SKANDAL SEKS PAS! PANAS PAK LEBAI DARI UTARA TERGELINCIR KE DALAM LUBANG NIKMAT!

Add caption
Aku nak share dengan korang pasal skandal terbaru dari kumpulan hijau putih yang satu masa dulu perjuangkan Islam tapi dek kerna terlampau ramai calonnya berzina maka mereka tuykarkan kepada kebajikan pula, yalah banyak sangat ditabur airnya maka mereka tukar la.

Untuk pengetahuan korang, TUKANG SCREW yang mendedahkan skandal ini adalah orang yang sama pernah dedahkan skandal DIN PUDURAYA satu msa dulu, sampai hari ini Din Pudu tak berani nak saman Tukang Screw dan aku, he he he. Maknanya cerita tu betul la.

Senyap terus Din Pudu! Sekarang ni bacalah skandal panas yang baru didedahkan sikit je ni. Insya'allah dalam masa terdekat semua detail korang akan dapat!

Di mana-mana sahaja dalam media arus perdana dan alternatif masih membicarakan BERSIH yang selesai membuat 'road show' kedua pada 9 Julai 2011. Motifnya masih sama; perjuangkan sistem pilihan raya yang bersih dan adil (sebenarnya nak tumbangkan kerajaan). Tidak perlu dihuraikan secara terperinci pihak mana yang benar dan yang salah. Terpulang kepada rakyat Malaysia yang bijak bistari. Tidak perlu diperdebatkan keikhlasan BERSIH memperjuangkan sistem pilihan raya yang didakwa dimanipulasi kerajaan memerintah (sebenarnya pembangkang teringin sangat jadi kerajaan).

Moral yang dapat dilihat daripada iltizam BERSIH ini ialah:- Pakatan Rakyat cuba menutup semua kelemahan dan kekurangan sokongan rakyat terhadap mereka dengan menjahanam serta menyalahkan agensi-agensi kerajaan sedia ada supaya rakyat hilang kepercayaan seterusnya mendoktrin pemikiran rakyat yang pro Pakatan supaya menumbangkan kerajaan dalam pilihan raya akan datang. Inilah yang pelik dalam trend politik di Malaysia apabila parti-parti politik yang berlainan ideologi sedia ada cuba menjatuhkan satu sama lain dengan cara paling "menjijikkan" tanpa melihat kepentingan keselamatan negara!

Sebenarnya apa yang Tukang Screw hendak kongsi bersama untuk dinilai dan difikirkan ialah tentang pelakon-pelakon politik dari Utara yang mewakili parti yang berlandaskan dan memperjuangkan Islam, di masa yang sama melihat musuh politik mereka tidak Islam dan tidak BERSIH. Khabarnya seorang wakil rakyat di Negeri Jelapang Padi telahpun mendirikan rumah tangga dengan isteri keduanya. Alhamdulillah, kalau tidak dapat membina masjid sebenar dapat membina masjid yang baru pun jadilah. Selamat Pengantin Baru YB walaupun agak terlambat diucapkan. Lebih istimewa apabila tarikh pernikahan tersebut jatuh pada 14 Februari 2011 bersempena Valentine Day di Masjid Bandar Baru Salak Tinggi, memang romantik YB. Tukang Screw tidak mempertikaikan perkahwinan tersebut yang memang dituntut Islam tetapi cara perkahwinan itu berlaku yang menimbulkan pertikaian sebenarnya.

Apa yang menarik, isteri yang baru dinikahi YB Romantik ini sebelum ini merupakan isteri orang yang diceraikan pada 8 November 2010 atas permintaan si isteri yang mendakwa hidupnya tidak bahagia bersama suaminya (mana ada suami yang sempurna). Hasil perkongsian hidup dengan suami pertama, si isteri mempunyai dua cahaya mata (itupun tak bahagia). Kerana terus didesak untuk diceraikan akhirnya si suami menceraikan isterinya bukan kerana marah malah kerana sayang dan sedar si suami tidak mampu membahagiakan isterinya ke tahap maksimum. Jika tiada angin manakan pokok boleh bergoyang.

Setelah disiasat, akhirnya dengan kehendak Allah maka terbongkarlah punca sebenar si isteri memohon cerai dan akhirnya diceraikan. Alkisah berlaku semasa reunion Ansara di Seremban pada tahun 2009 yang turut dihadiri YB Romantik dan si isteri yang merupakan bekas kekasih lamanya. Cinta bertaut kembali disusuli dengan beberapa perjumpaan sulit dan perbualan telefon tanpa diketahui si suami. Sejak itu dua pasangan pertengahan umur ini mula melahirkan rasa cinta sayang dan mengimbas memori silam zaman muda-muda dulu. Memang romantik tapi dah tua-tua macam tu nampak macam biang keladi pulak, buruk rupanya. Mereka selalu dikesan berdua-duaan di dalam kereta sekitar Damansara pada Oktober 2010 yang turut disaksikan keluarga si isteri sendiri.

Perangai pelik YB Romantik yang sedang dilamun cinta ini mula dikesan oleh anaknya sekitar Aidilfitri 2010 dan yakin ayahnya telah merancang untuk mengahwini ibu tirinya itu melalui pelbagai perancangan yang teliti sehingga membawa penceraian dengan suaminya. Pada 19 Oktober 2010, si isteri telah memfailkan penceraian dengan suaminya di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan atas alasan tidak lagi sefahaman. Akhirnya si suami telah menceraikan isterinya dengan talak satu pada 8 November 2010 dan penceraian berlaku dengan lancar tanpa melalui sesi kaunseling. Apa yang pelik, tarikh perbicaraan telah dimaklumkan pada tarikh penceraian difailkan dan ini merupakan sesuatu yang mustahil dibuat kecuali ada 'orang dalam' yang boleh menguruskan perkara tersebut.

Nantikan sambungannya, sementara itu blogger di Kedah juga sudha mula keluarkan kisah skandal ni. Klik sini dan sini

Ini skandal panas tahap babi punya!

6 Responses to "SKANDAL SEKS PAS! PANAS PAK LEBAI DARI UTARA TERGELINCIR KE DALAM LUBANG NIKMAT!"

  1. kalu betoi ler ceriter nih, isteri2 kita tak selamat kalu ada orang2 PAS nih... jangan sekali-kali bawa keluarga lebih-lebih lagi isteri atau anak perempuan berdekatan dengan orang2 PAS nih... bahaya siot... kalu ada orang berserban berjanggut, pura2 pandai baca ayat koran tapi tak paham pun, jadi menteri, abis anak2 dara orang Malaysia dirosakkan mereka... kalu ada aljuburi, abis lak anak teruna orang Malaysia di"gay"kan lak... kalu ada Limkitasiang, abis lak anak2 Melayu kita tak ada tempat tinggal diMalaysia ni pulak... puaka lar PR ni...

    ReplyDelete
  2. Penangan kekasih lama ni bukan main lagi hebatnya, nooo. Cinta kali kedua, camtu. Tapi ini baru cerita dan gossip, belumlah layak dijadikan hujah selagi tidak dikemukakan bukti2 sahih dan saksi lapan mata. Apabila seorang yang fasik datang membawa sesuatu berita maka siasatlah....Tidak mustahil juga kerana PAS telah menjanjikan syurga kepada pengikut dan penyokongnya, soalnya syurga yang luas atau syurga yang sempit.

    ReplyDelete
  3. Salam, inilah kerja anjing-anjing BN seperti Mamak Parpu untuk merosakkan kemurnian Pakatan dengan tuduhan dan tohmahan yang hina, menjatuhkan maruah pemimpin Islam. Adakah kamu menghayati Al Quran? Pastinya tidak! kalau kamu hayati kalam Allah itu nescaya kamu tidak akan mengada-adakan cerita sebegini yang jelas menjatuhkan keaiban orang. Di mana 4 saksi orang beriman kamu yang akan tampil mendedahkan kemungkaran itu? Tidak kamu takut dengan hukuman dan seksa Allah? kamu pastinya tidak taku sebab kamu MAMAK LAKNATULLAH!

    ReplyDelete
  4. Anon 8.49,

    Kalau dengar cakap awaklah yang Alim, tak pandai maki2, carut2, bercakap bersandarkan Ayat2 Al Quran.....

    Apa...? Maki anjing2 BN, Mamak Laknatullah tu Pedoman dari Ayat2 Al Ouran leh ya....?

    ReplyDelete
  5. aku dah lama pun haramkan puak bewak hijau(maksud aku orang2 pas la tu)memijak kawasan rumah aku.
    aku dari dulu tak percaya langsung dengan mereka.
    kalau aku jumpa anjing dan orang2 pas dalam hujan lebat..aku lebih rela menumpangkan anjing tersebut dalam kereta aku dari menolong puak bewak hijau nih.
    anjing adalah najis tapi bolih disamak..tak memudaratkan.
    kalau bewak hijau pas..nasib tak baik anak bini kita mereka sapu...contohnya mat sabu tu..
    bewak2 hijau pas gila sek.

    penembak babi.

    ReplyDelete
  6. Reunion...reunion weeeeeeei...!!! untung-untung dapat bebini ngan bini orang...kite pilih yang begetah leeer..!!!! amacam...???? Reunion...reuniooooooon...!!! He he he..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!