GEMPAR! HARRIS IBRAHIM TERTIPU AKIBAT TERLEBIH BAK KUT TEH!

Ada satu mamat free thinker yang kununnya dok memperjuangkan Bangsa Malaysia ni terkantoi bilamana dia cuba menipu dengan mangatakan bahawa seramai 1805 mati dalam tahanan polis! Mamat psycho yang aku cakap ni nama dia ialah Harris Ibrahim, satu lagi kolehksi Ibrahim yang tak boleh nak pakai punya ni.

Mamat ni terkatoi menipu bilamana blogger Marahku membuat siasatan lanjut dan mempamerkan dalam blog belaiu bahawa Si Harris Ibrahim yang makanan kegemarannya adalah BAK KUT TEH ini telah menipu dalam perkiraaannya! Klik sini

Bila dah kantoi maka mamat ni dah naik angin satu badan la, pastu dia pun mula la maki hamun semua blogger yang menghentam dia, yalah si peminum arak tegar bersama-sama bak kut teh ni tak boleh nak terima kenyataan yang dia dah silap kan? Klik sini

Dia ni jugak kalau kita tengok, macam pengikut ayah Pin ada jugak la, dia suka buat benda yang luarbiasa, lain dari yang lain, mungkin ini hasil dari terlebih makan BAK KUT TEH, khabarnya Bak Kut Teh yang dia suka makan terletak di Jalan Ipoh dan Jalan Bukit Bintang! Itu lantak dia la dia nak makan apa kan?

Tapi jangan la menipu wahai Harris BAK KUT TEH! Agak-agak la kalau nak hentam polis pun, biar la ada bukti kukuh, ni kau main tibai je, itu menghasut namanya, aku tau yang kau ni sangat kuat menyokong pakatan Haram, walau kau tak nak mengaku tapi kau adalah salah seorang cybertroopers AL JUBURI WALIWATI kan brader? Ngaku jelah, toksah nak wayang la!

Mungkin semasa dia menuntut dengan ayah Pin dulu, Ayah Pin ada bagi dia resipi untuk membuat BAK KUT TEH yang Halal kot? Ini kena tanya si Harris sendiri la, arak yang dia minum tu pun mungkin Ayah Pin dan Nicky Ajis dah endorse Halal jugak kot! Klik sini

Tiba-tiba aku teringat satu frasa yang terkenal dalam bahasa Inggeris "YOU ARE WHAT YOU EAT"! Nampaknya kita dah boleh melihat dengan jelas betapa frasa itu sangat tepat untuk mengambarkan keadaan sebenar diri Harris Ibrahim!

Tadi aku dah dedahkan Zaid Ibrahim dibebalkan oleh Azmin, Kali ini Harris Ibrahim dibebalkan oleh BAK KUT TEH! HE HE HE

Thre Unspinners [un ada cerita pasal makhluk luar biasa pengikut Ayah PIN wal Kerajaan langit ni, Klik Sini

8 Responses to "GEMPAR! HARRIS IBRAHIM TERTIPU AKIBAT TERLEBIH BAK KUT TEH!"

  1. lohh... melayu makan bak kut teh? ni mesti geng-geng sham rais ini.

    parpu, ape pun header blog kau tu romantik la. haa...haa..

    ReplyDelete
  2. Kebanyakan yang nama berahim aku jumpa hebat-hebat tapi yang berBINkan berahim ni yang macam lalat. Mau rasenye sembor ngan ridsect.

    Dapatkan maklumat terkini IKYS
    Si Bingai dari Tendang Terajang

    ReplyDelete
  3. Apa nak di hairankan kalau makan benda haram minum yang haram jadi lah dia ni si haram jadah .Orang macam ni elok di kurung dalam kandang babi saja.

    ReplyDelete
  4. Broooo
    Gua salute springggg sama lu !
    You my Freind.....

    ReplyDelete
  5. melayu ni pelik skit..jahat manapun..rompak..bunuh..rogol..mafia dsb minum ok tp part babbi musti kata haram..jijik kata depa!!!kalau betui la si bingai ni slurrpp dgn binatang babi ni dia mmg terror mcm haramjadah!!!sial punya olang!!

    ReplyDelete
  6. Nak tengok teko besar dan cawan dibina dipintu masuk, sila datang ke Jalan Bersatu 13/4, Petaling Jaya.

    Entahlah kalau saki-baki ayah pin yg buat ?

    Nani PJ

    ReplyDelete
  7. Dalam perjalanan balek ke Kelantan aku terkejut apabila terlihat sebuah Tekoh besar dibina dihadapan sebuah Sekolah berhampiran pintu masuk keSekolah tersebut, satelah mengundur kereta untuk kepastian ternyata memang betul Tekoh Besar itu memang dibina khas disitu.

    Apa motif sebenarnya aku tak tau, mungkin ada kena mengena dengan Ayah Pin, kalau tidak tak kanlah pihak Sekolah dan AJK PIBG sanggup berabih wang bagitu banyak untuk tujuan tersebut?

    Oh Ya Sekolah tersebut bernama SMK Kuala Pegang yang terletak di Daerah Baling dalam Negeri Kedah.

    Nampaknya ada pengaruh Ayah Pin di Baling, Kedah....HEBAT......!

    ReplyDelete
  8. Dulu aku dengar2 cerita dari Pak Wa aku katanya, mana ada Melayu boleh tahan Pokua dengan betina Benggali?.

    Rupa2 nya ada juga Melayu yang hebat! Mula2 aku nak salute juga, tapi bila tau dia buat kerja tu haram, mulalah aku menyampah.

    Hampas...Balark....Kacang taik...!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!