DAP MEMANG PARTI KOMUNIS, CHAUVINIST DAN PEMIMPINNYA ADALAH DIKATATOR! EPISOD 2

Hari ini merupakan hari yang gelap bagi sejarah Negeri Perak sebab DAP tak berjaya mengKOMUNISkan Perak!

Begitulah agaknya kata-kata Ngeh, Nga dan Nizar 3 bersaudara yang berfahaman komunis ni agaknya! Mana perginya kata-kata Nizar dan pencacai haramjadah si parti ajaran setan yang berimamkan DAP kata yang mereka akan menang 4-1?

Aku rasa mungkin Nizar laknatullah ni telah dibisik oleh si dajjal yang bernama CIFUT BABI untuk menipu dan terus menipu, almaklumla Pakatan Iblis ni kalau tak menipu memang tak sah punya! Aku perhatikan dari tadi ada beberapa komen dari kalangan anonymous bertaraf pokemon yang mencaci maki UMNO tapi puji DAP!

Kalaulah perbuatan ini atau perkataan sebegini ditulis oleh orang melayu maknanya sejarah kemerdekaan Sinagpura sedang berulang lagi, pada masa itu ramai dari kalangan melayu teruja tahap terpancut dengan Lee kuan Yew, mereka bermati-matian mempertahankan LKY, akhirnya melayu merempat di Singapura!

Penang adalah contoh terbaik bagaimana kerajaan yang berpegang pada komunis dan chauvinist DAP ini menindas kaum melayu di sana, bila dah nak mampos dan kantoi orang dah tau bangkai dia, maka si LGE bacuk si KKK ni telah mengupah blogger melayu untuk buat cerita kononnya UMNO lagi Zalim!

Tak ke POKEMON nanmanya ni? DAP BABI dah perintah selama 2 tahun tapi masih menyalahkan UMNO, si KKK dari Melaka yang sedang memusnahkan Penang ni main taichi pulak dia, takkan bini kau mengandung pun nak salahkan UMNO jugak bro? Asal semua benda tak elok korang tuduh UMNO!

Korang nak tipu sapa ni wahai DAP KOMUNIS BABI? Dekat Penang pun korang tak leh nak jaga ada hati nak ambik Perak kononnya! Pi mampos la wei Komunis haramjadah! Lu orang ni anti sistem beraja, kita tau, kat Penang takdak Sultan maka lu boleh la buat sesuka hati, tapi kat Perak ni ada Sultan, so niat korang nak gulingkan sistem beraja tak berjaya nampaknya!

Semalam Nga Oldtown Kopitiam (bodohlah mana-mana org Islam makan kat kedai ni) nak bawak kes ini ke Geneva, tak pa Nga, wa rasa lu bawak kes lu pi Zoo Taiping je la, lagi bagus sebab lu ni bebal dan bodoh nak mampos, dah la hati komunis racist pulak tu!

Wahai Melayu tak sedar diri, jadikanlah Singapura sebagai contoh, jangan kerana marahkan UMNO negara korang nak hancurkan, aku tak suruh pun korang sokong mana-mana parti asalkan bukan DAP KOMUNIS! Mereka ni hanya nak mendaulatkan KKK je!

Korang ingat apa aku tulis ni, hari ini yang menang kes tu merupakan Tuanku Sultan kita bukan Dr Zambry, sebab yang melantik DR Zambry adalah Tuanku! Fahamkan ini dulu ok! DAP memang sentiasa mencari jalan untuk menggulingkan sistem beraja dan bodohlah kalau masih ada segelintir melayu yang menyokong!

MORAL OF THE STORY - STAY AWAY FROM DAP!

Mari kita join FACEBOOK support Saiful Bukhari, dasyat jugak CIFUT BABI ni takut ya, dah sampai ada ugutan membunuh pulak ni! Kepada Saiful be strong, esok sambung kes dan mari kita tengok drama apa mereka nak mainkan lagi untuk penangguhan kes!

Justice 4 Saiful - Mari kita Sertai beramai-ramai!

22 Responses to "DAP MEMANG PARTI KOMUNIS, CHAUVINIST DAN PEMIMPINNYA ADALAH DIKATATOR! EPISOD 2"

  1. " 1Malaysia ..............Dapat malu"

    " 1Malaysia ............2 Menteri Besar" 1 yang Sah (Nizar) & 1 yang Haram (Zambry)

    Bolehland is just like a circus where you have frogs and kangaroo leaping around.

    ReplyDelete
  2. Mahkamah - "Dengan ini Mahkamah Persekutuan memutuskan bahawa Dato' Seri Zambry adalah Menteri Besar Perak yang sah..."... Semua setuju..? 5 hakim - SAH...SAH...SAH...SAH...SAH... Selesai...

    ReplyDelete
  3. Hidup Mahkamah Rayuan.......

    BN UMNO jangan susah kita ada mahkamah rayuan.... yg hitam pun jadi putih !!! hidup mahkamah rayuan !!!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Melayu melayu bodoh yang perasan telah mencapai kejayaan seperti Zaid Ibrahim dan Khalid gagap merasakan kejayaan yang mereka capai kini akan terus kesinambungannya keanak cucu
    sehingga kiamat atau err.. fikir kejayaan sendiri saja. Pedulikan anak anak. Pedulikan keturunan. Nasib orang lain lagi la tak payah fikir

    Akal dungu mereka tidak dapat berfikir apa akan jadi kepada anak anak mereka yang kurang baik pencapaiannya.

    Inilah tabiat orang yang mementingkan diri sendiri di tahap ekstrim. Mereka memikirkan kejayaan diri atau gila kuasa dari segi politik sahaja tidak anak anak dan keturunan mereka.

    Adakah anda fikir mereka sempat memikirkan hal orang lain kalau anak anak dan keturunan sendiri tidak di pedulikan? Ya ada juga tetapi sebagai pancing untuk mencapai cita cita politik mereka.

    Apa jenis melayu melayu sebegini? Takut memikirkannya

    Orang berakal sihat tentu tahu. Sekiranya kita ada kelebihan kita gunakan sebaik mungkin asalkan dianya menepati perlembagaan negara. Kita tidak inaya sesiapa. Kita cuma menggunakan hak kita.

    Raja raja adalah pasak kepada hak orang melayu.

    Menurut pakar perlembagaan dari UIA , hak melayu di dalam perlembagaan tidak boleh pun di ubah melalui parlimen tetapi perlu mendapat perkenan Majlis Raja Raja.

    Apakah ertinya itu? Selagi ada bulan dan bintang selagi itu lah hak melayu kekal sehingga hari kiamat.

    Perkara perkara ini boleh di ubah dengan cara rusuhan, kacau bilau dan rampasan kuasa yang boleh membuatkan semuanya terbatal dan negara kita menjadi republik.

    Lihat sahaja Sukarno yang tidak mengiktiraf raja raja di Indonesia selepas mencapai kemerdekaan. Tinggallah institusi raja raja menjadi perhiasan yang maha agung untuk di kenang sebagai budaya pada suatu masa dahulu. Adakah ini plan Al-Juburi?

    Apa yang kita perlu buat? Mudah. Pastikan negara ini aman... kalau tidak campurtangan asing merubah segalanya apabila negara Malaysia tercinta kacau bilau.

    Pasti mimpi mereka tinggal mimpi

    Inilah satu satu nya Tanah Melayu. Tiada duanya...

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Melayu melayu bodoh yang perasan telah mencapai kejayaan seperti Zaid Ibrahim dan Khalid gagap merasakan kejayaan yang mereka capai kini akan terus kesinambungannya keanak cucu
    sehingga kiamat.

    Akal dungu mereka tidak dapat berfikir apa akan jadi kepada anak anak mereka yang kurang baik pencapaiannya.

    Inilah tabiat orang yang mementingkan diri sendiri di tahap ekstrim. Mereka memikirkan kejayaan diri sahaja tidak anak anak dan keturunan mereka.

    Adakah anda fikir mereka sempat memikirkan hal orang lain kalau anak anak dan keturunan sendiri tidak di pedulikan? Ya ada juga tetapi sebagai pancing untuk mencapai cita cita politik mereka.

    Apa jenis melayu melayu sebegini? Takut memikirkannya

    Orang berakal sihat tentu tahu. Sekiranya kita ada kelebihan kita gunakan sebaik mungkin asalkan dianya menepati perlembagaan negara. Kita tidak inaya sesiapa. Kita cuma menggunakan hak kita.

    Raja raja adalah pasak kepada hak orang melayu.

    Menurut pakar perlembagaan dari UIA , hak melayu di dalam perlembagaan tidak boleh pun di ubah melalui parlimen tetapi perlu mendapat perkenan Majlis Raja Raja.

    Apakah ertinya itu? Selagi ada bulan dan bintang selagi itu lah hak melayu kekal sehingga hari kiamat.

    Perkara perkara ini boleh di ubah dengan cara rusuhan, kacau bilau dan rampasan kuasa akan membuatkan semuanya terbatal dan negara kita menjadi republik.

    Lihat sahaja sukarno yang tidak mengiktiraf raja raja di Indonesia selepas mencapai kemerdekaan. Tinggallah institusi raja raja menjadi perhiasan yang maha agung untuk di kenang sebagai budaya pada suatu masa dahulu.

    Apa yang kita perlu buat? Mudah Pastikan negara ini aman... kalau tidak campurtangan asing merubah segalanya apabila negara Malaysia tercinta kacau bilau.

    Pasti mimpi mereka tinggal mimpi

    Inilah satu satu nya Tanah Melayu. Tiada duanya...

    ReplyDelete
  6. kata qada dan qadar
    tapi nizar ada cakap yg dia menerima dia menerimanya
    maksudnya dia terima qada dan qadar
    serta nizar akan terus berjuang lagi utk mnuntut hak rkyat perak

    korang anggap mcmnie
    klau korang tk lulus periksa
    korang akan terima qada dan qadar yg korang tk lulus tapi tk bererti korang tk berusaha utk lulus periksa
    qada dan qadar pon org umno payah nk paham

    ReplyDelete
  7. Salam tuan,

    mohon linkkan blog ini. Tq.

    My Longest Yard
    http://nasionalis1982.blogspot.com/

    Latest Article
    http://nasionalis1982.blogspot.com/2010/02/baring-atas-jalan-part-2.html

    ReplyDelete
  8. Apa yang DAP buat kepada orang Melayu di Pulau Pinang kini sama saja dengan apa yang Gerakan dan MCA buat kepada orang Melayu sejak 50 tahun dulu. Cuma bezanya DAP dengan bantuan PKR baru belajar nak menindas Melayu Pulau Pinang dalam tempoh tak sampai 2 tahun ini, sedangkan Gerakan dan MCA dengan bantuan Umno sudah melakukan penindasan kepada Melayu Pulau Pinang sejak 50 tahun dulu.

    Jadi apa bezanya kerajaan DAP-PKR di Pulau Pinang dengan kerajaan Gerakan-MCA-Umno di Pulau Pinang; sama saja kan, 2x5, 5x2. Cuma bezanya barangkali DAP dengan bantuan PKR baru menipu Melayu Pulau Pinang tak sampai 2 tahun, sedangkan Gerakan-MCA-Umno sudah jadi penipu established di Pulau Pinang yang menipu Melayu lebih 50 tahun.

    Tapi sama ada menipu 2 tahun atau menipu 50 tahun, apa bezanya? Sekejap (2tahun) atau lama (50 tahun) tetap sama, menipu tetap menipu. Melayu miskin menjadi papa, Cina kaya bertambah kaya, Melayu Umno barua Gerakan-MCA senang lenang.

    Semasa Gerakan-MCA-Umno perintah dahulu, kawasan Bayan Lepas dan Balik Pulau kawasan Melayu. Tapi banyak tanah Melayu yang diambil alih atas nama pembangunan oleh kerajaan Perikatan (kemudian BN). Yang kenyang dalam pengambil alihan tanah Melayu ini ialah pemaju dan kontraktor kroni Gerakan-MCA-Umno. Yang tanahnya hilang ialah milik orang Melayu. Hingga akhirnya Bayan Baru sudah bertukar jadi kawasan Cina kerana perbuatan orang Melayu dalam Umno sendiri yang gelap mata oleh wang. Begitu juga kawasan di Seberang Perai, banyak tanah milik Melayu yang tergadai kerana pakatan celaka Gerakan-MCA-Umno ini.

    Dan sekarang apa yang Gerakan-MCA lakukan, DAP pula lakukan. DAP belajar dari Gerakan-MCA menipu Melayu. Cuma regu puak penindas Melayu telah bertukar: dulu Gerakan-MCA menindas Melayu dengan menggunakan Umno, kini DAP menindas Melayu dengan menggunakan PKR.

    Kesimpulannya PR dan BN sama saja, penipu dan penindas. Kedua-dua parti penipu itu sepatutnya dibuang ke laut saja, PR dibuang ke Selat Melaka dan BN di buang ke Laut Cina Selatan. Lepas itu baru rakyat Malaysia tak ditipu dan ditindas lagi barangkali.

    ReplyDelete
  9. Salam....terima kasih maklumat facebook saiful...

    ReplyDelete
  10. adakah km pp sblm ini seorng melayu?
    fikir la hbs2.
    ape yg ko nk bangga kan dgn melayu.
    x d ape yg nk dibanggakan dgn melayu
    yg patut dibnggakan ialah islam

    ReplyDelete
  11. Ada terbaca yg Nizar kata negara ni sedang menuju monarki mutlak dimana kuasa Raja-raja melayu lebih dominan dari keputusan mahkamah.

    Nizar tak sedar ka? selama 53 tahun negara nih bergerak dalam kepompong Raja Berpelembagaan??.. Yang mana jadi hak Raja-raja tetap menjadi hak mereka.

    Yang aku jadi pelik, kenapa Nizar suka sngat sentuh soal Raja-raja melayu.. monarki lah itu la ini la.. aku fhm dia benci institusi Beraja di malaysia. Dia lebih suka negara nih jadi Republik dan bertuankan Cina.

    Sedarla penyokong cina komunis semua (geng3 melayu bangsat!).. hangpa boleh dpt mewah sekejap je tau.. cucu cicit hangpa kelak semua jadi kantung taik.. tngok Singapore.. president dia yg pertama Melayu.. lepas tuh jgn harap la Melayu boleh duduk kerusi Pentadbiran Tetinggi Singapore.. dicantas hidup dan bersistematik.. Dan skrg lihat melayu Singapore.. ape jadi?? speaker masjid pun ada had2. Anak2 muda melayu semua hanyut diratah budaya Barat. (Tak percaya? Sila google blog2 anak2 muda melayu Singapore.. mesti korang ada jumpa gmbar2 dorang berpelesan berparti leps tuh fuck2 org.. tak kira la jantan betina semua sama.)

    Tapi bila org Melayu buat mcm tuh kat tanah air sendiri.. kita dikatakan penindas, zalim, korup dll. Sedangkan itu hak kita. Jgn la diberi muka pada kaum2 tak sedar diri tuh. Ini termasuk le MELAYU CELUP mcm Nizar.

    Bertopengkankan Songkok dan Baju Melayu untuk memusnahkan survival org melayu di bumi sendiri!

    Laknat Nizar! Laknat DAP! Laknat Pakatan Rakyat dan isinya!

    ReplyDelete
  12. Roh perjuangan komunis sentiasa menebal dlm diri DAP. Kalau blh org melayu ni semua nak diperbodohkan dgn tipu muslihat mereka.

    Perjuangan sebenar mereka utk menghapuskan raja berpelembagaan.

    Dap sebenarnya didominasi oleh org cina keparat yg tak sedar diri diuntung. Sifat budaya tamak haloba mereka takkan puas selagi tidak mendpt kuasa setelah menjarah ekonomi M'sia.

    Hanya melayu yg tiada jatidiri dan maruah sanggup bersengkokol dgn Dap bangsat ini. Mereka pun tidak kemana juga melainkan disokong melayu2 yg bangsat.

    Hanya raja2 melayu sebagai benteng kuasa terakhir di bumi tercinta ini. Melayu wajib menjaga tanah pusaka nenek moyang.

    ReplyDelete
  13. Anon 8:36 YOU SUCH AN IDIOT WHO STILL BE FEEDING BY KERAJAAN and now you bite the hand that feed you??!!! such an asshole!! ungratefull!!

    ReplyDelete
  14. Hahahaha

    CIFUT BABI = org pelat sebut siput babi..

    Ko nie mmg lawak la Parpukari..

    Anak Bini ko mesti dah byk kali koma tergelak akibat lawak ko..

    Walaupun pandangan ko mmg radikal utk pendapat aku tapi ko ni mcm logo bn la..

    Kena ada sorang kat kanan sorang kat kiri baru la dacing duduk kat tengah2..

    Improve la kualiti gambar2 komik2 ko alang2 dah habis byk masa..

    Boleh wat komik aku janji beli since aku mmg suka beli semua komik political satire nie..Baru la berbaloi balik keje gelak2 tgk politikus memperbodohkan diri..hahaha..

    ReplyDelete
  15. dagey@bungkill:

    atas sbb ko melayu la bnyak kemudahan ko dpt, bnyak kesenangan ko nikmati, bnyak peluang2 hidup ko perolehi. Klu kau masih muda, mesti ada signup SPA/JPA kan?? kau tak malu ke dimasa yg sama kau memperlekehkan bangsa melayu? sdangkan 70% kuota perkhidmatan awam adalah utk Bangsa Melayu berugama Islam. Klu kau nih dah tua, mesti terima pencenkan (xkisah la pencen Gov ke pencen perkeso ke), kau tak malu ke nasik yg hang suap dlm mulut tuh hasil belas-kasihan Kerajaan??. Hang ada anak??.. ingat la kuota utk anak2 Melayu adalah jauh lebih tinggi utk pendidikan dan biasiswa.

    Jangan lihat dari konteks yang sempit. UMNO perjuangkan Melayu tak bermakna dia mengabaikan Islam. Tak bermakna dia menekan Islam sepertimana Turkey. Turkey nama saja 99% penduduk Islam tapi diharamkan berhijab dikhalayak. Dipenjarakan kalau melibatkan halal-haram dalam pentadbiran negara.

    Aku tak nmpak pun kekuatan PAS dlm menegakkan syiar Islam. Yg aku nmpak cuma mulut bisa Nik Aziz jer.

    Ingatla, tuhan menjadikan manusia berbangsa-bangsa untuk berkenal-kenalan dan membentuk identiti yang menjurus kepada satu akidah - Islam.

    ~Bukanlah ia Melayu kalau bukan Islam agamanya~

    ReplyDelete
  16. laknat NIzar...! laknat Nizar...! laknat Nizar...!

    ReplyDelete
  17. T0 ANON 8:36,

    ....just like a circus where you have frogs and kangaroo leaping around. The circus need a clown like you.

    ReplyDelete
  18. Ape la kuncu2 PAS yang masih tak sedar diri ni(yang dah sedar tu, Alhammdulillah) kata memperjuangkan Islam. Kalau korang ni betul2 orang yang beriman korang mesti percayakan qada dan qadar. Tu la korang orang PAS yang tak sedar diri, sudah bertunjangkan kepada DAP sampai lupa pegangan iman korang. Bukan ke masing2 buat solat hajat. Sudah terang lagi bersuluh. So terima le keputusannya. Kenapa tak percaya lagi ke ... kalu tak percaya lagi nie nak bagi peringatan kuncu2 PAS yang tak sedar diri tentang rukun iman ye



    Rukun Iman ada enam (6) perkara :

    (1) Beriman kepada ALLAH SWT
    (2) Beriman kepada Malaikat-malaikat
    (3) Beriman kepada Kitab-kitab
    (4) Beriman kepada Rasul-rasul
    (5) Beriman kepada Hari Kiamat
    (6) Beriman kepada Qada dan Qadar

    ReplyDelete
  19. Salam,

    Yang mengatakan Nizar ni MB sah datang dari sekolah mana? sebab budak darjah 4 pun tahu dalam demokrasi jika lebih satu kerusipun boleh memerintah. Itu sebab di Kelantan dulu PAS lebih satu kerusi je, kekal dia perintah hingga PRU12.

    Yalah ADUN PAS tak boleh lompat parti nanti tertalak 3 pulak bini.

    Sebenarnya tak perlu hakim2 yang bijaksana memutuskan kedudukan Nizar ni, budak darjah 4 pun boleh. Cuma isu ini dipolitikkan saja. Yang rakan mereka keluar parti tu pun bukan sebab UMNO beli, mereka bertiga tu dah tak tahan dgn kerenah Nga dan Ngeh serta Nizar, sebab tu mereka blah.
    mereka tak ada sain surat sumpah jatuh talak tiga, so mereka blahlah.

    Eh takkan dan tinggal 28 dan BN 28 campur sokongan 3 tu masih tak faham lagi, jatuhlah kerajaan mereka, apa perlunya undi tak percaya di Dewan lagi. Ini jugak yang Nuar cuba jaja, ramai MP BN akan blah dan sokong PKR dan mereka akan tumbangkan BN pada 16 September. Takan itu pun mereka tak faham.

    Bila kerajaan mereka dah jatuh, macam mana pula nak bubarkan Dewan, sebab mereka dah jatuh sendiri.

    Sultan pun smart juga, maklumlah bekas Ketua Hakim Negara. Sebelum baginda terjebak, baginda panggil kesemua 31 ADUN tersebut, baginda tanya betul nak sokong BN ni, kalau betul tanda tangan surat.

    Cuma atas rasa tak puas hati, mereka buat macam-macam perangai gila, yalah macam budak darjah 4 tadi. Itu semua sandiwara untuk menjaga imej saja, tak lebih dari itu, sedangkan mereka semua faham termasuk K Sink dan Lim kit Siang (dah malam dah) faham, sebab tu dia kata "Anwar ibrahim harus bertaubat"

    So terimalah keputusan mahkamah tersebut dengan jiwa yang besar.

    Harap House PK dapat buat cerita mengenai 'menghina mahkamah' ni, sebab Kapal Sink sibuk nak dakwa Utusan menghina mahkamah. Bulan lepas ada peguam PKR yang kata di Malaysia tidak ada sistem juri, so sesiapa saja boleh bercakap tentang kes-kes yang sedang dibicarakan..

    Jokiden,
    NSDK.

    ReplyDelete
  20. Parpu di mana ahli parlimen bn perak semalam. Tak nampak muka pun. Bukannya lamapun tak sampai sejam. Pentingkan diri sendiri la mereka ni. Dah jadi menteri belagak nak mampus. Inilah perangai org bn tak sedar diuntung. Kesian pemuda kita bersungguh2 menjerit menyokong bn. Sekurang2nya nizar, lim kit siang, nge datng dengan exklusif treatment.

    ReplyDelete
  21. salam.....

    Apa? nijar kena pukulan TKO..5-0?!!
    hancur dan hancuss harapan"broker" politik
    PR...modal ditanam..abu jugak habuan!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!