GEMPAR! VIDEO SEKS SEORANG PEMIMPIN PEMBANGKANG DIPERTONTONKAN KEPADA WARTAWAN TERPILIH!

Wah! Ini berita panas tahap kunyit punya ni! Menurut portal harami Malaysiakini, mereka diperlihatkan sebuah video yang penuh dengan adegan seks. Menurut portal penjilat pembangkang itu lagi, pelakon dalam video itu ialah salah seorang pemimpin utama Pembangkang!

Wow! Ini skandal of the year beb! Dikhabarkan orang yang menunjukkan video ni adalah Dato T, dia kata kalau pemimpin yang berlakon dalam video ni tak letak jawatan dalam seminggu maka video ini akan tersebar lebih meluas lagi.

Dato T juga telah hantar satu salinan kepada isteri kepada Lelaki Y..eh..lelaki yang sedang beraksi dalam video tersebut untuk tujuan pengesahan. Dia kata kedua-dua mereka kena undur diri politik. Kalau korang nak tau lebih lanjut klik sini dan sini.

Yang peliknya, belum apa-apa lagi si bapok yang tak digemari Anwar telah mengeluarkan kenyataan bahawa itu adalah video palsu! Aik! Kau dah tengok ke Nik Nazmi? Macamana kau tahu video tu palsu? Kau pakar forensik ke?

Lagi satu kau gelabah semacam je, adakah itu video Lelaki Y? Ce cite, ce cite...itu video baru tau, bukan video lama, malah video tu lebih clear dari video Chua Soi Lek! Tapi aku percaya, walau macamana kau tunjuk bukti pun ahlul PAS terutama si bapak syaitan bernama Nicky Ajis akan guling-guling tengah jalan dan kata ini semua 'FITNAH'

Wah! Makin panas nampaknya senario politik di tanahair kita ni kan?

10 Responses to "GEMPAR! VIDEO SEKS SEORANG PEMIMPIN PEMBANGKANG DIPERTONTONKAN KEPADA WARTAWAN TERPILIH!"

  1. kan dah pernah kata, manusia merancang, lelaki y juga merancang, namun perancangan Allah lebih hebat lagi. yg pasti yang Bathil akan jatuh, dan yg Hak pasti akan tertegak!, meskipun berbagai2 usaha menggagalkan (keebnaran) sama ada dari gol kafir, munafik mahupun yg digelar ulama...

    ReplyDelete
  2. JANGAN PANDANG REMEH SUMPAH LAKNAT, KAWAN2.... SUMPAH LAKNAT SAIFUL SEDIKIT DEMI SEDIKIT MAKAN DIRI ORG2 YANG BERSALAH....

    ReplyDelete
  3. UMNO dah mula terdesak buat fitnah taktik kotor hanya untuk menang sekarang. Bangun semua rakyat Malaysia jatuhkan buangkan UMNO selama-lamanya dan kami mahu bebas dari segala penipuan UMNO.

    ReplyDelete
  4. anon 2:41 adalah contoh terbaik bagaimana akal fikiran mereka telah diLIWATI PAKATAN PEMBANGKANG

    ReplyDelete
  5. HOI, PENJILAT BABI, VIDEO TU DIUMUMKAN OLEH ORG2 PKR SENDIRI LAH.... BUKAN BN ATAU NAJIB... KAMU PENJILAT, KALAU SI BABI TU SEMUA HALAL... DAN KAMU TUDUH FITNAH BN.... KALAU GITU BAGI AJER BELAKANG KAMU KAT DIA DAN KALAU ORG CAKAP, KAU KATA ITU FITNAH BN... BAGHAL PUNYA PENJILAT...

    ReplyDelete
  6. Panas..!! Jom Tengok Rakaman Aksi Seks Pemimpin Utama Pembangkang

    http://panglima-harimau.blogspot.com/2011/03/panas-jom-tengok-rakaman-aksi-seks.html

    ReplyDelete
  7. hek elehhh.. tgk le dulu sapa dalam clip dulu.. blom apa2 lagi cakap umno... kalo umno konpem munafik dan masyuk neraka.. abih yg pas dok cemolot ngan dap tu mende.. konpem ke masyuk surgaa.. cehhh.. asik salahkan org jekk koo nii..

    ReplyDelete
  8. Anon 2:41 PM, ko dah tengok ke video tu? sikit2 kata fitnah.. sikit2 kata fitnah2.. takde modal lain ke nak pertahan diri?

    Pakatan Rogol yg terdesak skrg. kita tggu kenyataan terdesak drpd Nicky Ajis, Lim Kote Siang, Jijah Sepat & The Great Gay Family Man. tggu apa diorg nak cakap.

    ReplyDelete
  9. Bila chua soi lek punya video, takda pulak yang kata macam2... Padahal yang ni lebih clear view lagi...

    ReplyDelete
  10. org meLAYU dan afrika lebih kurang jer kolot pemikiran, keji dan bebal mcm taik unta

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!