EMAIL PANAS DARI PEMBACA TENTANG PEMILIHAN FAM! MESTI BACA!

Yang duduk kat tengah-tengah tu la Abdullah Hishan!

Ramai orang bertanya, kenapa agaknya FAM ini tidak menjadi Persatuan yang baik dan tersusun. Dibantu dan didorong oleh Istana. Banyak syarikat korporat yang sedia membantu dan mencampakkan karung duit. Boleh mendapatkan penajaan dengan mudah; sekali ketik jari - berjuta masuk kantung pun tak maju-maju. Apa masalah FAM ini sebenarnya? Dulu, ada juga mereka yang yakin kononnya Ketua Pemuda UMNO aka Si Kitol akan menjadi 'penyelamat' kepada FAM. Kononnya ada rancangan realiti - MyTeam yang akan membawa bolasepak Malaysia ke tampuk kejayaan yang luar biasa. Maka, sebagai menantu kepada Perdana Menteri - permaidani merah disediakan untuk Si Kitol. Menang mudah. Bergaya.

Ketua Pemuda UMNO masa itu yakin bahawa hubungan baiknya dengan banyak syarikat ternama akan membuahkan hasil kepada FAM. Belumpun lama, Si Kitol pun tersungkur di pintu harapan. Habis semua dikencingnya. Baik kawan dan lawan. Janji nak memajukan FAM; dicampak di luar longkang Sri Perdana di PUTRAJAYA masa berkemas keluar dengan Pak Lah. Hancur harapan rakyat nak tengok FAM maju.

Kali ini, Ketua Pemuda ada proksi dalam FAM. Abdullah Hishan dikatakan sebagai 'Uncle' di dalam arena bolasepak kepada KJ. Perangai pun tak ubah banyak. Lebih kurang sama. 2 x 5. Kaki kencing juga.

Tapi Abdullah Hishan bukan sahaja kaki kencing; tapi juga 'kaki sental' perempuan. Pantang nampak. Dia rembat. Tak kira bini orang ataupun tidak. Dia tak kisah samada orang itu dah berkeluarga ataupun tidak. Inilah 'petaka'/'sumpahan' yang ada dengan FAM. Kalangan seperti Abdullah Hishan nak diangkat sebagai pemimpin bolasepak. Tapi kita nak harapkan budak-budak bola kita jari orang baik. Pimpinan macam Abdullah Hishan? Dibiarkan sahaja? Kali ini tawarkan diri sebagai Naib Presiden FAM. Memang pada satu ketika, Abdullah Hishan bantu YB NIZAR menang Persatuan Bolasepak Perak. Tapi, tolong tak ikhlas. Tolong minta duit.

Masalah FAM ini bukan kepada tampuk kepimpinan. Tetapi kepada pimpinan pertengahan yang lebih sudu dari kuah. Ikut kepala sendiri dan tidak pernah nak dengar arahan dan titah DYMM Tuanku.

Abdullah Hishan ini tidak perlu diletakkan di dalam pimpinan FAM. Jadi kotor dan busuk. Mungkin ada yang kata, kita cakap berdasarkan apa? Ikut sedap mulut. Tanpa bukti; tanpa alasan. Kita nak rakyat jengah semula kes DATO' ABDULLAH HISHAN BIN MOHD HASHIM LAWAN SHARMA KUMARI SHUKLA. Ada berani? Kita bukan cakap ikut sedap mulut. Ini ada bukti.

Di dalam pernyataan mahkamah, berapa kali Abdullah Hishan mengaku dia 'berzina' dengan perempuan tersebut. Banyak kali. Mengaku. Dalam mahkamah. Di Hotel Hilton, Kuala Lumpur. Berlaku pada waktu sama di MAJLIS ANUGERAH BOLASEPAK NEGARA. Mengaku. Sharma Kumari masuk bilik. Tukar baju. Lepas tu...berlakulah. Selepas daripada itu, jumpa hampir setiap hari; kecuali hujung minggu. Atas alasan sibuk mengurus syarikat.

Banyak lagi insiden 'perzinaan' di Radisson Hotel, Langkawi. Di Churchill Inter Continental London. Siap gugurkan kandungan di London.

Selepas KJ ; takkan kita nak biar mamat ni pula tadbir FAM. Walaupun di peringkat Naib Presiden. Karut lah. Tak malukah muka FAM. Tak malukah UMNO nak letakkan orang yang 'moral baggage' ini di persatuan yang hebat? Apasal pulak pemimpin macam ini nak kita ketengahkan sebagai pemimpin bola Negara? Karut! Busuk nama bolasepak Negara.

* kalau individu macam ini pimpin FAM....jahanamlah bola kita!!!

HOUSE PK: Perghh dasyatnya email brader ni, memang berapi la! Akhirnya Khairy Kitol dah kena tendang keluar juga, cumanya kalau tendang si kitol dan masukkan manusia yanga da attitude problem macam ni, BERBALOI ke? Nak tahu skandal mamat ni, klik sini

FAM please take note!

#updated 2.40am - Fakta Kes si Abdullah Hishan mengerjakan si Sharma Kumari boleh dibaca disini

36 Responses to "EMAIL PANAS DARI PEMBACA TENTANG PEMILIHAN FAM! MESTI BACA!"

  1. hohoho...ini baiii abdullah hishan berasal dari taiping perak... dulu sebelum buat business sendiri dia kerja dengan maybank sebagai kerani cabuk...lagak macam regional manager.. kaki burit first class... pantang dahi licin skit air mani dia pasti meleleh keluar...ini masaalah yang kronik dia pernah hadapi...awek dia masa maybank dulu bangsa cina...sampai naik pucat lesi amoi tu kena tonyoh dengan si baiii ni....gamak nya si anu dia luar biasa melentang... house mate dia kata dia kaki jilat....jilat apa aku tak mau speculate...bagi aku haram jadah ni memang kaki ampu dan paling tak boleh dipercayai..

    ReplyDelete
  2. Hai orang-orang Taiping
    Abe kakak adik semuo,
    baca lah oleh mu ,fikir lah oleh mu, tok payah pilih dia ni musem depan kalo dia tanding jawatan dale UMNO bahagie..

    Selamat bersara wahai Abdulah Hisan..

    ReplyDelete
  3. tak yang komen panjang2 la.kalu masih tak nampak gak tak taulah.itulah manusia yang dihasilkan oleh UMNO.didikan UMNO.tidak beriman.mahu ker kita mempunyai generasi akan datang serupa dia ni??? Insyaallah jika kita meletakkan iman dan takwa di hadapan.apa itu iman? aper itu takwa? macamana nak ujudkan generasi akan datang yang beriman dan bertakwa.tau halal haram?? lu pikirlah sendiri...

    ReplyDelete
  4. Hard facts.


    http://www.ipsofactoj.com/highcourt/2000/part1/hct2000(1)-007.htm

    ReplyDelete
  5. jelitawan01 said...

    tak yang komen panjang2 la.kalu masih tak nampak gak tak taulah.itulah manusia yang dihasilkan oleh UMNO.didikan UMNO.tidak beriman.mahu ker kita mempunyai generasi akan datang serupa dia ni??? Insyaallah jika kita meletakkan iman dan takwa di hadapan.apa itu iman? aper itu takwa? macamana nak ujudkan generasi akan datang yang beriman dan bertakwa.tau halal haram?? lu pikirlah sendiri...
    July 23, 2010 10:41 PM

    BETOL TU!!DIDIKAN UMNO MMG TAK ADA IMAN PUNYA ORG.TERMASUK ANWAR IBRAHIM DGN ZAID IBRAHIM!!DUA EKOR NI LA YG PALING DASAT MENGHALALKAN CARA!!

    ReplyDelete
  6. Dia berdosa zina ada kaitan denagn kebolehannya mengendalikan bolasepak. Apa kena dosa peribadinya dengan kebolehan mengurusnya. Macam najib yang dikatakan berzina dengan Ziana Zain. Tak nampak pula kekurangannya mentadbir negara.Walaupun dia dikecam sesetenagh rakyatmenaikkan harga barang, dan dikutuk sesetengah Melayu sebagai membelakangkan kepentingan kaum sendiri.
    FAM tersungkur sejak diterajui oleh DYMM Sultan Pahang. Masa Hamzah Abu Samah, ok saja. Sultan cuma bagus kalau jadi penaung badan sukan, bukan jadi Presiden FAM dan lain lain badan sukan. Jawatan Presiden FAM banyak dapat peluang melawat ke luar negeri secara percuma dan lain lain "imbuhan" (faham faham sendiri lah apa imbuhan kaum lelaki ini).

    sri hartamas

    ReplyDelete
  7. tengok muka Abdulah Hisanni.... sah dia kaki bullrate.

    ReplyDelete
  8. sekarang dia memangku jawatan Presiden PAFA & sambil tu dia pun Ketua UMNO bahagian Taiping..

    ni sedutan ucapan dier semasa memegang jawatan dlm PAFA.

    http://www.youtube.com/watch?v=sVBRjHj-YF8

    ReplyDelete
  9. Sekarang sudah 2011 bulan Feb. Ternyata bola sepak negara cemerlang lebih baik dari dahulu. Sejak pengurusan PAFA yang baru bolasepak Perak juga semakin cemerlang. Jadi salah lah tekaan yang bolasepak akan hancur bila baii abdullah hishan masuk.
    Satu lagi dia bukan ketua bahagian umno Taiping, dia hanya Naib. Org UMNO Taiping pun tak suka juga dengan dia. Cuma dia tak menyamar pakai kopiah dgn jubah duduk atas pentas cakap lantang pasal agama, lastnya kena tangkap pasal menjilat pantat bini orang. Macam kawan kita mat sapu dan norma.

    ReplyDelete
  10. Blady bastard this YB...owe people money and does not pay back....con man no 1 pls be careful

    ReplyDelete
  11. Yes, real bastard, took RM800k from people in Penang and more from Kedah under the con of selling them shares in Maxis.We now know it runs in the millions. Those people are suffering as it was their hard earned money, their life ruined. They are warning many others, more have come forward to say he took money even in Perak. How can we take this guy down?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gather together, collect any form of material evidence(audio, video, paper etc), seek help from either one political parties, then report to the police.
      With enough people coming forward, the authorities will look into it.
      Make him live like a fugitive.

      Delete
  12. Wow! We heard same, some of those victim people say are good hard working doctor. This way very bad karma surely. He cannot survive, will die from health reason

    ReplyDelete
  13. ANYBODY KENA CON. pls feel free to contact me
    Bcoz I am one of the victim! I mesti make sure dato seri ini tidak dapat hidup peacefully. Because he has make people suffer, never peace, make people live in mass likes sampah!! Where his live and family live still good, peace, wonderful! Anak dia lawyer and designer!! Kita nak duit makan pun susah sebab wang sudah kena con by him . Somemore relastionahip v our own friend also affected because him !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam mana nak contact?

      Delete
    2. How to contact ?

      Delete
    3. bestrong9955@yahoo.com

      Can contact this email address

      Delete
  14. you can see how his daughter looks like on youtube. just search for miss pal-adex 2012.

    hope the children can accept the fact that their father stole to clothed and feed them.

    ReplyDelete
  15. What I heard is he is now staying at Mont Kiara. Apparently he gave his Bangsar house to his now ex-wife. Ex-wife been out banging other younger men while he's out tricking people.

    Claims to have all his money held by LHDN for unpaid taxes which he is using as an explanation to all his investors. Find that too coincidental.

    Also claims that he is the next Sports Minister via the senator to full minister back door thru Pakatan Rakyat. what a coward katak. Those people that has money with him should write to both Barisan National and Pakatan Rakyat leaders warning them about this Dato Seri.

    What a shame to the Pahang Palace.

    ReplyDelete
  16. anyone with info regarding to what this Dato Seri Abdullah Hishan has done please come forward. Waiting for him to return your money will not bear you any results.
    He's happily spending your hard earn money.

    ReplyDelete
  17. Dear All,

    Please inform Police IPK KL if saw him.
    Police is looking for him to Lapor diri, but he didn't appear.

    Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lapor diri for what? Is he on a Wanted list?

      Delete

  18. Yes. this is what i think- should be in wanted list now.
    was informed by friends, it is because he didn't turn up / "report " himself at balai Polis when police is looking for him to give a statement on few cases.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wonder how many people he con / cheated make police report on him ?

      Delete
    2. i have audio evidence of him saying he bribed the DG of LHDN to release his funds. dunno how true is this.
      also got other audio evidence linking him to his 'investments'
      my email - thehishans@gmail.com

      Delete
  19. Wish him rot in hell....

    ReplyDelete
  20. he's now claiming to be doing his haj. wonder how he got out of the country? probably hiding and making a false claim as usual.
    always got some form of excuse when asked to return money.
    he may be able to con money from people at the pretext of investment, but too stupid to drag his 2 daughters into it. using them to gain sympathy.
    find his 2 daughters, and you'll find him.
    his elder daughter is easy to find on tweeter - look for sarah amelia hishan. communicate with her.

    ReplyDelete
  21. What haj ...?? Last 2 year ago he also telling me the same thing doing haji...
    That time he keep telling will settle . This week next week another week... Then tiba tiba said going to haji..
    To me, please pay back to people first before doing haji la!!!! Then u can go haji . People money don't want to pay back, then telling us what u go oversea .Many of us (victims) use to listen the same " excuse".

    I have already listen for 3 years .

    ReplyDelete
    Replies
    1. we need to come together to form a more solid case.
      One thing for sure we have to get the police to have him surrender his passport or have the immigration to blacklist him from leaving the country.
      I bet he's planning his escape to another country.
      Why con people and continue to live here? He's probably planned this for a long time, gasak lots of money and cabut.

      Delete
  22. The only way to get your money back is thru his 2 girls, especially the young one, which he manjakan.
    Asking him to return your money would just result in more excuses.
    And his losing track of his excuses too.

    ReplyDelete
  23. What's the latest news regarding this "CON MAN" ? Has the police caught up with him? Did u guys get back the money he Con?

    ReplyDelete
  24. I believe he's still running around, or trying to run out of the country. A declared bankrupt and having a police case on him, don't think he'll even dare to step close to an immigration checkpoint.
    Last heard he's telling LHDN will release his money after his lawyers has sign an undertaking. After that he kept quiet until today. He cornered himself with his own lies.
    If anyone thats been a victim of this DS, please spread his reputation as wide as possible to prevent others from being his victim.

    ReplyDelete
  25. Wonder how many people he "CON" and how much RM involved ? Also wondering why police still cannot catch up with this Con guy ?

    ReplyDelete
  26. I think this fat DS has either died already, or languishing in jail. Anyone heard anything this from him lately?

    ReplyDelete
  27. Any news on this guy ?

    ReplyDelete
  28. he is hide some where I think. His hometown is at Taiping.
    Surely he cannot run out from this country, On early last year, coincidently saw him Driving Merch benz Old Version "PAT 27"... I try to follow his car from The TTDI highway area untill Bangsar condominium area...then. lost....else...!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!