N.AJIS MENGAKUI PAS MEMANG GANAS!!!?


Si Nik AJis yang disanjung ramai penyokong yang buta hati semalam telah ditanya oleh wartawan tentang perihal serangan ke atas Sheih kickdefella, maka N.ajis dengan muka selamba menjawab, saya tak mau komen atau dalam bahasa artisnya 'no comment'!

Why Nik Ajis why? Kenapa ente tak mau komen? Ana mau tau la apa pendirian ente tentang keganasan yang telah diamalkan PAS sejak azali lagi, kenapa ente cuba mendiamkan diri? Apa ente tau siapa yang menyerang Kickdefella?

Bukankah dengan perbuatan N.ajis sendiri sudah mengesahkan bahawa PAS atau Parti Ajaran Setan ni sememangnya ganas nak mampos? Mereka ni kalau ada sesiapa yang tidak setuju dengan mereka maka mereka akan melanyaka atau buat apa saja untuk memuaskan hati mereka!

Inikah yang diajar oleh Islam amalan PAS supaya menjadi ganas dan mencari pasal sesama Islam? Tetapi bila tang DAP maka PAS akan menikus dan telur mereka semua akan kecut masuk dalam! Tambahan pulak bilamana Lim Guang Eng, Lim Kit Siang atau mana-mana saja pemimpin DAP bersuara maka akan terlupa la mereka bahawa mereka adalah pejuang Islam! Betul tak N.ajis?

PAS=GANAS - Itulah ungkapan yang paling sesuai buat mereka yang menjual nama agama demi kepentingan politik! Hina dan bangsat sungguh PAS kerana masih ada lagi bloggers mereka yang cuba menghalalkan penggunaan nama Allah ini! Bertaubatlah wahai PAS!

18 Responses to "N.AJIS MENGAKUI PAS MEMANG GANAS!!!?"

  1. Bro...mana boleh penyokong PAS yang buat sebab penyokong Parti Ajis Sekeluarga tu kan baik2 punya orang semuanya budipekerti yang baik woo..ishh kalau penyokong PAS yang buat dan tentu ada lambang bulan kat dahi ataupun kat dada..

    Pemimpin PAS akan kata ni semua orang umno yang buat...tu pasal la sanggup tidur kat tengah jalan..jadi samseng jalanan..dan gangster diwaktu menjelang pilihanraya..orang PAS semua dok berlonggok kat ceramah dan didalam surau dan masjid sahaja..orang beriman oooo...

    ReplyDelete
  2. SAYA INGAT LAGI CERITA AYAH SAYA PASAL KERIS HISHAMMUDIN NI. MASA SINGAPORE NAK KELUAR DULU DI KATA LANGKAH MAYAT KAMI DULU (PEMUDA UMNO LE…) MASA TU DIA LA KETUA PEMUDA. LAST SEKALI DIAM SERIBU BAHASA BAGAI KURA-KURA ‘SEQOT’ KEPALA…HEHEHE

    ReplyDelete
  3. memang pas ganas, ganas kepada yang mencabar.!!!! bukan cam ubn lemah longlai, penakut berhadapan dengan pas tanpa bantuan daripada........!!!!

    ReplyDelete
  4. nikajes nie...
    pembawak agama baru...islePas...
    ini kira serpihan penganut islam yg dah terpesong n sesat...

    ReplyDelete
  5. aku baru tngok satu video di Internet dan video nih Made In USA.. video satu band music (Hoobastank)..

    pada duration 00:40 anda boleh tngok satu teks yg mcm kat bawah aku salin balik:

    Jesus Christ the son of Mary
    Was(no more than)
    An apostle of Allah
    And His Word,
    Which He bestowed on Mary,

    dan aku masih keliru sama ada yg dimaksudkan Jesus kat situ Nabi Isa A.S atau Jesus Christ yg jadi bahan pujaan pengikut2 kristian.

    http://www.youtube.com/watch?v=H5kTkzK4B-4&feature=channel

    ReplyDelete
  6. sdra terlalu biadab bila meletakkan gambar seorang muslim pada lambang salib...
    berpada padalah walaupun sdra terlalu benci.

    ReplyDelete
  7. biadap gila puak UMNO sial ni, jgn kurangajar sgt, ingt bagus sgt ka blog bodoh ni! UMNO bodh! parti haram!

    ReplyDelete
  8. perkara ug membatalkn aqidah melalui
    perbuatan,percakapan & iktiqad so ape kes?

    ReplyDelete
  9. Jangan la mcm tu,..meletakkan lambang salib pada Tuan Nik Aziz.
    Rasanya..kalo orang lain meletak lambang salib..pada pihak tuan..
    ada tak pihak tuan nak marah?

    ReplyDelete
  10. Ya Allah turunkan laknat atas lelaki yg mencerca alim ulama kami.
    tz

    ReplyDelete
  11. kita jgn lupa setiap perbuatan @ perckpn kita akn dinilai oleh Allah pd hr akhirat nnt n jgn kita lupa kita hidup d bumi Allah,,klu kita mmbnci alim ulama' umpama kita mmbenci para nabi..AL-ULAMA' WARASATUL ANBIYA'..
    -Ulama adalah pewaris para nabi-jgn kita permainkan akidah kita..buat sesuatu fikirlah dhulu jgn kita lupa kemurkaan Allah dan doa org y d zalimi akn dmakbul

    ReplyDelete
  12. Orang UMNO memang bangang,ada otak tak reti nak guna..sekarang ni yg penting tukar kerajaan..so parti alternatif yg ada PAS PKR DAP..naikkan diaorang kalu esok diaorang sama gak..naikkan balik umno..apa yg susah..mentang2 pencacai umno x bayar cukai bolehlah x..ni...aku yg bayar cukai 2-3 ribu sebulan..sakit ati tau...

    ReplyDelete
  13. ye ke pas gans?
    cuba google samad gol sket pe yg kuar...
    hahaha
    ko salib n.ajis ek???
    biasalah....
    org yg berdakwah ke jalan Tuhan(xley guna p'kataan Allah...nanti ade yg bdemo plak...kah3),memang akan ditentang....
    biasala 2...

    ReplyDelete
  14. tau ko sakit ati bila niki ajis kena salib,yg dia dok kapirkan org takpa,apa bezanya gambar ngan perkataan, sama bisanya bro.cuma PAS melakukanya dgn lebih licik,bersulamkan ayat2 suci, dan hadis2 sampai korang tak perasaan.
    apa yg House buat sama dgn ulamak Pas buat,bagi aku takde beza.
    Bismillahirahmanirahim,celako,kafir
    samseng,bla..bla.., mukadimah cantik lepas tu mulalah nak mencarut dan memutuskan silaturahim.
    nilah mentaliti Parti Ajaran Setan
    menggunakan agama untuk menyembelih
    saudara Islam dia sendiri.

    ReplyDelete
  15. SAUDARA SEMEMANGNYA TELAH SAKIT BILAMANA MEMBENCI KEBENARAN.. KETAHUILAH SAKIT ANDA SEMAKIN PARAH BILAMANA MELAKUKAN PERKARA BEGINI.. MOGA-MOGA ANDA DIBERIKAN HIDAYAH OLEH ALLAH SEBELUM AJAL MENJELMA.. WANAUZUBILLAH HI MIN ZALIK..
    SAYANGILAH ROH ANDA YG SEDANG TERSIKSA.. MAKA SELAMATKAN IA DGN BERISTIGHFAR DAN BERTAUBAT KPD ALLAH..

    ReplyDelete
  16. ni blog sapa ni...blog anak anjing ka blog anak khinzir!!ko mmg anak anjing la blogger sial.sah la anak haram xde agama punye manusia.lahanat punye blogger...tu alim ulama tu..klu bkn alim ulama pon tetap xble buat pd org islam.ko p buat la pd org bkn islam...awat jahil bodoh dungu sgt nih...brengset!!dasar anak sial...nyesal mak kau xbuang je kecik2 dlu.dh besar jd sampah agama.

    ReplyDelete
  17. ni blog sapa ni...blog anak anjing ka blog anak khinzir!!ko mmg anak anjing la blogger sial.sah la anak haram xde agama punye manusia.lahanat punye blogger...tu alim ulama tu..klu bkn alim ulama pon tetap xble buat pd org islam.ko p buat la pd org bkn islam...awat jahil bodoh dungu sgt nih...brengset!!dasar anak sial...nyesal mak kau xbuang je kecik2 dlu.dh besar jd sampah agama.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!