GMEPAR! BUKTI ANWAR AGEN ZIONIST LAKNATULLAH! MESTI BACA

Sila baca sendiri dari scren capture Blog Anwar, aku ambik dari blog Melayu Bersatu

Ini blog anwar, klik untuk saiz penuh

ini pula entry wikipedia tentang Shin Bet

Ini screen capture homepage Shabak

Ramai rakan-rakan blogger anti Anwar hari ini menulis mengenai kenapa Anwar Ibrahim menyiarkan artikel pro Israel di blog beliau semalam iaitu 16 Jun 2010. Artikel itu secara terang-terangan menulis pendapat Yuval Diskin yang menyatakan kepada media antarabangsa membatal sekatan dan kepungan kepada Gaza akan menyebabkan bahaya dan keadaan tidak selamat kepada Israel. Hal ini disebabkan Hamas yang mereka anggap sebagai pengganas akan mudah mendapat bekalan senjata dan menyerang mereka.

Apa yang dapat dilihat adalah di artikel itu tiada ulasan disertakan oleh Anwar dan menimbulkan tanda tanya adakah Anwar Ibrahim menyiarkannya kerana bersependapat dengan Yuval Diskin, Ketua Agensi Keselamatan Dalam Negeri Israel atau nama hebrewnya the Shin Bet?

Yalah, jika benar beliau tidak bersependapat dengan ketua agensi Israel itu, pasti ada ulasan yang disertakan beliau. Tetapi artikel itu dibiarkan kosong tanpa ulasan seumpama artikel itu sendiri adalah pendirian Anwar.

Bagi Daniel ini semua tidak pelik dan Daniel sendiri telah menulis minggu lalu yang sebenarnya ICG (International Crisis Group) tidak langsung mengkritik Israel terhadap serangan mereka ke atas kapal bantuan Gaza tempohari tetapi hanya menegur Israel yang serangan itu hanya membuatkan masyarakat dunia mengasihani Hamas yang mereka anggap sebagai pengganas. Ini bermakna ICG menyokong dan mengiktiraf Israel sebagai negara yang sah.

ICG juga sering mengeluarkan laporan berkenaan Yuval Diskin ini dan rata-ratanya di dalam setiap laporan itu mereka bersetuju pendapat ketua agensi Israel itu yang menggelarkan Hamas sebagai pengganas.

ICG juga terkenal rapat dengan Agensi Keselamatan Dalam Negeri Israel atau the Shin Bet ini apabila dokumen perjanjian gencatan senjata Israel dan Hamas yang dibuat oleh agensi itu pada 19 Jun 2008 hanya tercatat di dalam laporan ICG sahaja pada ketika itu dan tidak pada laporan media lain. Klik sini.

Hal rapatnya ICG dan agensi Israel ini yang menyebabkan tidak menghairankan Anwar Ibrahim menyiarkan artikel berkenaan agensi Israel itu di blog beliau, kerana jelas sebagai ahli dan penderma organisasi berkenaan , beliau turut seia dan sekata dengan apa yang diperjuangkan organisasi itu iaitu mengiktiraf dan menyokong Israel sebagai negara yang sah serta sesiapa yang menentang negara itu akan mereka anggap pengganas.

Perkara ini jelas membuktikan Anwar Ibrahim sebagai pejuang zionis di negara ini. Buktinya,lihatlah sendiri Anwar Ibrahim menyiarkan artikel pro Israel di blog beliau.

Kerana satu laporan sahaja mengaitkan beliau dengan gerakan anti yahudi, Anwar Ibrahim kini mula membodek yahudi dan zionis kembali. Betapa terang lagi bersuluh, Anwar tak boleh hidup tanpa yahudi..


Bangunlah dan sedarlah wahai Rakyat Malaysia, korang dok sebok pasal APCO, si peliwat ni dah terang lagi bersuloh agen Zionist! Bermakna korang yang sokong dia ni dikira sebagai agen kecil YAHUDI LAKNATULLAH jugak la kan?

5 Responses to "GMEPAR! BUKTI ANWAR AGEN ZIONIST LAKNATULLAH! MESTI BACA"

  1. Kelibat Hitam si celaka anwartu LAKNATULLAH ini mmg dah x bolh lari dri yahudi LAKNATULLAH kerana mereka ini sama padan cuma yg bezzanya anwartu ni islam jahil. Dah terang lagi bersuluh, mmg anwarrakus ni ejen yahui,x pi ada jgk manusia beruk yg dok percaya bengal ni..Apa punya hati gelap penyokong PKR puuiihh..........ambik gelema aku..

    ReplyDelete
  2. Sunnguh lahanat keparat punya CIFUT BABI si barua Yahudi zionist, inilah species lahanat yg sudah bergelumang dalam kancah nyondol menyondol macam babi hutan lobang taik, lobang jubor, lobang najis jantan2 dan anak2 bangsa yg tak berdosa. kita semua tahu lakonan anak beranak termasuk Kak Jijah pelakon murahan yg sudah terang tak bersuloh, tahu prangai terkutok dan ketagihan lahanat tetapi kerana kemewahan, rumah besau, kereta besau, katil besau, jamban besau, angan2 besau, dgn dikipas oleh Sang Suami dgn pangkat derajat dab wang harami dari yahudi, sanggup bersengkongkol dgn lakonan murahan. Insaflah dan bertaubatlah Kak Jijah anak beranak, tak payahlah berlakon lagi, seprti pengakuan adik terangkat CIFUT BABI yg mereka berdua telah ber asmara dana sejak tahun 1975/76 lagi, di bawah satu bumbung bersama Kak Jijah anak beranak, berhari hari, bermingu mingu, berbulan bulan, bertahun tahun, berasmara dana dalam bilek tidor, takan lah tahu menahu, lain lah kalau Kak Jijah anak beranak pekak, torek dan buta. Insaflah dan bertaubatlah Kak Jijah anak beranak. Ingatlah sesiapa yg bersengkongkol dgn CIFUT BABI barua Yahudi lahanat, samalah bersengkongkol dgn regim Yahudi zionist memukol, mencederakan, merogol dana membunoh anak2, wanita2 dan orang tua rakyat Palestina yg tidak berdosa. Ingatlah azab Allah sungguh dahsahat dan tiada siapa dapat menghalangnya, jangan anda dan keluarga merelakan diri dilahanat dunia dan akhirat. Nauzibillah.

    ReplyDelete
  3. Satu dunia dah tau dia ni mmg proksi yahudi. Tok2 serban PAS aje yg bangang

    ReplyDelete
  4. Balaci akan kata biar agen yahudi zionis asal jangan umno.

    Diorang ni hipokrit,diorang akan melenting kalau umno yg berhubung dgn yahudi macam apco tu walaupun apco cuma kompeni perunding antarabangsa yg bukannya milik israel.Lagipun apco bukannya milik yahudi pun cuma 2 orang pengarahnya berbangsa yahudi sedang kompeni tu milik mat salleh.

    Tapi kalau anuwar jadi agen yahudi zionis secara terang2an(sila rujuk blog aidc) depa kata biaq pi la,asalkan jangan umno.Begitulah mentaliti pencacai.

    ReplyDelete
  5. Si lahanat keparat CIFUT BABI barua Yahudi zionist ni sampai bila nak dibebaskan untk membuat huruhara dalam negeri. Apakah undang2 negeri terlalu lemah sampaikan kerajaan Ds Najib dilihat lemah dan longlai untuk menghukom pokemon2 seperti belaiu? Kepada pengikut2 parti bermata dajjal dan ahlul2 bahalul pengikut Wali terompah, insaflah dan bertaubatlah sebelum ajal melintang. Lihat gelagat dan perangai terkutok CIFUT BABI dan Kak Jijah pelakon murahan. Pembela agama Islam dan Allah disingkirkan dari Parti, tetapi penjilat "aiskrim" dikekalkan dalam Parti, apa anda tak bole berfikir? janganla jadi bengap nak mampos. Ingatla bersengkongkol dgn speies yg barus Yahdui zionist anda sudah menempah kemurkaan Allah, tunngu saja azab pasti datang, Nauzibilah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!