PANAS BERAPI! APABILA SPY SINGAPORE MENGUTUK SI PELIWAT! MESTI BACA

Sebaik saja Anak Omak menulis artikel ini semalam, Khairy seolah-olah cepat-cepat mendapatkan dirinya dalam ruang akhbar untuk menafikan blog Onak Omak.

Ini perlu dilakukan supaya orang lupa nama Khairy disebut oleh SB Singapura dalam perbincangan dengan counterpart mereka dari Australia. Laporan yang dicable ke Amerika pula bocor di Wikileaks.

Harapannya orang tidak akan sedar jiak dia ikut sama menghentam Anwar. Ada orang-orang UMNO mudah percaya penuh apa disebut dalam akhbar. Kalau dia nafi, betullah dia nafi. Ramai tidak berfikiran kritis.

Khairy dilaporkan Utusan Malaysia berkata jika Anwar menjadi Perdana Menteri, rahsia mengenai hubungan sulitnya itu boleh digunakan negara asing untuk pelbagai kelebihan dalam rundingan.

"Jika Anwar menjadi Perdana Menteri, kita akan memiliki pemimpin yang rahsia peribadinya berada dalam genggaman negara asing," katanya.


Adakah Khairy tidak ada cermin di rumah? Kalau ada cermin, selalu-selalu cermin muka. Akan kelihatan ada seorang yang rupanya hitam dan hatinya hitam.

Sihitam itu juga yang dahulu semasa Pak Mertua menjadi Perdana Menteri mempengaruhinya hingga hampir semua perkara dalam Malaysia ini mengikut-ikut Singapura.

Khazanah itu ikutan model Temasek. Iskandar nak ikut-ikut kemajuan fizikal macam Temasek dan nak bawak duit dan orang Singapura sekali duduk di Johor.

Segala macam konsultan dibawa dari Singapura. Apa saja semua bawa dari Singapura. Sampai saham-saham Proton dan Telekom dijual kepada Singapura. ECM Libra melibatkan mereka yang berkait rapat dengan Singapura.

Mana tidak, sampai ejen Singapura boleh lihat pentingnya untuk beri briefing kepada Australia dan disampaikan keapda Amerika kedudukkan politik dan pengaruh Khairy dalam kerajaan ketika 2008.

Baca balik ungkapan laporan berita Australia itu mengenai Khairy:
The political knives will be out for Abdullah's son-in-law, United Malays National Organisation politician Khairy Jamaluddin, whom nobody likes because he got where he is through family ties," the cable records Mr Ho saying.
Nampak begitu jelas bahawa Singapura begitu prihatin akan masa depan Khairy dan perlu memberitahu pihak Australia dan Amerika akan kedudukan anak emas mereka.

Ianya seolah-olah akan menjejaskan operasi risikan dan ejen bersama mereka dalam mengumpul maklumat dan melakukan sabotaj terhadap Malaysia.

Ianya seolah-olah Singapura meminta bantuan Australia dan Amerika sekiranya apa-apa berlaku kepada anak emas mereka. Sudah pasti Australia akan jadi negara hos untuk Khairy dan keluarga Pak Lah lari jika ada apa-apa berlaku kepada mereka.

Mengapa perlu Singapura risau akan masa depan Khairy semasa November 2008?

Sebabnya mereka dapat lihat Pak lah akan digulingkan dengan Dr Mahathir mula "baling batu" ke arah Pak Lah. Semasa itu juga, Khairy sedang merancang untuk menjatuhkan Najib sebelum dia naik menggantikan Pak Lah.

Secara bukan kebetulan, Anwar dan Raja Petra.sedang rancak memainkan cerita dongeng kematian Altantunya dibunuh oleh Najib dan Rosmah.

Mengikut dongeng-dongeng Raja Petra, orang-orang Tengku Razaleigh pun turut terlibat. Nama-nama seperti Tamrin Ghaffar, Nik Azmi, Kamal Amir dan lain-lain didedahkan ada bersama-sama Raja Petra berjumpa Wakil Kerajaan Mongolio, Dato Syed Rahman untuk mendengar pendedahan darinya.

Walaupun jari dan tangan Khairy tidak kelihatan, dialah paling untung jika Najib terkandas dijalanan ke Putrajaya. Malahan dikatana Tun Lah dan Tun Jean ada menalipon orang tertentu mahu mencari jalan Najib tidak naik.

Semua orang tahu Khairy mahu jatuhkan Najib. Sepanjang Pak Lah menjadi PM, budak-budak Tingkat 4 dan didalang oleh Khairy membuat Najib macam lembu untuk diheret ke sana kemari untuk disuruh kerja dan dimalukan oleh akhbar.

Khairy membantu operasi Altantunya dengan menyebarkan khabar angin bahawa Najib telah membuntingkan Altantunya semasa satu lawatan ke pusat pembinaan submarine Scorpene di Perancis. Anak satu tahun yang ditinggalkan Altantunya ditusuh sebagai anak Najib.

Salahnya tuduhan itu ialah tidak ambilkira anak satu tahun memerlukan tambahan masa 9 dari semasa kononnya Najib bercengkerama di Perancis dengan Altantunya. Najib ke sana setahun sebelum dongeng itu disebarkan.

Khairy dan Kalimullah juga rapat dengan Razak Baginda. Mereka tahu perihal masaalah Razak Baginda dengan perempuan simpanan Mongolianya. Razak suka bercerita setiap kali dia minum sampai mabuk di restoren Kalimullah di Bangsar. 

Mereka telah atur perkara ini bersama Anwar dan Special branck Singapura dari tahun 2006 lagi. Anwar melalui Raja Petra menggunakan orang-orang Tengku Razaleigh ini.

Kesian buat Khairy kerana orang tertentu tahu Khairy terlibat untuk mengenakan Najib dalam hal kematian Altantunya. Selagi Najib ada, sampai lembu berkokok Khairy akan dapat jadi Menteri.

Sampai masa pilihanraya Khairy akan kecundang di Rembau. Dia akan ditanam hidup-hidup dalam pemilihan UMNO akan datang.

10 Responses to "PANAS BERAPI! APABILA SPY SINGAPORE MENGUTUK SI PELIWAT! MESTI BACA"

  1. Anwar memang peliwat! Khairy memang bangsat!

    ReplyDelete
  2. Berkait dengan kesah ini, harap2 DS Najib dapat melihat dengan jelas bahayanya si Kitul ni... Kalau jadi menteri atau timb menteri, semua rahsia gomen dijualnya ke Singapore. Hancur negara...... Patutla tak naik2 si bangsat ni.

    ReplyDelete
  3. bro bc ni

    tolong komen sket..xlama lagi makin kecik le malaysia ni dibuat malaun2 ni

    ReplyDelete
  4. aku rasa elok le kita buat baik ngan KJ, itu kisah silam dia. walaupun parut luka masih sakit. kalau sesama kita asik mengata, kita jadi lemah, pembangkang ketawa dekah2, kelemahan kita sudah di duga. org senang untuk masuk jarum. nakke PRU13 nanti, Malaysia jatuh ketangan org yg tidak sepatutnya?

    ReplyDelete
  5. Hati Riang, kau tak faham ke apa yang tertulis kat sini?

    Jadi kau nak kita diamkan diri walaupun kita tahu yang kitol anak jamaluddin tu spy la ya? Ini kira sweep under the carpet la ni ya?

    Aku tak peduli UMNO atau sesiapa pun, kalau bab keselamatan negara, tak kira siap mainkan maka aku anggap mereka ni pengkhianat beb, ini bukan masalah suka mamat ni atau tidak, pokoknya dia adalah PENGKHIANAT NEGARA!

    Aku bukanlah penjilat yang akan diamkan diri sebab nak cover line beb, nak selamatkan parti kononnya, tidak bang, aku pun nak tengok UMNo jadi bersih dan selamat dari Pengkhianat...

    Lain kali cakap guna akal ya bro Hati Riang...bukan nafsu tau...ini soal keselamatan negara beb

    ReplyDelete
  6. Masalah dalam UMNO ni banyak berpuak puak.Ada puak yang mengikut perjuanagan asal dan ada puak yang ada ideology baru (kononnya merekalah pejuang bangsa alaf baru).
    Pasal duit sanggup menggadai maruah.Kononnya merekalah HERO.
    Puak atau PUAKA yang tak tahu sejarah perjuangan inilah perosak Bangsa.
    Cermin cermin lah sejarah kita sama wahai PUAKA BANGSAT..

    ReplyDelete
  7. Betul Bro House PK..

    Apa pun ikutan atau sokongan kita..negara dan keselamatan khususnya mesti di kedepankan..Jangan bahayakan negara sendiri kerana perbezaan fahaman politik..ingatlah nasib anak cucu kita nanti..

    ReplyDelete
  8. Setiap negara ada spy. Setiap negara ada assassin.

    Kalau mereka tu hilang sajakan bagus.

    ReplyDelete
  9. Igt sikit ramai org cina x suka najib
    NKRA katanya
    Najib KErja Rosmah Arah

    ReplyDelete
  10. Undur Mukhriz Negara OK
    UMNO

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!