MAHFUZ SI BADUT YANG TAK LULUS SRP NI MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!

Dato HAJI Mahfuz Omar, Naib Presiden merangkap 'Badut Cacat' PAS telah pun mengeluarkan cadangan yang sangat PANDAI dan BIJAKSANA. Katanya, suruhanjaya perlu dibentuk untuk menyiasat perihal pembelian dua buah kapal selam dari Perancis. Dan kerana itu, Perdana Menteri, Najib Abdul Razak perlu mengambil cuti agar siasatan nanti tidak akan terganggu. (Malaysia Kini)

Apa punya dol ler si Mahfuz nih! Punyalah cerdik! Kunun-kununnya dengan bercuti, Najib Abdul Razak tak boleh ler gunakan kuasanya untuk mengganggu penyiasatan tu nanti, kut? Awat, kalau Najib Abdul Razak bercuti, kuasa dia sebagai Perdana Menteri bercuti jugak ka? 
 
Pasai apa hang tak suruh Najib Abdul Razak letak jawatan sebagai Perdana Menteri saja dan jawatannya dipangku oleh Muhyiddin Yassin. Atau kalau nak paling adil, letak jawatan dan serah kat Anwar Ibrahim.

Hari tu hang menyalak ke Kelantan, konon-kononnya hang pembela keadilan la... sekali kena jerkah ngan Mursyidul Am hang, terkesot pi. Hang tak suruh pun tubuhkan suruhanjaya untuk menyiasat pembelokan dan pembalakan haram di Kelantan? 
 
Hang tak berani suruh pun Menteri Besar Kelantan bercuti dulu untuk memudahkan siasatan. Bahkan bila Ariffahmi letak jawatan sebagai CEO untuk dinaikkan jawatan sebagai COO, hang diam la jugak!

Mahfuz dan badut, memang sinonim. Sekali dengar cakapnya macam orang pandai. Tapi bila dua kali dengar, Mahfuz dan Samsul Iskandar Mohd Akin, macam duduk sekapal. Cakap melangit tak pandang bumi langsung.

Hanya kerana SUARAM yang ditaja oleh parti pembangkang Malaysia meminta tiga orang peguam hak asasi di Perancis sana nuh tengah duk buat siasatan, yang Mahfuz melompat deras sangat pasai apa? Biarkanlah depa buat siasatan. 
 
Biarkanlah keputusan apa pun yang nak dikeluarkan oleh mahkamah di Perancis. Awat, ingat mahkamah Perancis macam mahkamah Malaysia ka yang boleh tunda-tunda sampai dekat 30 kali untuk satu-satu kes?

Jenis mahkamah yang tunda-tunda sampai 30 kali ni, cuma ada di Malaysia saja. Manusia yang jenis tunda-tunda kesnya hanya Anwar Ibrahim seorang sahaja. Satu-satunya di dunia ini! Macam manalah gamaknya Najib Abdul Razak boleh mencampuri urusan mahkamah di Perancis sana nuh kalau dia tidak bercuti? 
 
Takkan Najib Abdul Razak minta tolong daripada Presiden Perancis pulak kut macam Anwar Ibrahim cuba minta tolong George W. Bush suatu ketika dulu, masa HARAMJADAH tu masih lagi Presiden Amerika Syarikat.

Hai ler Mahfuz... patutlah abang hang sendiri pun tepuk dahi bila ditanya pasai hang!
 

8 Responses to "MAHFUZ SI BADUT YANG TAK LULUS SRP NI MEMANG BEBAL NAK MAMPOS!"

  1. memang dasar bengap punya orang..
    tengok muka pun dah tau muka samdol
    nak tunjuk pandai..tubuhkan juga j/kuasa siasatan utuk siasat KM p.pinang.

    ReplyDelete
  2. mr parpu....ini orang mana ada otak...mengaji dkt spm je kot...ckp ikut sedap mulut...saya pun teringin la nak cabar dia sebab mahfuz ni 'gila cabar mencabar' saya nak cabar dia tlg balik sekarang jugak tgk la kavvasan parlimen pokok sena ni...langsung dia tak buat apa...sampah sarap sepanjang jalan...taman permainan dah jd mcm safari gajah pun boleh sembunyi...so saya cabar dia kalau setakat nak jaga kebersihan pokok sena pun tak boleh baik letak javvatan...amcm ada berani ka

    ReplyDelete
  3. dah minum air kaki nik ajis, tu yg jadi cam tu, bangang tahap mangkok jambaN

    ReplyDelete
  4. Aku ingat la si Mampuz ni mulut dia secapoi bontot dia la .... otak kat testicle gamaknya ...

    ReplyDelete
  5. pak samad semail pon tlg kempen utk PKR jgak, serang...
    pejuang bahasa konon, ceh.. pejuang bontot Nuar....

    ReplyDelete
  6. Salam Bro,

    Pemimpin Pakatan Rogol ni bercakap macam lembu di padang.

    Bercakap ikut sedap mulut tanpa berpandukan fakta.

    Menabur fitnah setiap hari adalah kerja tetap mereka.

    sejarah hitam sekor beruk klik sini

    Kita sudah tau mereka ini bodoh, tapi bila bercakap saja kita pasti mereka bodoh.

    Muahahahahahahahaha

    RPK selepas menfitnah PM, Datuk Seri Najib dan Datin Seri Rosmah, belum pun habis dibicarakan sudah lari ke luar negara.

    Pepatah kata takut kerana salah.

    Kalau di pihak yang benar, kenapa perlu takut?

    ReplyDelete
  7. Mahfuz dapat jadi MP kerana kebolehan MEFITNAH sahaja. Dengan orang dia bolehlah, luar sahaja kawasan dia TAK LAKU.

    Orang Macam ni pun ada ya, panjang pulak ekor dia tu..

    Entah bila nak M _ M _ _ S

    ReplyDelete
  8. Setiap hari sewaktu persidangan Dewan rakyat aku selalu ikuti secara lives melalui tv selangor...aku tengok mamat mampus ni sama taraf dengan si koling hitam penjual roti daripada Padang Serai...tugas mereka berdua bersama dengan khalid gereja dan dr hatta adalah menganggu perbahasan daripada mp bn ataupun menteri..mereka berempat ni berlagak lebih terok daripada monyet di zoo negara. tapi semalam simampus dan keling roti tu dah terkena ngan speaker bila tuan speaker meyamakan mereka berdua umpama budak kecil yang menangis nak susu..tak perlu dilayan maka akan diam dengan sendirinya..

    Kah kah kah...bilasimampus ni diberi laluan untuk berhujah..dia melalut lari daripada tajuk..membuatkan dia ditempelak dan diketawakan oleh lain2 MP dan speaker...ini lah tahap mentaliti pemimpin PAS dan PKR hanya layak duduk ditepi longkang sahaja...bila lak mereka berdua ni nak datang menjadi lembu jalanan di hulu selangor ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!