WAHAI PENCACAI PAKATAN HARAM KATAKANLAH INI BUKAN ANUWAR SIVAJI PANDIKUTTY?


Wan Azizah seperti biasa, adalah pelakon yang dibangsatkan oleh seorang lelaki yang bergelar suami. Atas alasan menyelamatkan maruah keluarga dan demi anak-anak, Wan Azizah akan berkata apa-apa sahaja demi menunjukkan yang suaminya adalah jantan tulen yang baik walaupun semakin banyak bukti tentang kejantangan songsang lelakinya serta kegilaan Anwar Ibrahim terhadap China Doll.

Sama seperti kes video lucah yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah mengakui tidak menontonnya lagi atas alasan HARAM DARI SEGI SYARA' tetapi bertungkus-lumus untuk memberitahu orang ramai bahawa Anwar tidak terlibat dalam video tersebut, walhal dia tidak pun menontonnya.

Kemudian, bila keadaan jadi kecoh, Wan Azizah pun tampil dengan berkata, yang dia telah menonton klip video tersebut bersama anak-anaknya tetapi mengekalkan penafian. Bagaimanapun, apabila klip video yang lebih jelas dan memperlihat saiz botol mineral yang terjuntai di celah kangkang Anwar, Wan Azizah tidak pula berkata apa-apa, sebaliknya sekadar menafikan.

Itu pun mungkin sudah makan beberapa das penyepak, terkencing dijerkah Anwar mahupun hampir diterajang oleh lakinya!!!


Itulah juga yang berlaku dalam kes PANDIKUTTY. Menyedari lakinya sudah terdesak dan akhirnya terpaksa melarikan diri ke Bahrain ekoran wujudnya desas-desus Eskay akan membuat pendedahan yang lebih besar berbanding video seks, selain skrip drama jenayah bunuh ke atas dirinya tidak menjadi, Wan Azizah cuba mengulas isu tersebut.

"Kalaulah Perdana Menteri Najib kata Anwar kata dia 'pandi kutty', Anwar tak kata dia. Anwar kata siapa yang rasuah, siapa yang buat fitnah, siapa yang bunuh, itulah perangai 'pandi kutty'. Yang mereka nak terasa kenapa? Siapa makan cili dia yang terasa pedasnya." (BACA DI SINI)

Kalau macam tu, betullah Anwar Ibrahim meliwat sebab dia segera lari ke kedutaan Turki kononnya kerana ancaman bunuh sampaikan Wan Azizah dan anak-anaknya juga tidak tahu ke mana Anwar hilang. Kalau macam tu, betul jugalah Anwar memang tujah nonok China Doll yang tergaru-garu selepas main dengan Anwar itu, sebab Anwar tak berani langsung bersumpah melaknat dirinya sendiri sebaliknya sibuk dengan qazaf sebab nampak ada lompang untuknya lari?

Dan kalaulah alasan yang digunakan oleh Wan Azizah, maknanya, memang betullah Anwar adalah seorang gay tua berkemaluan besar yang tidak berani memberikan DNAnya kerana ditakuti mendedahkan dan mengesahkan DNA Lelaki Y adalah dia sendiri. Sebaliknya berdalih dengan mengatakan profil DNA lamanya masih ada dalam simpanan pihak berkuasa, sedangkan dia tahu, prosedur mahkamah ialah mendapatkan DNA baru untuk kes baru kecuali bagi kes-kes tertentu. Dan prosedur tersebut adalah amalan mahkamah di seluruh dunia.

Dan terlebih-lebih lagi benarlah memang Anwarlah si penujah nonok China Doll itu sehingga tertinggal jam tangan Omega. Kalau tidak, pasai apa Wan Azizah, Nurul Izzah dan Anwar Ibrahim boleh mengamuk atau berpura-pura mengamuk apabila ditanya oleh wartawan tentang hal tersebut?

Akui sajalah Wan Azizah oooiiii... kau sebenarnya lebih berbangga sebab 'dimadukan' dengan China Doll berbanding 'dimadukan' dengan jantan. Itu fasallah kau boleh terlepas cakap beberapa kali, 'Anwar dah baik semenjak keluar dari penjara'.

7 Responses to "WAHAI PENCACAI PAKATAN HARAM KATAKANLAH INI BUKAN ANUWAR SIVAJI PANDIKUTTY?"

  1. Jijah pun dah lama tak dapat, Nuwar pun dah tak lalu nak sondol dia..Ikan sepat Jijah dah lama kering..lolz

    ReplyDelete
  2. EDISI BERWARNA..
    MEMANG JELAS WAJAHNYA..
    MASIH NAK MENAFIKAN? TAK RASA BERDOSA?

    ReplyDelete
  3. bagus datok eskay..sibok benor aku tgk ko duk uruskan przinaan..xgitu..ke hulu ke hilir..sepatutnya ko cuba mghalang prbuatan itu..

    ReplyDelete
  4. bagus datok eskay..sibok benor aku tgk ko dalam video tu.

    ReplyDelete
  5. BERTAUBATLAH. KEMBALILAH KEPADA AJARAN ISLAM YANG AGUNG.
    ADAKAH ANDA FIKIR APA YANG ANDA LAKUKAN INI AKAN MENDAPAT REDHA DAN RAHMAT ALLAH??
    PERCAYALAH CAKAP SAYA, JIKA ANDA BERTERUSAN BEGINI, HIDUP ANDA AKAN LEBIH TERHIMPIT.
    BERPOLITIKLAH SECARA MATANG DEMI KEMAKMURAN NEGARA KITA TERCINTA.

    ReplyDelete
  6. Dato Eskay mungkin salah, Tapi pendedahan beliau menyelamatkan kita semua daripada si BABI baruah bernama Anu arrrr,,,,

    lebih baik jadi Dato Eskay daripada jadi BABI

    ReplyDelete
  7. Bro,

    aku tau la lu punya kecikk...tp jangan la dengki Anwar punya besar...kah..kah...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!