CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Friday, May 20, 2011

KUNYIT HANGIT! ANUVAJI PANDIKUTTY NAK KELENTONG APA LAGI?





Kata Anwar, besar kemungkinan dia mengenali orang yang 'menyamar' sebagai dirinya di dalam video lucah yang dikaitkan dengan dirinya apabila ditanya tentang skandal itu dalam sesi perbualan bersama Yahoo! News.

Bagaimanapun, jawapannya seperti biasa, adalah jawapan longlai seolah-olah dia sudah buntu untuk mencari jawapan yang paling meyakinkan untuk menjawab persoalan itu walaupun dia berulang-ulang kali menafikan penglibatannya dalam video berkenaan dan walaupun dia menuduh semua itu adalah komplot UMNO-BN, jawapan standard yang boleh diperolehi dari mulut Anwar, seolah-olah UMNO berahi sangat dengan dia sehingga terpaksa berkonspirasi menghasilkan video seks itu.

Sebenarnya Anwar tidak perlu berbelit-belit dan menunjukkan kemarahannya ketika menjawab soalan-soalan yang berkisar tentang jam tangan Omega mahupun penglibatannya dalam video tersebut secara langsung di Internet.



Kalau benar dia sudah pun mengenalpasti orang yang 'menyamar' sebagai dirinya di dalam video tersebut, Anwar tidak akan menunggu panjang. Dia akan segera membuat laporan polis dan meminta polis menangkap orang itu. Apatah lagi dia sudah kenal, jadi orang berkenaan tidaklah seperti suspek menyimbah asid yang sehingga kini masih belum ditangkap. Apatah orang yang 'menyamar' itu telah mendatangkan kesan buruk jangka pendek dan jangka panjang kepada Anwar sendiri dan PKR serta Pakatan Rakyat.

Anwar tahu siapa lelaki berperut buncit dan bertetek labuh seperti orang berusia 63 tahun dalam video tersebut?

Tunggu apa lagi, laporlah kepada polis dan saman saja orang itu kalau benar Anwar mengenalinya!!!!

Lainlah kalau yang menyundal dengan jalang China itu adalah Anwar Ibrahim sendiri, apa yang dia mampu lakukan hanyalah memberikan jawapan yang serba melawakkan dan serba terbelit-belit macam kote itik!!!

Tiada daya, tiada upaya melainkan dengan bantuan Allah Taala!

House PK: Ini aku petik dari Flying Kick! Apa lagi kau nak kelentong Anuvaji Pandikutty oi? Tak cukup terang ke muka kat atas tu? Aku cabar kau wahai Pandikutty, buktikan dalam video tu bukan kau! Jangan main cakap je, kau cakap 10, 100 menipu!

Aku tunggu ni Anuvaji oi!

11 comments:

  1. latifah: abang nak pegi kemana?

    Jamil : abang nak ke kenduri kawin kawan abang, jamil jugak namanya...

    ReplyDelete
  2. Setuju!!Anwar wajib buktikan sekiranya tidak bersalah..bukannya berdalih!!!

    Jom Tengok :
    LELAKI AJAIB 2008!!

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..

    Mr Parpu.. Saya nk komen sedikit tentang Bob Lokamn, harap diterima dan maaf sebab salah section..

    Berkenaan Bob Lokman nih, ini komen saya..

    Lebih awal sedikit dari Bob Lokman, wujud lagi rakan seperjuangan beliau dalam dunia hiburan ini yang dah bertaubat.. Beliau yang saya maksudkan ialah saudara Syam Kamikaze.. Bezanya taubat mereka ini ialah :

    1) Syam tidak announce dia bertaubat, kerana Islam tak minta kita announce dan promote kita dah bertaubat.. Bob berbeza..

    2) Syam dilahirkan dan dibesarkan dalam keluarga yang tidak islamic.. Tidak seperti Bob Lokman atau Akhil Hai Rawa, mereka berdua nih dari keluarga berteraskan agama..

    3) Syam selepas bertaubat terus mendalami agama.. Bob, Akhil, Radzi Melisa bertaubat mendalami PAS..

    4) Syam selepas bertaubat terus berada dalam bidang hiburan, cuma bidang itu diasimilasikan dengan Islam berdasarkan kemampuan dirinya.. Bob pula meninggalkan bidang itu dan menghentamnya dan salahkan bidang itu...

    5) Syam bertaubat mencari ulama'.. Bob bertaubat mencari ahli politik..

    Ini video Syam dan komentarnya tentang taubatnya..

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1592227944435&comments

    Ini video yang sama di Youtube.. tapi Syam punya part bermula pada minit yang ke 1:16:00

    Lebih baik dari BOB (bagi saya), Syam bertaubat mencari pandauan hidup dari ualma' tersohor Malaysia, Dr Asri Zainul Abidin, Bekas Mufti Perlis..

    Saya harap Mr Parpu dan bloger len boleh highlight video ini di blog masing2.. Terima kasih..

    Semoga Allah rahmati Mr Parpu.. Allah rahmati umat Malaysia..
    Allah rahmati kita semua.. assalamualaikum..

    ReplyDelete
  4. Nape polis cakap video tu tulen,,nape tak cakap pelaku dalam video tu Anwar..pelik gak gua ni...

    ReplyDelete
  5. Alasan otak Yahudi Pak Sheikh, paras rupa, wajah dan muka, memang sama, gaya jalan dan bongkok sama, style rambut, beruban dan nak botak sama. Pancutan berdas das DNA pun sama, tetapi bukan saya, kerana perut dan tetek tak serupa saya. Ishh ishh ishh ish ish ishh geliga beul otak Yahudi Pak Sheikh terkutok. Lepas itu spin punya spin, kata konspirasi, di upah UMNO, kaitkan Ds Najis dan Isteri, Tun Dr Mahathir, UMNO, Utusan, TV3, dan selagi ramai yg termampu. nilah otak berjambul terkutok Yahudi pak Sheik

    ReplyDelete
  6. korang tengok video tu korang dah tahu sapa.....polis hanya mengesahkan video tue tulen sebab ramai yang bertanya tentang kesahihan video tue..tapi bukan bertanya tentang pelaku sebab pelakunya mmg semua orang dah tahu...anwar ibrahim....

    lagipun Eskay dah bagitau tu video seks anwar ibrahim...Eskay yang membuat laporan polis...lepas tu anwar pulak buat laporan polis kata bukan video dia..video seks sape lagi..anwar ibrahim la....

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,

    To Naza : Memang alangkah baiknya Syam Kamikaze tu bertaubat dan mendalami Islam, tapi malangnya jika ingin mendalami Islam haruslah mencari Guru yang sesuai, memilih Asri Zainal Abidin ada Kesalahan yang amat besar kerana beliau adalah PUAK WAHABI (Sekarang ni sibuk bunuh rakyat BAHRAIN), banyak ceramah2 beliau songsang dan sesat, mengatakan Allah bertangan dan sebagainya, jika anda tidak percaya carilah dilaman youtube tentang FITNAH2 dari pihak WAHABI LAKNATULLAH ini, AGAMA ISLAM kita terancam, cuba nilaikan dengan akal dan hati yang tenang tentang perkara ini.. Salam

    ReplyDelete
  8. gambar jelas..tapi aircond tu jenama apa hah tak jelas lah..

    ReplyDelete
  9. cuba ko tgk...muka eeskay dgn anwar lebih kurang sama saja.. saiz badan pun lebih kurang sama..mana tahu eskay pakai silikon buat macam muka anwar...tapi yang lebihkan anwar kenapa...memag video tulen tapi orang kat dalam belum tentu tulen.. sekarang dunia teknologi tinggi, guna silikon buat topeng cukup.. agaknya sebab itu viseo tu hitam putih.. korang boleh fikir tak....

    ReplyDelete
  10. Kepada megat haziq,
    Alahai.... Megat O Megat kenapalah kau ni dungu sangat. Orang macam kau ni lah yang membolehkan Anwar terus hidup menipu. Janganlah bodoh sangat Megat. Kesian aku tengoh orang2 macam engkau dan yang sejenis dengan nya.

    Semoga Allah membuka matahati kamu supaya dapat melihat kebenaran. Islam Malaysia bakal hancur kerana dia kerana nak sangat menjadi PM (Pandikuti Malay).
    Khok khok khok...

    ReplyDelete
  11. semua tu fitnah ja. tak mungkin la seorang yang sedang dibicara kes liwat tiba-tiba ja pergi lagi tambah masalah. Sangat tak logik la..Anwar bukan bodoh la..

    Bukan mau sokong siapa2 tapi, jelas sangat semua tu penipuan.
    FIKIR LOGIK LA..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!