CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, December 30, 2009

AFIFA ANAK ANWAR? KENAPA AZMIN MEMBISU!?


Semenjak kebelakangan ini, timbul beberapa penulisan mengenai anak bungsu pasangan Azmin Ali-Shamsidar Mohd Taharim merupakan benih Mantan-Banduan-Salahguna-Kuasa Anwar “Mat King Leather” Ibrahim. Anwar telah dikatakan mengarahkan Azmin untuk ‘menipu’ mengenai sampel darah anak bungsu Shamsidar, apabila diperintah oleh Mahkamah.


Begitulah petikan dari blog BigDogDotCom, yang lebih menarinya, isu ini pernsah dimainkan oleh The Unspinners dan di beberapa blog yang lain termasuk la blog ini sekali, tetapi tiada langsung reaksi dari Azmin, padahal setelah pulang haji tempohari, dia bukan main garang lagi nak saman semua media yang memainkan isu saham dia dan isterinya Shamsidar!

Kenapa dalam hal ini dia senyap je ya? Ada lagi petikan komen yang fditinggalkan oleh Laksa Mana di Blog Bigdog di bawah ini, sesuatu yang amat menarik, bacalah:

Ini sudah jadi kes lain. Tilam itu tidak dibawa masuk lagi setelah Pendakwa mengubahkan isi tuduhan terhadap Anwar. Tetapi hal itu tidak ada kena mengena dengan perbuatan menipu DNA ini. Ini kes yang tersendiri. Jika benar maka Azmin, Anwar, Doktor klinik dan mungkin Syamsidar juga boleh dipenjarakan sekali lagi.

Ini adalah kes ‘tampering with evidence’ atau menipu bahan bukti siasatan jenayah dan ‘obstructing justice’ atau ‘mengganggu perjalanan mahkamah’. Keduanya adalah kesalahan jenayah yang besar.

Untuk memudahkan Polis mulakan semula siasatan kes ini, satu Laporan Polis adalah sangat perlu. Di sini orang yang pro Anwar atau anti Anwar boleh membantu.

Bagi yang pro Anwar, boleh buat Laporan Polis bahawa Anwar telah di fitnah sekali lagi dan Polis harus menyiasati tuduhan ini untuk menjaga nama baik Anwar. (Ini sama dengan keadaan bila Azmin dan Faiz membuat Laporan Polis berkenaan buku 50 Dalil – akhir sekali Anwar tersangkut).

Bagi yang Anti Anwar pula, boleh buat Laporan Polis bahawa Anwar telah melakukan jenayah menipu Polis pada 1998. Laporan itu boleh dibuat berasaskan Blog BigDog, Unspinner, AIDC dsbnya.

Tetapi ikut undang2 – Polis tidak perlu tunggu sesiapa pun membuat Laporan baru. Sebab ini adalah lanjutan siasatan daripada kes lama. Polis boleh semak semula fail 1998 dan membuka balik siasatan kes itu untuk memastikan jika benar Azmin dan Anwar telah memalsukan DNA Afifah.

Dan penyelesaian nya tersangat mudah. DNA Syamsidar, Azmin, Anwar dan seorang anak perempuan Syamsidar memang sudah ada dalam rekod Polis (daripada siatan 1998). Yang perlu sekarang hanya sampel darah Afifah untuk ujian DNA.

Sebenarnya saya hairan juga kenapa Polis masih tidak menutup kes ini dengan kemas dan rapat. Terdapat terlalu banyak fakta kes yang tidak disiasat dan didedahkan dengan sempurna. Penipuan DNA Afifah hanya satu contoh.

Sejak Anwar jadi Setiausaha Parlimen (1983?) Polis tahu dia gemar seks luar tabii. Ayahnya Pak Ibrahim juga terlibat dalam seks luar tabii dan Polis tahu saksi yang boleh sahkan perilaku ayah Anwar. Dan sekarang anak Anwar sendiri Ehsan yang baru kahwin, juga dikenali sebagai bisexual.

Para ulamak perlu kaji kenapa keluarga Anwar dilaknat Allah dengan sebegini teruk sekali.

Ini bukan perkara main-main, ianya melibatkan soal maruah, kalau betul Afifa anak Azmin dan Shamsidar, then nak takut apa buat DNA test? Ada baiknya kalau Azmin dan Shamsidar membuat ujian DNA sekali lagi agar kebenaran diketahui, tetapi persoalannya sekarang ni, BERANI KE AZMIN? HE HE HE

15 comments:

  1. Betul gak. Tak malu ke Azmin dan Samsidar orang dok cerita masaalah yang membabitkan mereka nih. Soalnya kenapa tak buktikan dengan jelas.

    Ambil sampel darah depan ramai dan peckage bagi dua tiga pakar DNA. Buktikan. Kalau tak ada semak silang mengenai mereka nih hamba masih payah nak pegang.

    Sebab kita tahu mereka pakar kelentong dan banyak wang yang mampu beli orang.

    Semak silang mesti kena ada. Kalau nak beli pun payah lah sikit.

    ReplyDelete
  2. oh parpukari. udah2 le fitnah tu oi. ape pahala dah banyak sangat ke? sudah2 le tu. patut le perut ko makin lama makin boroi cam babi. cari duit dgn fitnah agaknya

    ReplyDelete
  3. Bravo!!!
    Satu lg episode akan menjelma.

    Salute utk HPK.

    ReplyDelete
  4. Hm. Kesian budak tu. Memang kami semua tidak patut jadikan dia mangsa politik. Namun, saya percaya budak tu patut tahu kebenaran - The Truth.

    Harap harap Brader Anwar boleh keluar jelaskan isu itu. Ni Anwar macam senyap saje kebelakangan ni. Sedang buat apa tu Anwar ?

    ReplyDelete
  5. pecah berita !!

    ' Mat Leather Juburi' diserang sakit jantung petang tadi, kini di rawat di ICU Hospital Besar Kuala Lumpur.



    Parpubaboi

    ReplyDelete
  6. Salam PK,

    Saya ada 5 anak, kelima-limanya mempunyai wajah yang tidak sama, maklumlah kelima-limanya bukan kembar. Ada yang cerah melepak macam isteri saya, ada yang berkulit sawo matang macam saya, ada pula yang terlebih gelap mirip kulit PK.

    Saya nak minta nasihat dari PK, patutkah ujian DNA dijalankan terhadap anak-anak saya itu, terutama yang kulitnya mirip kulit PK itu? Saya hingga kini tersangat yakin 10000% mereka dari baka saya sendiri, tapi saya terfikir jika anak Azmin yang telah melalui ujian DNA pun masih dipersoalkan keturunannya, apa lagilah anak-anak kita yang tidak pernah melaui ujian DNA.

    Mungkin lepas ini ramai pula yang perlu melalui ujian DNA, termasuk anak Altantuya dan beberapa orang artis yang dikatakan ada kaitan dengan beberapa VVIP kita.

    Dan PK sendiri sudah jalani DNA kah untuk anak-anak? Manalah tahu mungkin ada yang tidak seiras dengan saudara-saudaranya dan boleh menimbulkan syak orang lain seperti tuduhan terhadap Azmin?

    ReplyDelete
  7. KALAUPUN BETUL ISU INI, KENAPA EZAM NOOR TAK BONGKAR. INI SEMUA FITNAH BANGANG OLEH BLOG PERUT BESAR MAKAN DUIT PENCACAI DARI MUKHRIZ MAHATHIR. HIUDP DAUK KJ. HANCUR MUKHRIZ

    ReplyDelete
  8. Semut Api, kenapa nak kona tang lain, senang aje kan, buat je test DNA tu, sebab sudah ada kes dan disyaki sudah kena tempered!

    Errr, aku tak tibai belakang orang dan aku tak pernah main dengan bini orang, he he he

    Yang penting sekali aku bukan ahli politik dan ketua pembangkang!

    BERANI KERANA BENAR! TAKUT KERANA AFIFA TU MEMANG ANAK DIA! CONFIRM!

    ReplyDelete
  9. Mat Leather Juburi sakit jantung?

    Siapa tu?....sebut le nama betul betul.

    JIM

    ReplyDelete
  10. ni bkn ape ni...sbb semut api da byk tibai anak bini org & ntah2 anak llaki org pun dia tibai skali, skg dah nak masuk Thn Baru so dah buat azam baru xnak tiba2 lg tp skg baru sedar yg dia takut bini dia lak kena tibai org hehe...so kita mmg syorkn utk semut api g ajak anak2 & bini g buat ujian DNA. TAHNIAH sbb azam baru yg 'membina'.

    ReplyDelete
  11. ni bkn ape ni...sbb semut api da byk tibai anak bini org & ntah2 anak llaki org pun dia tibai skali, skg dah nak masuk Thn Baru so dah buat azam baru xnak tiba2 lg tp skg baru sedar yg dia takut bini dia lak kena tibai org hehe...so kita mmg syorkn utk semut api g ajak anak2 & bini g buat ujian DNA. TAHNIAH sbb azam baru yg 'membina'.

    ReplyDelete
  12. Wah banyak cantik. Habis Mahaliwat aibkan Dr Mahathir dgn berbagai jenis fitnah dan tuduhan selama 11 tahun ini takpe ke? Dia kata Dr Mahathir konspirasi, dia kata Dr Mahathir zalim, dia kata macam2 kat Dr Mahathir dan juga kat UMNO. Itu semua mengaibkan juga. Semua takpe ke? Dan pasai apa Anwar buat macam tu? Sebab dia nak tutup kes dia tutuh Syamsidar. Dia nak tutup kes dia tutuh juboq laki. Dia sanggup aibkan dr Mahathir dan UMNO sebab kotek dia out of control.

    Haramjadah macam ni patut kita ikat tali kat telor dia dan gantung dari pokok nyioq.

    Sekarang tiada pilihan lain kecuali Wan Azizah minta maaf secara terbuka daripada semua rakyat Malaysia kerana telah membohongi satu negara selama 11 tahun.

    Syamsidar pula kena dihukum oleh Mahkamah Syariah dgn hukuman hudud rejam sampai mati oleh N.Ajis atau Mufti Selangor atas kesalahan yang sah melahirkan anak di luar nikah.

    Azmin mesti dipenjarakan kerana palsukan evidence DNA.

    PKR mesti dibubarkan dan semua ahli lelaki boleh melancap beramai-ramai di tengah padang. Ahli wanita pula saya tak peduli. Ramai sekali huduh belaka, tak selera pun.

    ReplyDelete
  13. masa aku tgh jambu dulu aku nyaris nak dijuburi oleh seorang peguam,maklumla masa tu baru duduk kat KL ingatkan baik, rupanya ada makna.aku tgh tidur slow je aku rasa aku punya kena kolom,tak daya utk aku mnahanya.pas kuar aku mnyesal,aku rasa mesti ramai yg penah mgalami nasib spt aku,sampai skarang aku tak caya sngat ngan golongan profesional ni.Doctor kt tmpat aku ni ada sorsng yg songsang jgak,kalau pergi chek kt tmpat dia mesti nk gosok2 dan pegang aku pnya,mmg la aku sngaka baik2 aje,Doc. mana aku nk aspect,aku sngja je biar nk tgk sejauh mana,mcm aku jangka makin lama aku biar makin galak.Nasib baik aku dah ada pngalaman, gila diaorang ni.mentang2la muka aku ni jambu,diorang ingat aku kaki ke..
    mungkin Nik aziz ataupun H.Hadi tak pernah mengalami, sebab mana mungkin org berani nak ngejas dia,tp pcayala,bnda ni kena betul2 periksa sebab golongan aljuburi ni bnyak dari golongan profesional.Pergi la tnya mana2 mamat yg muka dia ada jambu cket mesti ada pngalaman ngan golongan songsang ni.kpd pemuda2 yg rasa2 mukanya jambu tu awasilah belakang kamu kerana mmg wujud golongan yg geram nk langar bumper blakang anda.jgn cpt terpedaya dng duit dan status,jgn keluar dari tabie manusia,it's not about thinking out of the box,it's about someone one's to screw yor backside....khaaaiiikkk...ptuiiihh. laknat...

    ReplyDelete
  14. masa anuar main, atas tilam tu tak ada cadar ker...air mani diaorang baper gelen sampai boleh menyerap...

    ReplyDelete
  15. apa punye BANGANG la PENGANUT UMNGOK ni sume..
    kalo DNA tu palsu..mcmne tau tu anak azmin-shamsidar..
    DNA ANAK MESTI ada patern anak dn ibu...BODOH..

    WOI ANAK AKU TENGOK CSI KT ASTRO PN TAU....

    PENGANUT UMNGOK WAJIB BERTAUBAT....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!