GEMPAR! VIDEO SEKS ANGLE KE 3 YANG LEBIH JELAS! MESTI TONTON



Ini video kat atas masa ANwar sebut PANDIKUTTI! Tengok muka dia baik-baik, Anwar sendiri kata pelakon video tu dengan dia bezanya cuma perut saja, baiklah sekarang kita mahu tanya Anwar, mana itu pelakon yang mukanya serupa sama Anwar!

Yang lagi bestnya, si bingai dan bebal yang pi dengar ceramah dia ni tak berakal ka? Tanya la sama dia kalau itu bukan Dato Seri, carilah pelakon dia, takkan la takleh cari kot? At least bersumpahlah! Betul tak? Cakap la itu bukan dia.

Tak apa la, sekarang saya kasi kat bawah ni video yang ada terang sikit punya, siapa yang belum tengok, panggil kawan-kawan tengokd an cakap siapa dalam video tu ok!

video
video
video

Katkanlah ini bukan ANuwar Pandikutti?

39 Responses to "GEMPAR! VIDEO SEKS ANGLE KE 3 YANG LEBIH JELAS! MESTI TONTON"

  1. PundAK Kutti Betul Anwar BABI Laknatullah Abdullah Bin Ubbay Zaman ini...

    Kenapalah baru skarang tunjuk vid terang giler nie..senang citer dengan penyokong babi berahak ni...aku nak jumpa jugak pelakon yang nak jadi anuwar pundi kutti celanat nih

    ReplyDelete
  2. Minta maaf, saya tak mau tengok video lucah tu sebab saya orang Islam dan agama kami tak membenarkan umatnya melihat kemaluan orang lain yang bukan suami/isterinya.

    Hari tu ada paderi Kristian pun kata yg sama: jangan tengok video lucah. Mengapa agama dari langit (Islam & Kristian) tidak membenarkan umat mereka menonton video lucah?

    Sedang menunggu fatwa pendeta Yahudi, sama ada ia sama dengan fatwa ulamak Islam dan paderi Kristian...

    ReplyDelete
  3. MEMANG JELAS WAJAH SI DIA.
    KEPADA PEMBELA DAN PENYOKONG MAKSIAT KAT LUAR TU, UDAH2LE BERHUJAH PASAL PERUT KE, RAMBUT KE, JANGGUT KE..NAMPAK BODOH SGT KORANG JADINYE

    ReplyDelete
  4. hmmm..nampaknya eskay tak menipu.
    memang dia org ketiga yg nampak dlm awal video tu..

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Anwar al-Juburie la yang pandykuutty yang sebenar-benarnya. Strategik lapuk menyerang orang dengan bertujuan melindungi kesalahan dan kesilapan diri sendiri.

    Mohon dilink blog www.pendekarberapi.blogspot.com ke blog tuan.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  6. As salam,

    kenapalah tak keluarkan video sudut ke tiga ni dulu....punyalah terang kalau tak mengaku gak tak taulah hei......

    ReplyDelete
  7. untuk pengetahuan anda,jika anda nak zoom video nie utk lebih dekat and besar,korang boleh tekan ctrl +,

    lepas aku seldik tgk,brother yg pakai baju tu, eskay, yang tak pakai baju tu anwar.

    so mmg jelas dan clear lagi..

    pendapat aku je ni...

    ReplyDelete
  8. Turkish politicians resign over sex tapes
    By ASSOCIATED PRESS

    Published: May 11, 2011 01:17 Updated: May 11, 2011 01:17

    ANKARA, Turkey: Two more top Turkish opposition politicians have resigned ahead of next month’s general election after secretly filmed tapes posted on the Internet reportedly showed them having extramarital affairs.

    The resignations on Tuesday raised to four the number of far-right Nationalist Action Party politicians forced to withdraw from the June 12 elections. Two other politicians resigned last month after similar sex tapes emerged.

    Party leader Devlet Bahceli says the tapes aim to harm his party and has suggested that Prime Minister Recep Tayyip Erdogan’s supporters may be behind them.

    Opinion surveys show the far-right party hovering close to a 10 percent support threshold that is designed to keep smaller parties out of Turkey’s parliament.

    ReplyDelete
  9. Saya Pun Org Islam, ada orang kata pemimpin anugerah tuhan difitnah. Jadi saya pun tengok video untuk menilainya, tengok bukan nak buat modal untuk stim.

    Akhir kata saya taknak undi anugerah tuhan dan geng-gengnya pada masa hadapan.

    Doktor, mudim, nurse semuanya lihat kemaluan org lain, masa darurat kita boleh lihat kemaluan org.

    Kes anuar pun kira darurat jugalah.

    He is not fit to be our leader !

    ReplyDelete
  10. Anwar ibrahim PUNDEK KUTTY.

    ReplyDelete
  11. hoii..ko laa babi sebenarnyaa...jgn dok kata org saja wahai babi...ko org umno mmg ko ckp mcmtu..bodoh punya anak setan...kecik kecik takmau mamposs..besar besar menyusahkan org...wakakakkaka

    ReplyDelete
  12. Anwar ibrahim PUNDEK KUTTY.

    ReplyDelete
  13. to JR online:

    kita bukan nak tengok nuar main, nak kasi confirm yang dia tu nuar saja. memang pun dia pundikutti..

    ReplyDelete
  14. geram, marah dan benci yang amat sangat tengok muka anwar...celaka!!huru hara negara disebabkan dajal sorang nie....penyokong pun sama bodoh, bongok, bangang dan yg sewaktu dengannyaaa...

    ReplyDelete
  15. PundekKutti daaaa...ayoma ayopa

    ReplyDelete
  16. Pundek Kutti daaaa...ayomaa ayopaa

    ReplyDelete
  17. Pandikutti~ ahahaha, kuuk diri sendiri

    ReplyDelete
  18. kpd penyokong2 PR, mari same2 mengaminkan doa ini..
    " Ya Allah ya tuhanku, turunkanlah bala Mu ke atas pelakon dlm video seks ini kerana tlh mendatangkan fitnah ke atas pemimpin kami dato' seri anwar ibrahim " amin..
    ada brani?..
    to blogger, tlg sebarkan doa ini spy dpt diaminkan beramai2..

    ReplyDelete
  19. Salam,

    pohon linkkan blog kawan

    www.speakerakyat.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. kpd penyokong2 PR, mari same2 mengaminkan doa ini..
    " Ya Allah ya tuhanku, turunkanlah bala Mu ke atas pelakon dlm video seks ini kerana tlh mendatangkan fitnah ke atas pemimpin kami dato' seri anwar ibrahim " amin..
    ada brani?..
    to blogger, tlg sebarkan doa ini spy dpt diaminkan beramai2..

    ReplyDelete
  21. Wahai puak2 Pakatan Haprak....
    ADA APA2 SOALAN MENGENAI PELAKUN LUCAH YANG HANDAL NI... Sila majukan sebarang soalan mengenai identitinya.

    ReplyDelete
  22. Tak payah nak marah dgn nuar tu sangat,,dia dah terima bala yang dianuugerah tuhan...bala yang dia terima tak habishabis cuma dia tak gila lagi..mungkin akan sampai ketahap bercakap sendiri dan kamu semua hatihati nanti dibunuh olih Aljuburi dan Kak wan akan jadi gila meroyan

    ReplyDelete
  23. Kalau pelakon, dia takkan boleh meniru aksi yang terlampau unik ni seperti usik 'button' sebelum naik katil, duduk antara 2 sujud,gunakan tisu untuk untuk membuang kongdom,usik perut doll lepas keluar tandas,Bergegas cabut meninggalkan doll tengah mandi.Dan yang paling unik,tersingai2 semasa berbual ngan lelaki sorang lagi sambil menjeling baby doll, Sebijik senyumannya. Pelakon Hollywood pun tak boleh tiru aksi ni.

    ReplyDelete
  24. Kepada puak2 PR,
    Kalau jantan dlm video ni bukan nuar, TOLONG tunjukkan kepada kami mana2 jantan lain yg seiras nuar yg dibayar 2 juta utk berlakon dalam video lucah ni..ada? tak ada kan. So, terimalah kenyataan dlm video ni adalah nuar yg jadi pujaan anda semua

    ReplyDelete
  25. satu persembahan yang mantap, boleh di puji kerana berjaya menggunakan kaedah yg selalu dilakukan oleh orang muda ... tak sangka orang tua pun mampu ... memang anugerah tuhan, hebat dan patut di sebat di kalayak ramai. Edisi colour tak ade ke.

    ReplyDelete
  26. Umno dan PAS perlu bersatuMay 11, 2011 at 11:36 PM

    kepada Parpukari,

    sila lihat balik video ceramah bertarikh 20/2/2011 ini:
    http://www.youtube.com/watch?v=UFffzwrLQA8

    Terus lihat minit ke 0:34:57

    "sekiranya kamu menghalalkan kemungkaran seorang pemimpin ketika dia sedang berkuasa, Allah akan mengeluarkan asap tebal dari langit" - ummi hafilda.

    saya terfikir 16 mei 2011 semakin dekat, jerebu pun dah bermula pada hari ini. seingat saya bulan 2 dulu mmg takda jerebu sebab selalu hujan petang.

    Video pada pandangan saya ada hubungkait dengan jerebu since kita pun boleh anggap DSAI adalah seorang pemimpin yang berkuasa skrg (ketua pembangkang).

    minta parpukari tanya kawan2 ttg pendapat ini.

    ReplyDelete
  27. kesian sungguh...sesama ISLAM bertelagah..syukur aku BUKAN ORANG SEMENANJUNG yg memmang suka BERTELAGAH!!!

    ReplyDelete
  28. KESIAN KAK WAN KOTE NYA MASUK LUBANG2 NAJIS - KUNYIT SAIFUL DAN PALAT CHINA DOLL. PENGOTOR BETUL MAT JUBOG NI. MEMANG MAt BABI Ni MUKA TAK RETI MALU. DAH SEWEl AGAKNYA!!! AKU INGAt DIA BETUL2 WARAK RUPA2MYA HAPRAK . . .

    ReplyDelete
  29. KESIAN KAK WAN KOTE NYA MASUK LUBANG2 NAJIS - KUNYIT SAIFUL DAN PALAT CHINA DOLL. PENGOTOR BETUL MAT JUBOG NI. MEMANG MAt BABI Ni MUKA TAK RETI MALU. DAH SEWEl AGAKNYA!!! AKU INGAt DIA BETUL2 WARAK RUPA2MYA HAPRAK . . .

    ReplyDelete
  30. hahahahahha..anon 3.35 dah pecah kepala tak tau nak kata apa dah, dia dah cofuse la tu!!!!nuar dapat sedap, dia dapat apa????mcm ni punya orang pun ada..........sian mak bapak dia dapat anak benak mcm dia.

    ReplyDelete
  31. perghhhhh...real siot..mmg real..tk dpt dsangkal lg...
    http://www.youtube.com/watch?v=ZM4LwkfIjjo

    ReplyDelete
  32. kami simpati...kalau anwar orang biasa2 aje benda ni tak jadik hal apa apa pun
    akan tetapi disebabkan si pengkhianat in sudah mengancam bangsa dan ugama nya sendiri perlukah kami berdiam diri
    sedangkan anwar bebas kesana kemari memfitnah orang lain....akai ada ka??
    Siapa yang mulakan fitnah jahat dan rekayasa jahat dan jijik kalau bukan Anwar di zaman reformasi....mana perginya pro-reformasi yang dulu?
    Sebab mereka dah tak mau jadi barua fitnah anwar....akai ada ka?
    ......renung2 kan dan selamat beramal

    ReplyDelete
  33. aku rasa video cam ni eskey yang letak. tengok minit 22:24:39, masa ni nuar dah kuar bilik. cinadoll masuk bilik air, esket kat depan kamera. pastu trus cut ke 22:25:55. kedudukan kamera dah berubah. Eskey dan anuar kat luar bilik,Amoi dah berkemban tergesa2 kuar bilik. cut dalam masa 1 minit 16 saat. aku rasa masa tulah eskey ubah kedudukan kamera. So dia tau kamera ada kat situ. so dia tipu bila dia kata dia terjumpa kamera tu.

    Aku rasalah, Eskey memang tau ada kamera. memang dia letak. Tapi aku tak berani kata yang tu memang nuar brahim. tak boleh 100% yakin. pelanduk dua serupa ni bukan benda ajaib pon kat dunia.

    ReplyDelete
  34. Ini macam punya kes , bukan sahaja 4 saksi, berjuta saksi dah nampak, ni bukan kes rejam lagi, simbah minyak petrol dan bakar terus ....

    Anuar hendaklah dibicarakan di kelantan di bawah hukum hudud, sekarang boleh dapat lebih dari 4 saksi, aku akan jadi salah sorang saksi, tayangan video boleh jadi buktikan???

    ReplyDelete
  35. apek kat kopitiam kata -lu melayu, apa2 pon itu cibai amoi juga lu olang suka cali bila sudah kaya dan femes lor.

    ReplyDelete
  36. LAMA SEBELUM VIDEO ITU KELUAR DALAM UTUBE, ANWAR SEBENARNYA SUDAHPUN MENGAKU SEBAGAI HERO HEBAT DALAM FILEM DOKUMENTARI ITU. CUMA TIADA SIAPA PUN MENDENGARNYA..SEBAB DIA CUMA MENGAKU DALAM HATI

    ReplyDelete
  37. kpd anak anjing JR.. ko kristian ke yahudi?
    engko tu toksah berlakon jadi baiklah.. entah2 engko jugak kaki filem lucah..
    sape suruh tgk kemaluan..
    kita nk teliti wajah pelakon lucah tu..
    sama ada NIK NAJIK atau ANWAR..
    yg kedua..geng2 PAS lah kaki 3gp lucah kuat simpan dlm tepon.. konon bg alasan rampas dr hp phone student!!
    habis tu skrg agama langit mana yang ckp kita kena sokong penzina jadi pemimpin??

    bahlol punya JR.. mesti dah minum air kencing N.AJIS dan NUAR!!

    ReplyDelete
  38. KALAU MACAM INI PUNYA PERANGAI, PERLUKAH KITA ANGKAT DIA SEBAGAI PEMIMPIN?

    INI SATU LAGI BERITA , 'TAK MASUK SYURGA TUDUH ANWAR' INI ORANG TUA LAGI HEBAT BOLEH TENTU PAHALA DOSA SYURGA DAN NERAKA

    INI APA CER...

    BABI SEBENARNYA ADALAH ANUWAR DAN KONCO KONCONYA. MENYUSAHKAN RAKYAT

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!