izzah

    ReplyDelete
  6. klau boleh nak gak aku liwat nurul izzah

    ReplyDelete
  7. klau boleh nak gak aku liwat nurul izzah

    ReplyDelete
  8. magnum kasi taruk... ape lah rope nye parpu kena liwat, bila nak lewat depa balik?

    ReplyDelete
  9. orang ni pun bloogers jugak kan?
    dia ada 'kabel' atasan kan?
    kemudian ada hati nak jadi ketua umno bahagian kan?

    kemudian ada hati nak dicalonkan pada PRu akan datang kan?
    dan dia selalu cakap besar , kondem seorang bloogers baru2 ni kan ??

    dia ada nama mcm gelaran paling tinggi kan ??

    opss ..silap ! sori !!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!