PANAS BERKUNYIT! MARI LIHAT VIDEO SEKS ANWAR SECARA TERPERINCI!

Seorang kawan wartawan aku yang telah menonton video seks al jub menceritakan kepada aku mengenai aksi al jub masa berzina dengan perempuan china doll tu di Lanson Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Ceritanya sangat mengujakan. Akupun rasa malu sebab, al jub ni bukan setakat hebat di pentas ceramah tetapi di ranjang pun dia sivaji poorah No.1.

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik.

Pada ketika itu, Al Jub diperhatikan memakai jaket kain yang sering dipakainya dalam beberapa program yang dihadiri. Turut kelihatan adalah sebahagian daripada tubuh Dato’ T. Apabila Dato’ T keluar daripada bilik tersebut, Al Jub telah masuk ke bilik air untuk salin pakaian.

Dia kemudiannya keluar daripada bilik air dengan memakai tuala putih labuh sampai ke buku lali sambil mengelap badan. Sementara perempuan China Doll tersebut pula mula menanggalkan pakaiannya satu persatu, perrgghhh, seksi tu kata member aku ni.

Apabila perempuan China Doll tersebut telah berbogel, Al Jub telah kissing perempuan China Doll sambil berdiri. Mereka kemudiannya berbaring di atas katil. Perempuan China Dol tersebut berbaring di sebelah Al Jub. Al Jub dengan penuh kerakusan kemudiannya terus memeluk dan mencium mulut serta muka perempuan China Doll tersebut. Dema kissing bro, pergggh.

Selepas itu, perempuan China Doll tersebut telah melakukan “blowjob” kepada Al Jub. Punya la rakusnya al jub ni, dia tolak habis anunya ke dalam mulut china doll tu hinggakan china doll tu lari meluru ke bilik air sebab nak termuntah. Mungkin ada kunyit terletak sikit kat anu Al Jub. Tu yang nak termuntah. Perlakuan tersebut amat jelas dan menyebabkan semua yang menonton video tersebut terperanjat. Selepas selesai “blowjob”, perempuan China Doll tersebut telah memakaikan Al Jub dengan kondom. Bukan setakat kondom, dia sapulah sikit minyak pelincir, mungkin bukan KY Jelly tapi pastinya minyak pelincir ler.

Perasa apa kawan aku tak pasti kerana video tu hitam putih. Al Jub kemudiannya terus melakukan hubungan seks dengan perempuan China Doll tersebut dengan melakukan pelbagai posisi seperti doggie, moon walker dan goyang gerudi, phewwiiit. Al Jub hanya berhenti selepas air maninya terkeluar, haaa, haaa Al Jub mengerang.

Tapi dalam video tu kawan aku tak dengar suara tau. Cuma imiginasi aku saja ni, he he he. Nak bagi hangpa stim saja. Sebaik sahaja selesai, Al Jub buka kondom di atas katil (mesti ada banyak DNA terlepas tu). Dia kemudiannya membersihkan anunya dengan tisu. Masa dia bersihkan anunya, anunya masih tegang wooooooo.

Harami betul Al Jub ni. Paling menggelikan hati kawan aku ialah, Al Jub telah menggulung tisu di sekeliling anunya sambil berjalan di dalam bilik. Perlakuan jijik ini juga amat jelas menerusi rakaman video yang disiarkan, betul, kawan aku tak tipu.

kemudian Al Jub masuk bilik air. video yang satu lagi tunjukkan perempuan China Doll tu sedang mengaru badannya termasuk bontot dia, gatal bro banyak pijat mungkin pasal tempat mereka intercourse iaitu jenis muraahhhhhh punya kot. Mat Bangla pun boleh lampiaskan nafsu dia kat situ.

Semasa hendak keluar dari bilik air, Al Jub sempat meraba buah dada perempuan Cina tersebut sekali lagi sambil tersenyum. Masa tu depa bertembung di bilik air. Selepas itu, mereka berdua telah mengenakan pakaian masing-masing sebelum keluar daripada bilik tersebut. Korang tak teruja ke dengan kehebatan Al Jub.?

Anwar mengenakan seluar dalam ala-ala Mr Beannya jenama scuba, aku agak je ni, masa dia pakai seluar dalam tu, kawan aku cakap dia punya ANU masih lagi tegang beb. Ilmu sesat apa la yang dia pakai gamaknya kan.? Aku bukan apa lepas kawan aku ni cerita, aku rasa kesian betul dengan penyokong-penyokong dia yang percaya dia membabi buta ni! Kalau la mereka ni yang tengok video tu, tah la aku pun tak tau nak kata apa lagi dah!

Alasan Anwar bahawa lelaki di dalam video tersebut yang berperut buncit langsung tidak boleh diterima kerana memang kebiasaanya lelaki apabila membuka baju agak berbeza berbanding semasa memakai pakaian. Paling menghairankan bagaimana Anwar boleh membuat komen sedangkan dia belum menonton video tersebut lagi...yalah sebab dia pelakonnya kan?

KALAU TAK MENIPU BUKAN ANWAR LA NAMANYA!

Elok la PAS buat sembahyang hajat tempohari, aku harap Tuhan tunjukkan kebenaran. Wahai ahlu-ahlul PAS! Masih belum terlambat lagi, tinggalkanlah si bangsta bernama Anwar yang kuat menipu ini. Kembalilah ke pangkal jalan!

42 Responses to "PANAS BERKUNYIT! MARI LIHAT VIDEO SEKS ANWAR SECARA TERPERINCI!"

  1. lololol..silap2 kak jijah bley dpt anak tiri baru.

    ReplyDelete
  2. Gamaknya ditinggalkan sahajalah bapak anuwar ni untuk selesaikan segala hal peribadinya ! Dah cukuplah sakalian rakyat diheret dlm isu peribadi nya sejak pru12 malah pernah dulu juga apabila dia menggunakan rakyat untuk membentengkan dia dgn slogan reformasi. Skrg semuanya dah basi!!

    Tinggalkan dia, terajang dia keluar dari politik tanahair. Cukuplah segala hiruk pikuk yg melekakan dan memalukan bangsa dan agama. Lagipun puak PAS telahpun dengan penuh harapan mendoakan hajat kpd Allah untuk menjelmakan kebenaran! Jadi apa lagi, rakyat ada banyak urusan sendiri dan negara perlu bergerak kehadapan. Ini bukan soal yg perlu dibebankan kpd rakyat. Ini soal peribadi dia sendiri.

    ReplyDelete
  3. Gamaknya ditinggalkan sahajalah bapak anuwar ni untuk selesaikan segala hal peribadinya ! Dah cukuplah sakalian rakyat diheret dlm isu peribadi nya sejak pru12 malah pernah dulu juga apabila dia menggunakan rakyat untuk membentengkan dia dgn slogan reformasi. Skrg semuanya dah basi!!

    Tinggalkan dia, terajang dia keluar dari politik tanahair. Cukuplah segala hiruk pikuk yg melekakan dan memalukan bangsa dan agama. Lagipun puak PAS telahpun dengan penuh harapan mendoakan hajat kpd Allah untuk menjelmakan kebenaran! Jadi apa lagi, rakyat ada banyak urusan sendiri dan negara perlu bergerak kehadapan. Ini bukan soal yg perlu dibebankan kpd rakyat. Ini soal peribadi dia sendiri.

    ReplyDelete
  4. caci lah sesiapa yang anda suka. Ingat, caci dikira dosa sesama manusia

    solat sunat taubat seumur hidup pun, tidak terhapus dosa.

    bagaimana anda akan menghadap Allah kelak

    ReplyDelete
  5. Aku harap video tu terlepas ke youtube....biar rakyat semua dapat tengok. Bila forensic dah confirm tu Anuwar, barulah sial 7 keturunan sebab keluarga dia sama bersubahat.

    ReplyDelete
  6. Bro,

    Bila dia pakai seluar memang la tak nampak boroi sebab dia pakai seluar atas pusat. Cuba suruh dia pakai seluar bawah pusat, tengok boroi ke tidak hahaha...

    ReplyDelete
  7. Geli betoi teman dengo cite mike ni Parpu. Begitu detail mike cite.Mike dah tengok sendiri ke Parpu. Atau pun mike reke-reke aje.

    Kalo betoi le, memang si Nuar ni, teruk betoi orangnya. Macamana le penyokong2 PAS dan PKR masih tak sedo mereka kene tipu hidup2 weh.

    Teman beno2 kesian kat deme. Senjata Nuar ni ialah ucapannya. Itu saje. Kalau Allah jadikan dia bisu, habis dia. Dia dah tak boleh nipu lagi.

    Bagus le orang2 PAS dan PKR buat solat hajat ramai2 kat Stadium tempoh hari. Kita doakan semoga Allah tunjukkan kebenaran dalam masa yang singkat. Amin!

    ReplyDelete
  8. Ingatlah wahai manusia,anda akan mati dan akan kembali kepada ALLAH.Dunia akan musnah.Di akhirat nanti ALLAH tidak akan tanya berapa banyak harta yang dibawa.ALLAH akan tanyakan berapa banyak amalan ketika di dunia yang di bawa.Ingat wahai manusia,siksa kubur itu benar,neraka itu benar.Pilihlah syurga yang diimpikan oleh setiap muslim.

    ReplyDelete
  9. amalan sendiri pun entah kemana..nak mengata owg plak...mcm ko xpernah melancap jew kan..

    ReplyDelete
  10. busuk dan jijiknya hati korang yg mengumpat anwar ni.....

    ReplyDelete
  11. Boleh tak korang berhenti berbalah, sebelum tu nak bagi tau aku tak sokong mana2 PR bukan BN pun bukan, aku nampak korang ni berlumba2 buka aib orang, korang sama2 buat dosa la....Dosa besar korang tau tak buka aib semata-mata untuk survival politik...

    Aku petik kata2 idola aku ni, Dr Mohd Asri Zainul Abidin, harap2 korang baca & hayati:

    Dalam Islam, perbuatan mendedahkan keaiban peribadi sebagai senjata politik adalah perbuatan yang dilarang oleh Allah dan rasul-Nya. Ia haram.

    Hanya mereka yang jahil nas-nas agama sahaja yang menyangka itu adalah suruhan syarak. Malangnya praktik ini telah diamalkan oleh ramai tokoh dan penceramah politik sejak dahulu lagi di negara kita ini.

    Sama ada PAS, Umno dan PKR; ramai individu dalamparti-parti itu telah terbabit dalam perkara yang diharamkan oleh syarak ini. Tuduhan seks, arak, kaki judi dan seumpamanya sudah menjadi ringan di lidah mereka.

    Bahkan kadang-kala mereka menghina rupa ciptaan Allah yang ada pada musuh-musuh politik mereka seperti mengatakan si botak, gagap, hidung besar, mamak dan lain-lain. Mereka melanggar pantang larang agama dalam berpolitik.

    Wabak inilah sedang memakan diri mereka sendiri. Mereka yang tiada etika dan akhlak telah dan akan terus terbabit dalam hal ini.

    Sedangkan Nabi SAW bersabda: "Sesiapa yang menutup (keburukan) seorang muslim, Allah tutup (keburukannya) di dunia dan akhirat." (Riwayat Muslim).

    Aib peribadi

    Islam melarang didedahkan aib peribadi yang tidak membabitkan kezaliman terhadap orang lain. Aib peribadi seperti zina, minum arak, berjudi dan seumpamanya hendaklah ditutup semampu mungkin.

    Jika hendak didakwa, hendaklah di mahkamah dan bukan untuk tontonan orang ramai. Pun begitu, Islam mengetatkan syarat saksi dan proses penyaksian. Bagi kes zina, jika gagal dipenuhi syarat, penuduh boleh dijatuhkan hukuman qazaf.

    Tujuannya, untuk mengelakkan perangai suka menuduh dan mendedahkan aib peribadi orang lain. Sebab itu penzina dihukum 100 sebatan dan yang menuduh tanpa empat orang saksi 80 sebatan. Angka yang hampir bagi menunjukkan kesalahan menuduh tanpa empat orang saksi - sekalipun mungkin benar - adalah berat di sisi agama.

    ReplyDelete
  12. Beb gua memang suka bermacam-macamn artikel dari blog tidak kira blog itu pro mana.

    Pandangan lu, lu punya pasallah... sama ada orang nak percaya ke tidak itu bukan persoal

    Lu kena ingat pilihanraya ke 13 dah dekat. Kalau BN menang, gua rasa lu boleh jadi blogger yang tak makan saman, siap dilindungi lagi !

    Andaikata BN tumbang, gua percaya ramai anak bini menteri akan lari tinggalkan Malaysia. Ketika itu lu masih nak jadi penulis blog BN atau lu ikut lari tinggalkan Malaysia ?

    Apabila BN kalah, orang akan dicari dulu adalah lu.... akta hasutan dan pembuat fitnah, beb !

    Nasihat gua, beri nama lu pada Tun Daim untuk jadi penduduk tetap diAfrika Selatan. Gua dengar ramai rakyat Malaysia bertaraf elit dah beli hartanah disana.

    Takebeer
    Takebeer
    Takebeer

    ReplyDelete
  13. wow! Dahshat Pak Sheikh. Dalam video Pak Sheikh berjalan kenapa di papah ke? Tulang belakang Pak Sheikh tak sakit ke? Pak Sheikh kata kena operasi tulang belakang, berjalan dalam mahkamah mendengar kes liwat dgn Saiful, kena papah dgn KaK Jijah dan anak sendiri, lepas tu siap bawa bantal untuk Pak Sheikh sandar. Dahshat!! Pak Sheikh!!! auta mengalah dramatis filem Tamil Rajnikanth... Penjilat2 dan pencacai2 dubor Pak Sheikh semua bengap dan bahalul. Air kote Pak Sheikh terpancut DNA 2 das dalam 20minit itu pun UMNO punya konspirasi dan Ds Najib yg bayar...Pak Sheikh memnag dasar bajingan, keparat lahanat.

    ReplyDelete
  14. Dah berpuluh bukti ditunjukan ,puak pas dan pkr masih tak sedar sedar lagi, jangan la malu kerana nak mengaku tertipu. Kami sayangkan anda dan parti pas, banyak lagi pemimpin yang hebat-hebat yang silih berganti, buktinya sebelum kita hidup , ramai pemimpin yang hebat-hebat. Jangan lah taksub sangat, lagi pun ia bukan lah nabi atau rasul.Tinggalkan lah dia , mari kita menuju kejayaan. amin.

    ReplyDelete
  15. wow dia tdk mandi wajid?saya tdk hairan apa yg anuwar buat pasal kak jijah mudas manopus.nik ajis pun buat sama.jika tdk percaya cuba pergu utube n taip nik aziz sex,

    ReplyDelete
  16. boleh tahan lah ariffin khominie, memang dia imam pas dan bakal jadi tok guru utk ganti nik ajis

    ReplyDelete
  17. Baca cerita ko ni buat aku rasa best gak..mamat kelawar pun melancap gak tu...

    ReplyDelete
  18. sejak minggu ni cuaca sangat panas mungkin solat hajat dah mula ber kesan dan bala untuk seluruh rakyat malaysia gara-gara solat hajat mnyelamatkan orang yang terlalu rendah moralnya....dunia dunia....seburuk buruk manusia diakhir zaman adalah ulamak....ulamak PAS

    ReplyDelete
  19. mana videonya..!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  20. salam.....

    lor....sebelum nie cite pancut dua kali....tapi cite versi HPK...sekali
    pancut...yg mana betul nie?

    sya pun boleh 3 kali pancut!!!hehehe

    ReplyDelete
  21. Apa nak heran...Anuar baham 3 biji Viagra sebelum dia baham anak cina tu. tu yg bila sampai di rumah pon kotei dia mencanak x igt. Kak Jijah pon x leh tahan beb ngk tiang bang Nuar tepacak mcm tiang khemah org kawin huhuhu......kat umah dpt seround lagik

    ReplyDelete
  22. Tuduhan itu berat hukumnya. Perkara yg menjijikkan kini dibicara tanpa selindung. Tetapi kenapa yg paling gelisah adalah anwar. Pendokong2 fahaman politik anwar. Beria-ia benar mereka dgn membenarkan kata-kata pemimpin mereka. Hanya berfantasi dgn menghukum pada kerajaan. Jgn kita lupa pd riak wajah yg seketika.

    ReplyDelete
  23. WAAA KA KA KA ... aku suka ngan komen si PEMERHATI ... Kak Jeejah dapat anak tiri ... HI HI HI

    ReplyDelete
  24. hiiiiiiii....gelinya...tak ada ke reporter2 interview anak menantu dia minta komen dari diorang pasal bapa mertua dia ni terlampau menjijikkan..

    ReplyDelete
  25. Bro..dia jilat tak burit amoi tu...la..la..la..la

    ReplyDelete
  26. http://parangdayak.blogspot.com/ Bro.. sila Link kan Blog saya UMB BN sarawak

    ReplyDelete
  27. pantat lu lah...gua yang fuck bontot parpu..

    ReplyDelete
  28. bro parpu,pada pandangan aku,di masa hadapan kalau ada sesapa yang memilikki video sex lain lakonan aljub,takpayah le buat cam Datuk T nih buat.Sebarkan je cam video Chua soi Lek.Biarkan rakyat sendiri menilai hero dalam video tersebut.rakyat bukan bodoh(kecuali puak-puak berketayap putih yang sampai sembahyang hajat nak bela aljub)

    ReplyDelete
  29. Blogger johan5150 said...

    pantat lu lah...gua yang fuck bontot parpu..

    Tengok pencacai angkat najis auuuw nuar dah nak mulakan aksi meliwat.
    Aku sarankan PK buat report dulu sebab ini adalah ugutan meliwat dan undang undang Malaysia ada hukuman bagi kaki meliwat.

    ReplyDelete
  30. wei lahanat....hati mun memang busuk
    semoga Allah membalas fitnah mu sebelum ko menemui ajal mu...

    ReplyDelete
  31. memang gilo sex betullah Al jubs...

    ReplyDelete
  32. kesian, pengikut2 bangang pkr/pas asyik kena temberang ngn pak liwat.

    nak sangat2 jadi pm. dah tua2 tu elok pi berulang ke masjid la... :-(

    ReplyDelete
  33. kalau kena tang pak liwat, mesti pengikut2 bangang pkr cakap sume tu fitnah...

    sbb bagi mereka, pak liwat tu dewa dari kayangan kot!!! :-(

    ReplyDelete
  34. bukti mana? sampai sekarang kes yang pertama masih tak muktamad lagi.ko pandai2.anwar masih elok jer, tak pulak dok dalam penjara,bukti mana?bukti mana?mana bukti?buktikanlah.setakat video mcm tu, semua orang buleh buat, hitam putih pulak tu. kalau pakai topeng pun tak perasan. tapi hairan 'datuk t' apa dia buat kat dalam viideo tu?maknanya terlibat samalah?

    ReplyDelete
  35. ko cakap pi berulang ke masjid tu nampak sangat ko tu tak penah gi masjid. jangan nak menghina agama.sekali tuhan nak tunjukkan, baru ko tahu azabnya.

    ReplyDelete
  36. penyokong PAS memang dah sesat sebab Peliwat No.1 Malaysia adalah ularmak mereka

    ReplyDelete
  37. Kalau anwar buat dia mmg berdosa besar...sekira dia x dapat hukuman cara hudud ( yg umno mmg x mahu tu)hukuman di akhirat ada sekiranya dia x bertaubat...TETAPI sekiranya dia x melakukannya maka kamu yg menuduh ini terlebih besar la dosanya dan azab Allah itu amat pedih...begitu juga dosa minum arak.

    ReplyDelete
  38. Jangan lah gaduh. Kita kawan kawan lah dulu ya?

    ReplyDelete
  39. Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebah tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan (ingatlah) Allah mengetahui (segala perkara) sedang kamu tidak mengetahui (yang demikian). (Surah al-Noor ayat-19)

    ReplyDelete
  40. Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebah tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan (ingatlah) Allah mengetahui (segala perkara) sedang kamu tidak mengetahui (yang demikian). (Surah al-Noor ayat-19)

    ReplyDelete
  41. Mari kita mulakan dengan diri kita dahulu, jika kita ingin memperbetulkan keadaan!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!