NIZAR LAKNATULLAH! GEMPAR! KOMUNIS HIDUP KEMBALI DI SITIAWAN!

Pada 12/10/2009 jam 10 pagi Ngeh Koo Ham dan M. Kulasegaran bersama 2 orang peguam Pakatan Haram telah berlepas melalui Lapangan Terbang Anatarabangsa Pulau Pinang di bayan Lepas kie Bangkok untuk menemui Chin Peng, Bekas Pemimpin Parti Komunis Malaya!

Tujuan mereka ke sana dipercayai untuk mencari jalan dan membawa pulang Chin Peng kembali ke Malaysia! Untuk pengetahuan anda, Ngeh Koo Ham adalah anak saudara kepada Chin Peng! DAP Perak banyak dikuasai oleh suku-sakat kamu keluarga keturunan Chin Peng!

Inilah saat-saatnya pergerakan Komunis cuba dihidupkan semula, mereka mencuba segala macam cara untuk membawa balik Bapak Komunis ini ke Tanah Melayu yang tercinta ini, ingatlah wahai saudaraku sekalian, dulu Komunis pernah bangkit dari Sitiawan!

Kali ini mereka cuba menghidupkan semula komunis dari Sitiawan juga! Mereka kini mendapat sokongan dari Nizar laknatullah yang amat menyayangi Ngeh dan Nga Bersaudara ini, mereka juga mendapat semangat yang baru disebabkan mempunyai sokongan Nizar haramjadah dan balaci-balacinya!

Kepada pihak berkuasa, janganlah menyepikan diri! Ambillah tindakan dengan segera, saya tak sanggup tengok Komunis hidup semula di Tanahair kita yang tercinta ini! Siasatlah mereka-mereka ini semua!

Ya Allah, Selamatkanlah Perak dari Komunis durjana ini!

24 Responses to "NIZAR LAKNATULLAH! GEMPAR! KOMUNIS HIDUP KEMBALI DI SITIAWAN!"

  1. BANGSAT punya DAP. Inilah dia ada jugak Melayu lahanat yang boleh sokong parti CELAKE nih.


    Nizar, nko nih memang lahanat betul. SIAL. ptooih.

    ReplyDelete
  2. Parpu,

    Gua respect lu and lu punya geng. Moga dimurahkan rezeki and sihat tubuh badan. Bongkar semua TAIK Pakatan Ranjang nih.

    Kalau ada gambar BAEK upload pun cantek jugak. Nak release tension apa salahnya.

    Anyway keep up the good work! Well Done.

    ReplyDelete
  3. celaka lah engkau PR yang ndak bawa chin peng tu balik malaysia.

    ReplyDelete
  4. SLM BRO..MENYIRAP DARAH AKU BILA DENGAR SI KIWAK GENG2 KATUN NIZAR NAK BWK BALIK SI BAPAK KOMUNIS MALAYA!!..DIORANG INGAT SENANG2 JE NAK LUPEKAN PERISTIWA BERDARAH DULU??..KAN BAIK SI APENG TU TEMBAK SI AJIS NI AWAL2 KAN BAGUS!..HIDOP X PNH NAK MEYENANGKAN RAKYAT TUL LA SI NIZAR KIWAK NI!! HARKKK PTUIHHH HEIIIII!!!!

    ReplyDelete
  5. Hishamuddin, Kementerian Dalam Negeri.. what's up? Any comment? Any action from you guys?

    ReplyDelete
  6. bagus bro parpu...kamu dalam menulis artikel memang kejam...teruskan perjuangan

    ReplyDelete
  7. No wonder perangai macam Cina Komunis..mmg anak saudara komunis rupanya..ishk sihkkk

    ReplyDelete
  8. berat bunyinya.
    tapi tak mustahil..

    ReplyDelete
  9. nilh yg jd klu melayu sdiri da DERHAKA kpd Sultan nya, klu dgn Sultan lg kn dia berani ni kn pula dgn kite2 suma. Haram jadah, mmg terbakarlh perut mak yg beranakkn c Nizar murtad ni. Org bangsa lain mmg tggu pluang, masa ni lh pluang yg baik tuk mrk gunakn. WOII!! Jgn biarkn c Nizar 'menderhaka' dgn kite...musnahkn penderhaka ni....

    ReplyDelete
  10. moga moga chin peng insaf. masuk pas. masuk syurga. akhirnya doa ulamak tersohor Nik Aziz,utk chin peng masuk syurga terlaksana. memang PAS terer. nasionalis ternama. chin peng.

    syed mahmod

    ReplyDelete
  11. Salam Bro Parpu:
    Saya heran ada orang Melayu kita yg sanggup jadi barua Komunis. Lebih2 lagi orang2 Melayu dari parti PAS dan PKR, mereka ini bukan saja buta mata, pekak telinga malah buta hati. Apakah mereka tak belajar dari sejarah? Apakah mereka tak tahu waktu darurat dahulu, komunis telah dgn kejam membakar, membunoh, merogol, memukul dan menyiksa ramai orang2 termasuk orang Melayu. Apakah mereka orang2 Melayu PAS dan PKR tidak tahu apa yg berlaku di Bukit Kepong? Pokemon punya malaun, binawe betul! Orang2 Melayu PAS dan PKR yg sokong Chin Peng dan komunis, di ibaratkan samalah seperti mereka ini, telah berak dan kencing di atas pusara nenek, datuk, bapa, ibu, saudara mara mereka dan sahabat andai keluarga mereka, arwah2 semua telah pergi, berkorban jiwa dan raga mempertahankan negara di waktu hidup mereka telah melalui kehidupan yg terseksa di waktu darurat, waktu komunis menjalankan kekejaman. Semoga roh2 yg telah pergi dan kami yg masih hidup melaknatkan mereka2 dari orang2 PAS dan PKR yg mahukan Chin Peng dan komunis. Menyokong DAPig samalah menyokong Chin Peng dan Komunis. Semoga orang2 PAS dan PKR dilaknat dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  12. kira panas gak new ni...ape pulak tindakan kerajaan mengenai perkara ini...harap pihak berkuasa dah ada rancangan untuk menggagalkan APEK ni balik...

    aku pun heran,naper si nizar ikut sangat rentak DAP..takan tak sedar-sedar lagi...ko sebagai DUN & ahli parlimen, jaga kawasan ko dah le...rakyat dah bagi peluang untuk buat kerja, tapi ko main-main...ko terima jelah balasan PRU nanti...

    harap berita panas ni disebarkan samada blogger BN & Blogger Pakatan...ni bukan isu kepartian lagi, ini sudah jadi isu Negara beb...kecian waris-waris pasukan keselamatan yang berjuang menentang komunis dulu..tu belum lagi rakyat yang pernah menderita masa komunis mengganas...

    ReplyDelete
  13. Thank you for the Deepavali greetings.

    (I know you will say it later, but this is advanced thank you to make your ego grow giant size)

    PARAMESWARA

    ReplyDelete
  14. 撒吗mlayu krala juga bijak dari sume2 mlayu

    ReplyDelete
  15. mlayu krala yg sanggup di pukul demi parti mlayu

    ReplyDelete
  16. Firasat hamba:

    Mereka bawa pulang. Kemudian ditembak oleh penembak upahan. Kemudian gempar satu dunia. Mereka mahukan REVOLUSI kan?

    Itu satu cara.

    Maka tak boleh izinkan. Dengan apa cara sekali pun.

    ReplyDelete
  17. agaknya juga la. chin peng di bawa balik. tapi kena bunuh (kemungkinan besar dengan orang dia sendiri) untuk agenda mereka tersendiri.

    nanti kata lah.. kat malaysia ni takde human rights la taik kentut die lagi lah..

    dap kuncus.. balik lah cina. buat kacau saja di negara ni.

    ReplyDelete
  18. Otak hampa semua letak kat lutut dah tak boleh nak fikir. Kalau macam ni cara fikiran hampa semua. Memang patut la selama ini mamak yang jadi pemimpin hampa. Tak ke mana pergi pun perjuangan melayu hampa tu lagi melingkup ada...yang kaya pemimpin.

    ReplyDelete
  19. Sepatutnyalah pasukan polis dan tentera tidak menyokong sedikit pun gerombolan pembangkang ini.Anwar,Nik Aziz,Lim Kit Siang, Gobalakrishnan tak peduli pun nasib malang rakan setugas polis dan tentera yg menderita akibat perbuatan ganas Chin Peng.Tidak patut langsung mana-mana warga negera Malaysia menyanjung Chin Peng dan Kroninya.Perbuatan menyangjung Chin Peng adalah menghina dan meletakkan pengorbanan polis dan tentera tidak bernilai. Tangan kudung, kaki kudung, cacat anggota dll hanyalah sia-sia.Malang sungguh tentera dan polis jika gerombolan Anwar, Nik Aziz dan Lim Kit Siang memerintah.

    ReplyDelete
  20. Salam Saudara PK,

    Tak nak la Maya terima si bapak komunis ni balik ke tanah air. Masa Chin Peng muda kerja dia bom sini dan bom sana, tapi bila dah tua baru sedar diri dok merempat kat orang punya negara.

    Maya pun heran dengan pendirian PAS pasal si bapak komunis. Perjuangan komunis ni bukan sahaja tolak agama tapi tolak kepercayaan kepada Tuhan. Cukup terang melanggar rukun negara dan ajaran Islam.

    Bank Pemuda? LA LA LA ..

    Chio....

    ReplyDelete
  21. Salam Saudara PK,

    Tak nak la Maya terima si bapak komunis ni balik ke tanah air. Masa Chin Peng muda kerja dia bom sini dan bom sana, tapi bila dah tua baru sedar diri dok merempat kat orang punya negara.

    Maya pun heran dengan pendirian PAS pasal si bapak komunis. Perjuangan komunis ni bukan sahaja tolak agama tapi tolak kepercayaan kepada Tuhan. Cukup terang melanggar rukun negara dan ajaran Islam.

    Bank Pemuda? LA LA LA ..

    Chio....

    ReplyDelete
  22. Kalau Ngeh anak saudara Chin Peng, Nizar sepupu kepada Ngeh adalah anak saudara Chin Peng juga lah tu. Patutlah dia kuat mempertahankan DAP.

    ReplyDelete
  23. aku kalau chinpeng lepas ke sini le, rasanye dah terbukti le ada org yg nakbuat kacau kat sini..so apa kata kita tangkap je org tu ,ikat kat pokok bg semut merah gigit(nyanyi lagu semut merah)
    FROM SAZ71

    ReplyDelete
  24. kalau ngeh /nga nak bela kepala bapak saudara komunis dia..bagi pejuang melayu dulu yg di bunoh komunis tak de ke anak sedara yg yg nak bela ..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!