GEMPAR! RANCANGAN JAHAT PKR ESOK SEMASA KES LIWAT BERJALAN! MESTI BACA DAN EDARKAN DENGAN SEGERA!

 Mat Lembu Kencing dalam seluar sedang tersenyum, muka dia macam perogol bersiri kan?

Saya baru dikhabarkan oleh seorang sahabat dari PKR bahawa malam tadi lebih kurang jam 8.30 malam, satu mesyuarat telah diadakan di kediaman Anwar Ibrahim. Tujuan mesyuarat ini diadakan adalah bertujuan untuk menyelaraskan gerak kerja semasa bicara kes LIWAT Anwar dijalankan.

Yang mempengerusikan mesyuarat ini adalah Datin Seri Wan Azizah sendiri dan di antara orang yang hadir adalah Shamsul Iskandar, berikut adalah tindakan-tindakan yang akan dibuat sepanjang perbicaraan ini berlangsung:

1.Esok Karpal Singh akan memohon supaya Dato Seri Najib dan Datin Seri Rismah disapina sebagai saksi ke dalam kes Liwat ini (apa kena mengena mereka berdua dalam kes ini?)

2.Esok mereka akan menggunakan orang-orang mereka untuk membuat kacau bilau, bukan rakyat tetapi orang-orang upahan mereka yang akan membuatnya, tujuan mereka supaya mereka boleh memancing polis, bila berlaku kekasaran dan ini sekaligus akan membuat orang ramai simpati kerana polis bertindak ganas!

3. Shamsul Iskandar telah dilantik sebagai 'field commander'! Esok misi provokasi pertama menentang polis akan dimulakan! Ini baru permulaan, mereka akan menggunakan lebih ramai orang lagi supaya ianya nampak lebih gah! Mereka juga akan mengadakan pelbagai jenis perhimpunan sepanjang perbicaraan kes ini!

Maka pesan saya kepada sesiapa yang patut, berhati-hatilah, musuh dalam negara ini sudah diaturkan untuk menggunakan taktik jahat, saya harap pihak berkuasa mengambil tindakan sewajarnya mengenai hal ini!

Saya minta jasa baik rakan bloggers semua supaya edarkan artikel ini tak kira dalam FB atau Twitter atau mana-mana saja, suapay kita tidak tertipu dengan mainan mereka ini lagi!

Juga baca disini tentang isu yang sama dan amaran polis mengenai perhimpunan haram esok!

SAMA RATA SAMA RASA, DEPAN BELAKANG SAMA SAJA!

6 Responses to "GEMPAR! RANCANGAN JAHAT PKR ESOK SEMASA KES LIWAT BERJALAN! MESTI BACA DAN EDARKAN DENGAN SEGERA!"

  1. TK. dan dah dilinkkan ke laman fb hamba Putera Mahamiru.

    ReplyDelete
  2. Seperti kata JebatMustDie, cepat-cepatkanlah selesaikan kes liwat ni. Lebih cepat selesai, lebih cepat Anwar dapat bebas dari pertuduhan liwat. Kan Anwar kata dia tu innocent? Kenapa nak tunda kes! tunda kes! tunda kes! Hai! Dah hampir 2 tahun dan lebih 20 kali kes tertunda!

    Teruk punya "innocent" ni?

    ReplyDelete
  3. cari lah kerja yang berfaedah...drpd pergi mahkamah..baik pergi kebun kelapa sawit..dapat juga hasil nya...

    ...goblok bin bodoh si shamsul amk

    ReplyDelete
  4. aku tengok muka shamsul iskandar ni pon letih...

    ReplyDelete
  5. kaki kencing tak pe lagi parpu..

    kaki pungok macam kau, saifool dan jeffrey lagi bahaya...


    muahhahahahhaha

    ReplyDelete
  6. tak kira laa suka sama suka atau rela terpaksa, persoalannya sekarang adakah liwat tersebut berlaku? kalau berlaku adakah malaysia mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!