GEMPAR! SIAPA CALON PILIHAN ANWAR? ZAID ATAU SHAMSUL?


Dari sumber yang boleh dipercayai, aku telah dikhabarkan bahawa perebutan untuk bertanding di kerusi Parlimen Hulu Selangor sudah pun bermula, apa yang aku akan ceritakan ini sebenarnya bukan perebutan di antara parti seperti yang diceritakan oleh Brader TaipingMali!

Tetapi berita yang telah aku terima ini sebenarnya adalah perebutan dalam parti, nak tahu parti mana? Ya tuan-tuan dan puan-puan, tak lain dan tak bukan Parti Keadilan Rakyat la yang aku maksudkan sebenarnya!

Begini kisahnya, Zaid Ibrahim dikatakan berminat untuk bertanding di seat Parlimen Hulu Selangor, mengetahui saja niat Zahid maka kekasih Anwar si Azmin dengan begitu tangkas sekali telah membuat magik.

Nak tau apa magik dia, mudah aje, dia telah membawa Shamsul Iskandar Mat Kencing dalam seluar ke Anwar dan memujuk abang Anwar kesayangan dia tu supaya meletakkan mat kencing tu di Hulu Selangor.

Perkara ini berlaku di rumah Anwar, bila, aku tak boleh cakap tetapi apa yang telah aku diberitahu selepas saja Azmin masuk dan berjumpa Anwar di rumahnya, tidak berapa lama kemudian kelihatan kereta Shamsul juga masuk ke perkarangan rumah Anwar.

Sebagaimana kita tahu, Azmin ni memang tak suka Zaid Ibrahim, jadi dia menggunakan peluang ini supaya Zaid tak terpilih, maka bermulalah epilog cantas-mencantas di dalam Parti Keadilan Rakyat. Zaid sebelum ini sudah nampak yang dia mahu mengambilalih PKR sekiranya Anwar pulang ke rumah lamanya di Sg Buloh.

Sekarang kita tunggu dan lihat siapa pilihan Anwar nanti, adakah Zaid atau Shamsul! Jadi kepada brader Anwar, sebelum kau nak kondem pari orang lain, ada baiknya kalau parti kau sendiri kau kawal!

Mari kita tengok apa alasan PKR lepas ni..

23 Responses to "GEMPAR! SIAPA CALON PILIHAN ANWAR? ZAID ATAU SHAMSUL?"

  1. AKU SOKONG ZAID...ha1ha1..
    Anak Selangor

    ReplyDelete
  2. Salam bro,

    Aku tak sokong pembangkang samada PAS, PKR atau DAP.

    muahahahahaha

    Lebih-lebih lagi balaci al jub, si beruk itam.

    ReplyDelete
  3. Mestilah Shamsul, Zaid mana boleh nanti lawan tokey!

    ReplyDelete
  4. Zaid ke Shamsul ke tak apa. Mereka lebih baik dari calun UMNO.

    ReplyDelete
  5. the worst of PKR is better than the best of UMNO. Please believe me.

    MIC is even worst.

    ReplyDelete
  6. rudy surely you said that purely because you are one of the secret gay lover of al jub?

    ReplyDelete
  7. Bro. Ada hindu tak sedar diri melolong dh nak puak dia jadi calon. Kerja malas, bila nak menuai baru nampak batang hidong. sial ppunya keling...

    ReplyDelete
  8. DiUlu Selangor jika Melayu lawan bangsa asing undi Melayu, tak kira dari parti mana.
    Jangan gaduh-gaduh sesama Melayu. Tak kira Melayu tu handsome macam Parpu ke, gemuk ke pendek ke, berbini dua ke, ketiak dia busuk ke, perut dia buncit ke....yg penting Melayu.

    Jika tak ada calun Melayu jangan keluar pengundi...

    Hat sudah panas..asyik-asyik bagi MIC.

    Dah 8 kali saya mengundi MIC...cukup...


    mak bapak jawa

    ReplyDelete
  9. Kalau Saiful Azlan calun BN bagus. Ramai akan pangkah dia.


    menunggu nak pangkah

    ReplyDelete
  10. Dua berok yang nak jadi calon PKR kat Hulu Selangor ni syok sendiri ka?

    Kami tak kenal pun siapa mereka berdua ni. Sejak bila kau orang berdua ini pernah datang tolong menyelesaikan masalah kami di Hulu Selangor. Orang luar Hulu Selangor dan juga dari luar Selangor, sila jangan nak kacau daun.

    Seperti kata hikmat Nik Aziz, (ulamak yang aku paling aku benci) - "Go to hell" kepada kamu berdua!!

    ReplyDelete
  11. Palanivel tu org mana ya? Keling tak undi tak pe!

    ReplyDelete
  12. Mat Tysonm macam mana? boleh kita calunkan?


    pakmusa

    ReplyDelete
  13. Calon UMNO sape pulak? aku cadang saiful...top skrg ni...

    ReplyDelete
  14. Saya cadangkan saudara parpukari menjadi calon BN. Bila menang boleh mencarut dalam parlimen.Carutan bagi parpukari sudah menjadi zikir harian beliau.

    Saya risau juga, nanti bila malaikat maut nak ambik nyawa hanya carutan sahaja yang terkeluar dari mulutnya. Orang mengajar mengucap, apa yang terkeluar dari mulutnya hanyalah "anuar al juburi". Nauzubillahiminzaalik. Selisih malaikat 44.

    ReplyDelete
  15. nicky ajiz kena renjis air kencing tanda restu kat slh sekor calon PR yg terpilih nanti utk dptkan tiket ke syurga

    ReplyDelete
  16. Zaid tak shamsul pun tak calon pilihan al-juburi adalah SAMSIDAT TAHRIN.bini azmin....hee...hee terkenang cerita dulu-dulu..

    ReplyDelete
  17. Salam bro,

    Apa kata al jub tu letak beruk itam jadi calon PKR?

    Muahahahahaha

    Mesti kalah sebab rakyat benci beruk sial.

    riwayat beruk

    ReplyDelete
  18. aku sokong badut macam zaid perangai macam lalang dan sokong 130% balaci pencacai kencing tak lawas mamat abg sam.
    Dua dua sekali dgn penyokong buta hati akan aku sokong.sokong bagi mereka ni patut di baling dgn penyapu je...

    ReplyDelete
  19. Siapa pun Zaid atau Shamsul..dua-dua tu merupakan calun pilihan AnWar yang salah, sebab bila mereka menang nanti mereka akan lompat parti ke UMNO, kalau takpun mereka akan jadi MP bebas, tengoklah nanti..

    ReplyDelete
  20. Bg Pak Zainal Sakom la bro.bg Mat kencing tu buat apa,layaknya mat kencingtu dimakeupkan dan hantar kat bos dia utk diduburri.Petua mat Gay klu nak berak senang dan kencing lawas banyakkan aktiviti penduburan.Hidup Melayu Umno yg berjuang utk rakyat! Hidup Melayu!HidupIslam!Hidup Perkasa!Hidup Umno! Mamposlah melayu pengkhianat!mamposlah munafik2 dlm Umno!

    ReplyDelete
  21. Aku sokong Palanivel!!!!!
    Hidup MIC!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. jgn calonkan MOKHTAR dh le....he3..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!