WAHAI PAS PIS PUS! TOLONG TERANGKAN STATUS DR ZUL!!!


Zainab Jalar: Isteri, kekasih, atau ...


"Pihak media juga kebingungan dengan status perkahwinan Dr. Zulkefli kerana menurut mereka yang hadir sewaktu pengumuman nama calon PAS minggu lepas, Dr. Zulkefli dikatakan sebagai seorang bujang. Tetapi di dalam sidang media menafikan beliau pernah ditangkap basah, Dr. Zulkefli dikatakan menyebut nama seorang perempuan sebagai isterinya." - Sumber Blog Kickdefella
Bukan nak pertikai, cuma nak tahu je, apa status abang Zul kita ni? Kata orang ini gambar isteri dia, ada yang kata dia tak kahwin lagi, ada yang kata dia kena tangkap khalwat, tapi kalau tak kahwin lagi macamana nak kena tangkap khalwat!

Kat atas tu petikan dsri blogger Kickdefella, beliau kenal sangat dengan orang-orang PAS ni, takkan PAS nak berdiam diri je ni? Selalunya PAS juga kata kalau berdiam diri tandanya betul la tu...masalahnya sekarang macamana ni? Dah kahwin ke belum? Atau dia ni sama spesis ngan ANWAR BELAKANG MARI?

3 Responses to "WAHAI PAS PIS PUS! TOLONG TERANGKAN STATUS DR ZUL!!!"

  1. tak baik ngata org. gitu..klu tok guru pilih calon dia misti baik punya .. hai org sebelah tak gheti2nak buat r&d yang mana satu status calon tok guru tuu.

    ReplyDelete
  2. Nak memfitnah? Ingat satu perkara je..dosa fitnah lagi besar dari dosa membunuh..Sekian

    ReplyDelete
  3. Ambo tak suka fitnahNovember 1, 2010 at 7:21 PM

    Teruskan tabur fitnah sekiranya anda rasa bahagia dengan fitnah yang anda lakukan.......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!