GEMPAR! AIDC DAH NAK TUTUP? AYUH KITA SELAMATKAN AIDC!


Maka berseronoklah Anwar al Juburi kerana baru-baru ini aku dikhabarkan yang AIDC akan tutup kedai! Aku pun terkejut jugak dengan berita ini, kenapa tiba-tiba jadi macam tu! Siasat punya siasat, aku dapat tahu mereka ada sedikit masalah 'financial'



So untuk selamatkan AIDC ini, maka aku bersama blogger GAP dan sahabat-sahabat yang lain ingin menyeru pada kalian untuk membantu AIDC, sumbanglah tak kira berapa pun, AIDC amat perlu sebab mereka telah berjaya bongkarkan banyak kejahatan dan kerakusan manusia bernama Anwar al Juburi!

Ayuh! Kita selamatkan AIDC! Jangan bagi si Pengkhianat negara serta manusia yang terlampau ketagih dengan kunyit ini bergembira! Perjuangan AIDC mesti diteruskan! Bantulah mereka!

6 Responses to "GEMPAR! AIDC DAH NAK TUTUP? AYUH KITA SELAMATKAN AIDC!"

  1. lebih baik derma ke rumah anak yatim

    ReplyDelete
  2. the best presentation. saya suka katun anwar itu. Harap lebih bayak lagi ada kilang produk itu untuk pasaran.

    ReplyDelete
  3. Ok kita mesti sumbang. Anak yatim kita sumbang juga. Jangan bimbang hidup mesti tolong menolong.

    ReplyDelete
  4. akaun maybank takde ke?

    ReplyDelete
  5. Mintak Akaun Maybank je, dimana@ ada cawangan.

    ReplyDelete
  6. Insyaallah..saya pun nak sumbang jugak walaupun tak seberapa (gaji ku kecik aje!)...andai kata wang sumbangan ini masih tak mengizinkan AIDC diteruskan (harap2 tidak lah yek!), aku kira bahagianku ini halal dunia akhirat. Anggaplah ini semua sebagai saguhati dari aku atas kerja2 "splendid" yang AIDC buat selama ini!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!