KALAU TAK MAIN WAYANG BUKAN ANWAR AL JUBURI NAMANYA! NIZAR TERKEJUT B.A.B.I.

Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden yang mengetuai pasukan pendakwaan berkata mahkamah mempunyai bidang kuasa sedia ada untuk membatalkan atau menangguhkan dakwaan itu, bagi membetulkan salah laksana keadilan jika dakwaan itu benar-benar merupakan penyalahgunaan proses mahkamah.

"Bagaimanapun kami berpendapat dalam tindakan ini, ia hanya untuk menghentikan prosiding atau untuk menghalang mahkamah daripada terus mendengar kes ini," katanya.

Mohamed Yusof berkata berdasarkan laporan DNA oleh ahli kimia, terdapat spesimen DNA campuran daripada dua lelaki di tempat kejadian, yang menyokong dakwaan Mohd Saiful bahawa dia diliwat oleh Anwar.

"Ini bukanlah kes yang sewajarnya untuk mahkamah menggunakan kuasa sedia ada bagi membatalkan atau menangguhkan dakwaan memandangkan pendakwaan tidak tahu bagaimana kes itu memudaratkan Anwar," katanya.

Hakim Mohamad Zabidin menetapkan 1 Dis untuk keputusan.

Di Petik dari Bernama

Anwar AL-JUBURI WALIWATI sedang menghadapi pelbagi perbicaraan, ada yang dia sendiri buat dan ada yang dia kena hadapi, tetapi si peliwat ni memang sudah diketahui umum adalah seorang yang double standard!

Bila sesuatu isu itu menguntungkannya dia tak cakap apa-apa pun pasal mahkamah, tetapi bila ada isu yang tak disukai atau dia dituduh, kata si peliwat ni mahkamah dikuasai oleh kerajaan! Whai penyokong yang taksub, korang belajar tinggi-tinggi tetapi selalu ditipu oleh si peliwat tegar ni..

Kesain juga aku tengok korang ni mudah terpedaya dengan segala kata-kata manis dari seorang peliwat tegar ni, ayat Anwar al juburi ni sangat power hingga boleh melondehkan seluar! Entah berapa seluar dah terlondeh dek 'ayat power' si al juburi waliwati ni tah!

Ada Video kat bawah ni aku nak tunjuk kat korang tentang Anwar peliwat yang masih menuduh bahawa polis adalah alat untuk kerajaan menyalah-gunakan kuasa! Dei Penjuburi, kami dah fed-up dengan drama meliwat-liwatkan kan...eh silap, melewat-lewatkan kes Saiful ni la, be a man dan hadapi perbicaraan ini!



After all, mahkamah banyak membuat keputusan yang menyebelahi korang, nak pertikai apa lagi? Kalau hang tak salah buat apa nak mengelak, hadapilah perbicaraan ini sebagai anak jantan wahai Anwar yang suka liwat tapi bacul oi!

Cuma, aku merasa sedikit pelik, kalau kau tak meliwat, macamana ada dua spesimen DNA ya, well, mungkin bukan kau yang punya, apapun kita belum pasti bukan? Mungkinkah DNA itu milik Dr Pornthip? Azmin? Shamsidar? Azizah? Nurul Izzah? (bukan nama sebenar)!

jadi kenapa kau menggelabah tahap babi ni? Selalunya orang yang bersalah je takut, kan? Jeng, jeng, jeng!

Anyway, aku harap perbicaraan ini akan berjalan dengan lancar tanpa ada gangguan dari pihak luar! Kami mahukan keadilan untuk Saiful! Ingat selalu perkataan ini, Jusctice delayed is Justice Denied!

7 Responses to "KALAU TAK MAIN WAYANG BUKAN ANWAR AL JUBURI NAMANYA! NIZAR TERKEJUT B.A.B.I."

  1. ruginya masa anda menulis di sini

    ReplyDelete
  2. Anwar kata "...bila kita bagi bukti rasuah, penyelewengan, penindasan, dia tak mau jawab".

    aku kata" tak payahlah kerbau kata badak kotor sedangkan dia dan partinya bergelumang lumpur dan najis"

    ice.

    ReplyDelete
  3. Orang yang tidak bersalah selalunya akan mempercepatkan perbicaraan untuk membuktikan yang dia tidak bersalah.

    Tetapi DSAI ni lebih suka melambat-lambatkan kesnya yang dah tergantung setahun lebih apa nak glamer lebih ke.

    Kalau kes liwat ni nak ditayangkan dimuka surat khabar tiap-tiap bulan baik balik gantung diri bak kata Gobala pada Kohila.

    Tak malu ke muka yang dah sedia ada tembok tu yang lebih menghairankkan bini dia sanggup terima dia.

    ReplyDelete
  4. Kepada saudara Anwar, kalau betul anda tidak melakukan kenapa nak tunggu, buktikan yang anda berseh dan tak bersalah, apa nak takut??

    Melambat2kan proses perbicaraan akan menunjukan anda sabenarnya sudah takut untuk berdepan dengan keadilan, apatah lagi bila anda ashik menuduh sana menuduh sini yang dianggap untuk menutup sesuatu.

    Sesungguhnya anda sedang memasang jerat untuk menjerat diri anda sendiri..

    ReplyDelete
  5. Kami ucapkan tahniah utk Saiful kerana si Anwar aljuburi telah gagal dlm usahanya utk menggugurkan kes liwatnya. Tapi tolong berilah perhatian kpd yg berikut :
    Ada DNA dari dua kesan air mani yang berbeza! Satunya sudah tentu kepunyaan Anwar kalau bukan Anwar punya sudah tentu pendakwaraya tidak boleh berhujah ada kes.
    Satu lagi sudah tentunya kepunyaan Saiful.Ianya sudah tentu bukan didapati dari dalam dubur Saiful sebab tak kan Saiful boleh pancutkan air maninya ke dalam duburnya sendiri. Anwar pandai tak mahu pancut ke dalam tetapi memancut di luar supaya tak dapat disahkan penetrasi!
    Si Saiful pula ini bukan pertama kali kena liwat sudah tentulah merasa nikmatnya dan terpancut juga air maninya. Memang mengikut kebiasaannya jika seorang itu kena liwat atau dirogol tanpa kesakitan dengan cara mengguna pelincir seperti KY jelly, orang yang diliwat atau dirogol itu akan merasa sedap nikmat seks dan boleh kemuncak dengan terpancut air maninya. Lepas itu bila semuanya dah selesai orang yang kena liwat atau kena rogol itu akan menyesal kerana dipaksa dan yang dirogol pula takut dirinya akan mengandung.
    Dalam kes Saiful ini kita haruslah bersimpati dgn dia kerana sudah tak tahan diliwat berkali2 dan tak pula diberi upah berjuta2 spt Azmin dan Shamsidar dulu. Seorang manusia yang biasa akan membenarkan dirinya diliwat atau dirogol jika dapat wang berjuta2.
    Dalam kes Saiful ini, dgn adanya kesan air mani dia dan Anwar sudah membuktikan bahawa berlaku pancutan air mani dari kedua2 orang ini. Tetapi yang tidak boleh dibuktikan (Ini untuk sibodoh Sivarasa sbg peguam tertuduh) yang air mani itu telah dipancutkan pada masa yg sama! Ada kemungkinan air mani si Saiful telah dikeluarkan bersendirian dengan cara mastubasi kerana syok sendiri. Dan serupa juga si Anwar telah melancap bersendirian dan mengeluarkan air maninya pada masa yang lain pula.
    Kecualilah jika DNA dari air mani siAnwar dijumpai dalam dubur si Saiful. Hah ini barulah lekat kes liwat. Kalau DNA air mani Anwar dijumpai di tempat lain maka ada keraguan tentang kes liwat ini!

    ReplyDelete
  6. aku nak tanya satu je..kalau najib yang meliwat korang heboh satu malaya x?

    ReplyDelete
  7. Najib tu peliwat ke macam aljubuti tu? ... kala najib pon kaki liwat .. leh la dia skodeng bontot anwar aljuburi yang dah lembik tu ..

    hahaha...leh main pancut2 lagi ...

    Sayangkan LAKI PUNYA PASAL....
    BINI TELAN SEGALA YG PAHIT2 NAK LINDUNG KEJAHATAN LAKI DIA

    SABAR NUWAR...KAT SEL SG BULOH TU RAMAI YANG TAK SABO-SABO NAK MINTAK NKO LIWAT DORANG ATAU ENKO DILIWAT.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!