GEMPAR! SKANDAL SEKS ADUN PERUPOK DIBONGKAR! INGAT PAS INGAT ZINA!

Bukanlah Niat nak mengaibkan Adun Perupok dan Pasangannya dalam siri pendedahan ini, namun menjadi Kewajipan buat Kami Team Nadi Rakyat dalam mendedahkan kepada umum bahawasanya PAS bukanlah benar benar menyelami Islam dan mereka ini juga bukanlah parti yang berlandaskan Islam.

Pemimpin mereka penuh dengan Aktiviti aktiviti maksiat yang merangkumi bermacam macam hal baik dari meraba, Kaki Blue Filem, Khalwat, Zina dan paling keji bila MENUTOH ISTERI ORANG.

Gambar di atas terpaksa di SENSORED kan memandangkan Puting yang ada amatlah tidak baik buat kesihatan para pembaca, jadi usahlah membayangkan Puting dalam gambar di atas itu kerana ianya sudah menjadi milik Adun PAS Perupok.

Gambar di atas merupakan gambar Tubuh Badan seorang Wanita yang telah di hantar melalui talifon bimbitnya kepada Talifon Bimbit Adun PAS Perupok berserta dengan Mesej yang menghairahkan dan membuatkan sesiapa yang membaca pastinya terangsang. Read more...

House PK: Ambik kau PAS, Papa Gomo ada handphone dia siap dengan gambar bogel wainta yang dia buat geli-geli tu lagi! Apa punya pokemak la ahlul dan pemimpin PAS ni, asyik nak berzina je, Parti Islam apa ni?

INGAT PAS, INGAT ZINA!

6 Responses to "GEMPAR! SKANDAL SEKS ADUN PERUPOK DIBONGKAR! INGAT PAS INGAT ZINA!"

  1. what a nice looking breast .... peerrgghhh.... sedap mata memandang, sedap lagi tangan yg meraba .... hehehe!!!

    ReplyDelete
  2. Pokemon punya harami Parti Ajaran Sesat. Inlah akibat tarbiyah dari barua2 dajjal dari pemimpin2 dari Parti Ajaran Syaitan sperti nik najis tuo kutk nak mampoi, Nizar komunis keparat, Tantaik, Cina Selam bengap nak mampoi, Hadi boys suka anak dara, Yb projeck dalam koch, Din Puduraya, Mat Sabo Hotel perdana, Yb Perupok nafsu babi dan Ustaz2 yg mulut celupar suka kawin cerai nafsu kalah unta di padang pasir. sedarlh dan insaflah wahai ahlul2 jangan jadi bahalul. Ingat PAS ingat Zina, Ingat PAS ingat perangai dan gelagat pemimpin2 PAS yg macam musibat, dahlah bengap, sombong dan berlagak samseng pulak tu. Ingat PAS ingat Kota serambi maksiat, Ingat PAS ingat tabung memali dan ladang rakyat semua jadi Kohalal. Ingat PAS ingat janji masyuk syurga mak bapak depa yg punya. Ingat PAS ingat Nik Najis wali terompah yg bole berkomunikasi dgn tuhan dan mengampun dosa lul2 yg bahalul. Ingat PAS ingat maksiat. Harap insaflah dn sedarlah bersengkongkol dn menyokong Parti ajaran Syaitan hanya menempahkan diri anda ke azab Allah.

    ReplyDelete
  3. PAS memang pun Parti TUTOH BURIT. Ramai pemimpin jantan PAS berburit 2,3 dan 4....Parti Al-Burit Se Malaysia(PAS)..

    Tp nafsu jantan2 PAS ni mengalahkan kuda belang, dah menutoh 4 lubang burit halal un tak cukup, jadi laih laih kali MENUTOH BURIT BINI ORANG.

    Tp kepala2 butoh PAS ni selalu ada "nas" dan "dalil" bhw menutoh burit bini org bukan zina kalau yg buat tu butoh2 PAS, sekadar terapi kesihatan utk menyihatkan batang pelir PAS..tp kalau butoh2 UMNO yg pangkah burit bini org, maka itu baru kira zina oleh PAS termasuk Padri Agong PAS di Kelantan tu..

    Tu pasal bila burit Elizabeth Wong kena pangkah dengan butoh peliaq jantan Melayu, si pukimak Nik Najis kata tak salah, tu diorang punya privacy, org yg korek privacy Eli Wong yg dosa, bukan Eli Wong yg dosa, kata si Najis ini..

    Tak lama lagi jgn terkejut juboq anak terona pun kena sapu dgn kepala2 butoh PAS ni..maklum saja PAS dah se kapai dgn Peliwat Nombor Wahid Malaysia..

    ReplyDelete
  4. penyokong BN semua kaki sex, otak blue, kepala sangap.. itu jelah modal korang iaitu SEX ! sebab tu kat kampung aku pakcik2 BN tempat dia memang kedai kopi.. cerita pasal sex pastu cerita politik yang didengar dari TV3.. maklumlah nak beli internet tak mampu.. cuma tadah bulat bulat apa yang tv3 sembur.. berbeza dengan pakcik2 pembangkang jenis fikir jauh, melepak pon kat surau.. blah lah admin macai

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!