CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, January 29, 2011

GEMPAR! MARI KENALI KEKASIH HATI DIN PUDURAYA! SKANDAL TERBONGKAR AKHIRNYA!

Inilah cinta hati Salahuddin Ayub, Azizah namanya!
Nama sebenar WANITA ini ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor. Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin. Mungkin YB Salahuddin tertanya-tanya bagaimana kisah hubungan beliau ini boleh dihidu!

Kempen PRK N.05 Tenang sudah sampai ke penghujung. Sana sini kemeriahan menjelang Hari Mengundi makin terasa, keadaan jalan raya yang sesak di Pekan Labis ditambah hujan yang renyai-renyai menambah lagi kemeriahan ibarat suasana "mantai" menjelang Aidilfitri. Selepas 30 Januari, penduduk tenang akan merindui suasana meriah ini yang entah bila lagi akan berlaku. Harap-harap mana-mana calon yang menang dipanjangkan umur dan diperelokkan kelakuan serta kekuatan untuk memberi khidmat kepada masyarakat.

Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih.

Selepas PRK ini semua jentera akan pulang ke kawasan masing-masing dan yang ditinggalkan hanyalah keaiban calon-calon bertanding yang pastinya memberi kesan jangka panjang dan disebut-sebut orang. Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri.

Masih ingat lagi Rohaizad, calon BN di PRK Permatang Pasir yang diaibkan Nasharudin Hassan, Ketua DPP Pusat. Tahukah PAS bahawa selepas pendedahan tersebut rumah tangga Rohaizad runtuh? Mungkin PAS tahu tapi buat-buat tak tahu malah ketawa berguling-guling di markas-markas PAS bila mengetahui keruntuhan 'masjid' Rohaizad.

Inikah ciri-ciri Islam yang PAS perjuangkan. Tak salah kalau tukang Screw labelkan PAS ini sebagai MUNAFIK terbesar di Malaysia!!!! Jangan ingat dengan berkopiah putih, berserban dan berjanggut maka pintu syurga telah terbuka luas untuk kalian! Dan jangan terkejut kalau di Hari Perhitungan nanti dan ketika Tukang Screw mahu melangkahkan kaki ke neraka, sudah tersedia menunggu di dalamnya pemimpin dan ahli-ahli PAS di dalam neraka jahanam. Nauzubillah...

16 comments:

  1. jangan ingat lebai2 janggut kambeng embekkk pasbodo tak tau buat dosa. diorang lagi hebat pasal bab khalwat. tanya mat sabu

    ReplyDelete
  2. Kekasih Din Puduraya tu pompuan ker...? Mujur laaa..., aku ingat lelaki, macam perangai boss PKR...

    Kalu po,puan, kire ok ler....

    hehehe.. Syabas Din..!

    ReplyDelete
  3. BAguslah Bro dah dedahkan benda nie. Buku bertemu ruas. Saya sebagai orang Labis, merasa amat pelik melihat gelagat penyokong2 PAS dan jentera pilihanrayanya. Sangat agresif membawa cerita dusta. Mcm2 risalah adu domba diedarkan. Ceramah mesti nak kutuk orang. Putar belit fakta. Bohong pada sejarah Tanah Melayu. Orang Labis bukan bodoh nak percaya semua tu. Apa salahnya kalau berkempen secara berhemah.. sopan santun. Berbudi bahasa. Berlemah lembut. Saya puji pemimpin BN. mrk kempen secara berbudi bahasa. Cakap tak meninggi. Hormat akan audien. Cakap konsisten. BN harus menang PRK ini. Anon From Labis.

    ReplyDelete
  4. Nafsu syaitan berselindung di sebalik kopiah putih ...didalamnya jiwa bergelora membuak-buak nak kan "itu" tanpa kira isteri orang!!! Semuanya halal dan NAjis akan kowtim dengan tuhan dia supaya mengampunkan dosa mereka....kelakor betul la PAS ni...Parti Amalan Seks....sonsang..hehehe!

    ReplyDelete
  5. If you are in the mood "to tell" relationships of people whom you "dislike", why don't you also "tell" about those relationships of people whom you "like". Only then readers will say that you are a balanced blogger with big brain.

    ReplyDelete
  6. Jangan nak berlagak alim...manusia nafsunya sama....silap2 yang berjambang dan berserban lebih kuat nafsunya...

    ReplyDelete
  7. PAS memang mcm tu,semua org salah dia je betul..hnya pndai berkata2 cuma,tapi nak buktikan ntah la bila...sanggup menjual maruah diri dan agama demi kepentingan diri masing2.bertaubat la PAS

    ReplyDelete
  8. Ishh ishh ish ishh ishh ishh Tak ku sangka cempedak menjadi durian.kah..kah..kahh.kahhhh Din Din lupa lupanya nafsu golojo engkau tak ubah seperti babi hutan. Ingat2 kan BABI- Brother AnuWar Bin Iberahim yg nafsu mengalah babi, lupa2 nya engkau juga Din keparat. Inilah pemimpin2 Parti Ajaran Syaitan, yg mengaku lebih Islam dari Islam. Berzina, benda2 harami semuanya Kohalal. Lagipun Wali Terompah jamban dah jamin semua masuk syurga mak bapak dia yg punya. Ingat PAS ingat zina, Ingat PAS ingat Din Puduraya, Ingat Pas ingat YB Dun Selinsing, Ingat PAS ingat Wali terompah Jamban. Sedarlah dan insaflah wahai2 ahlul2, menyokong Parti Ajaran Syaitan yg sudah jauh menyimpang dari ajran Islam, hanya menempahkan diri anda ke azab Allah. Nik Najis dan pemimpin2 Parti Ajaran Syaitan adalh barua2 Dajjal lahanat yg bertopengkan manusia. Selamatkanlah diri dan keluarga dari Parti Ajaran Syaitan.

    ReplyDelete
  9. Khas buat pemimpin2 dari Parti Ajarn Syaitan dan Nik Najis wali terompah jamban. Harap2 dapat paksa Din Puduraya saman Screw Kuat kalau betul ini hanya fitnah. Apakah Din Puduraya dan Parti Ajaran Sesat ada berani? Hello Din Puduraya, nafsu serakah kuat mengalah babi hutan, sekarang kenapa diam, kenapa jadi pengecut? Kenapa jadi bapok Siam? Kenapa telur termasuk kah? Ada berani samanlah screw kuat, keparat lahanat punya pokemon. Berlagak alim, lupanya sama saja macam babi hutan. Inilah pemimpin2, Pak Lebai2 dan Ustaz2 dari Parti Ajaran Syaitan. Bersengkongkol dan menyokong Parti Ajaran Syaitan hanya menempahkan diri anda ke azab Allah. Nantikanlah pasti akan tahu tinggi langit dan bumi.

    ReplyDelete
  10. karaeoke bro. He, he he he.

    Macam tu ya.

    ReplyDelete
  11. Oh Din Oh Din, tidak ku sangka, ku pikir engkau mahkluk yg putih bersih, alim serta kuat iman, lupa2 nya engkau tak ubah seperti haiwan mengalah babi hutan. Ku sangkakan hanya Pak Sheikh yg berminat pada benda2 yg terkutok dan menjijikkan, lupa2 nya engko Din pun sama juga 2 kali binawe, terkutok dan menjijikkan. Memanglah Parti PAS adalah Parti Islay bukan Islam. Pemimpin2 dari Parti PAS memnag semua terencat akal, kerana sudah terang takyah bersuloh sungguh sesat lagi menyesatkan. Tengok2 perangai2 dan gelagat2 Pemimpin2, Pak LEbai, Ustaz2 pokemon semuanya. Kecik2 tak nak mampos, sudah besar menyusahkan kepad agama, bngsa dan negara. Ingat PAS ingat Mat Sabo Hotel PErdana, Ingat PAS ingat YB Dun Selinsing, Ingat PAS ingat Din Puduraya, Ingat PAs Ingat Nizar komunis harami, Ingat PAs ingat Wali Terompah Jamban. Menyokong dan bersengkongkol dgn Parti Ajaran Syaitan hanya menempahkan diri anda ke azab Allah. Hello Din Harami kalau kau anak jantan, samanlah Screwkuat, kenapa senyap, jadi bacul dan pengecut, pergi potong kote lah, kasi anjing makan. Pokemon punya species2.

    ReplyDelete
  12. Ramai lagi YB PAs kaki P*** nie...aku baru dapat maklumat, ada sorang lagi yang perangainya sama macam Din Puduraya

    ReplyDelete
  13. Aku ingatkan....cantik,tapi tak cantik.itu pun Din nak kebas?

    ReplyDelete
  14. nape penyokong2 bangang pas x masuk komen apa2 kat sini ekh..? :-(

    ReplyDelete
  15. selagi hidup nik ajis...puak2 pas tak akan berhenti buat maksiat..
    mereka tak takut sebab nik ajis bolih mohon ALLAH hapuskan segala dosa penganut ugama pas ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!